Thnx voor de goede samenwerking GD , en Welkom Bart dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Mike het volgende:
gamedemon bleek het al een tijdje erg druk te hebben en daarom hebben we in overleg besloten afscheid van hem te nemen als moderator op GAM. Uiteraard alle dank voor alle tijd die je erin gestoken hebt, gamedemon, en hopelijk tot ziens als je weer wat meer tijd krijgt.
Uit de sollicitatieprocedure is vervolgens de volgende naam gerold: Bart. Bart was al actief op games.fok.nl en modereerde op de FP. Hij zal zich nu ook vooral gaan storten op het in goede banen leiden van ons gamesforum. Bart, veel succes en vooral ook veel plezier!
Ja Olepquote:
Dat laatste puntje moet ik nog even opnemen met Dannyquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Steff het volgende:
Proficiat met je nieuwe functie binnen het bedrijf. Opslag?![]()
Ja, het schijnt dat je die met korting kan bestellen als modje op GAM!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef peristilius het volgende:
Wat hoor ik nou, heeft GD een leven gekregen?
Kan je van mij niet zeggenquote:
Tnx collegoquote:
Mero? Wie is datquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef disjfa het volgende:
Wie is BartNog nooit gezien hier
Het lukt me wel Mero!
Spankertquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
HERRO BART!!!
[ afbeelding ]
Gamedemon, goed gedaan jongen! [ afbeelding ]
Als jullie vervelend worden, sluit ik gewoon het topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef jpjedi het volgende:
Welkom en succes in GAM en sterkte met BoF![]()
Die grap heeft Disjfa al gemaaktquote:
Vind jijquote:
Ik ben het met Misan eensquote:
? Het zou raar zijn als jij Misan's grapjes niet leuk zou vinden?quote:
Ik ben Bertquote:
Hoi Bert!quote:
Oh, je bedoelt die crew met een lid die het grappig vindt om telkens een TT te gaan wijzigenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef koei het volgende:
Gamedemon, nu kun je bij de toffe crew komen!
Kijk, dat zie ik graagquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
Hoi Bart!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
En een flesje...
[ afbeelding ]
Jij ook welkom in mijn forumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |