Boehoehoe!quote:
Dat je dat maar wet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef staticdata het volgende:
[E-penis mode] Ik pwn iedereen![]()
[/E-penis mode]
Behalve Ursel
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
\'Timmer na dit seizoen weg bij Feyenoord\'
Feest!
quote:We set out to answer the question, “Is the Phenom II competitive with a similar Intel Platform in CrossFireX?” Based on our results today, we would have to answer a resounding yes to that question.
It’s not as balanced as the Core i7 920 or even Core 2 Quad Q9550 in a few games, but it does not embarrass itself either. In fact, we think it put up a very good fight and stood its ground with the Q9550. Compared directly to the Q9550, the Phenom II X4 940 is clearly a strong competitor. It had better average frame rates in CrossFire mode than the Q9550 in three titles, tied in one, and finished behind the Q9550 by about 2%~7% in the other three games.
When it came to actual game play experiences, we thought the Phenom II 940 was clearly the better choice in Company of Heroes: Opposing Fronts and Crysis Warhead due to minimum frame rate advantages and fluidity of game play. In the five other titles, we could not tell any real differences in the quality of game play between the Phenom II 940 and Core 2 Quad Q9550. Except for Far Cry 2 where we could raise the graphic quality settings without affecting game play, the i7 platform was no different than our two other solutions.
Probleem is dat die gast zijn enigste hersencel gebruikt voor al zijn conspiracy theoriënquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef staticdata het volgende:
gewoon niet reageren. je bent op vakantie, laat ze die hersencellen maar eens gebruiken.
roggelen doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:19 schreef ursel het volgende:
[ afbeelding ]
Roggen..
[ afbeelding ]
Vissen vissen voeren..
Thnx m8quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Ik zit trouwens dit weekend behoorlijk wat in een stadion
Zaterdag naar psv - az, vriendin heeft van een leverancier 2 kaarten voor in een Skybox (meen ik) gekregen
Zondag naar ajax - Feijenoord![]()
Heerlijk
Bier en tieten! Lalalala!quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien er hier nogal slimme jongens posten heb ik een vraag voor jullie.
plan:
Thuisnetwerk, gigabit, met fileserver
Server: 5x spinpoint F1 waarvan 3 stuks in Raid 5 (dus 2,2 gb als opslag beschikbaar). OS is windows server 2003.
Ik wil de losse schijven als NTFS formateren en de Raid5 set als FAT23. -> KAN DIT?
De voorgestelde configuratie heb ik zo bedacht omdat er zowel macs als windows pc`s in huis staan en mac dus niet kan schrijven naar ntfs. Of maak ik de denkfout en is de schijf gewoon benaderbaar omdat de server zelf wegschrijft en de mac de data aanbiedt. In dat geval kan ik alles NTFS formateren..
Wil de echte nerd nu opstaan.?
Dit zijn beginners vragen die je met google ook kan vinden, kan een modje even een PM aan deze meneer sturen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
Server: 5x spinpoint F1 waarvan 3 stuks in Raid 5 (dus 2,2 gb als opslag beschikbaar). OS is windows server 2003.
Ik wil de losse schijven als NTFS formateren en de Raid5 set als FAT23. -> KAN DIT?
De voorgestelde configuratie heb ik zo bedacht omdat er zowel macs als windows pc`s in huis staan en mac dus niet kan schrijven naar ntfs. Of maak ik de denkfout en is de schijf gewoon benaderbaar omdat de server zelf wegschrijft en de mac de data aanbiedt. In dat geval kan ik alles NTFS formateren..
Je vergeet RTFM en "replace user".quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dit zijn beginners vragen die je met google ook kan vinden, kan een modje even een PM aan deze meneer sturen?
![]()
![]()
![]()
Heb geen idee hoor voor de rest
quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je vergeet RTFM en "replace user".![]()
Anyway, ik denk dat ik fat32 moet formatteren om met de macs te kunnen schrijven. maar met al die IT experts moet er toch bevestiging te vinden zijn in ons grote legendarische topic.
Een écht nerdantwoord is dan: Fat23 bestaat niet en dus kan het niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
WTF en nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:23 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Een écht nerdantwoord is dan: Fat23 bestaat niet en dus kan het niet.
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletjequote:Op donderdag 12 februari 2009 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je vergeet RTFM en "replace user".![]()
Anyway, ik denk dat ik fat32 moet formatteren om met de macs te kunnen schrijven. maar met al die IT experts moet er toch bevestiging te vinden zijn in ons grote legendarische topic.
klinkt als "je hebt het bij het juiste eind"quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Keltie het volgende:
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletje
Klopt en ik DENK dat je het dat ook hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
klinkt als "je hebt het bij het juiste eind"
Tnx
Je zou kunnen gaan werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Mrakz0r het volgende:
WTF! 't hele fok-forum is aan het uitsterven. Hoe moet ik nu mijn dag doorkomen.
Of een BoF!-BBQ organiserenquote:
Ik zou het toch even in DIG proberenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
WTFquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het toch even in DIG proberen
Nee, maar wel nurtsquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF
Zitten daar ook Boffers dan?![]()
Die motten we nie bij BoF.quote:
Oh, nou dan ga ik ook maar weerquote:
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.quote:
en een ruime wc voor mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.
En zoals ik al zei.. trampoline is standaard BoF equipement.
Das heul niet waar! Ik kom niet op geenstijlquote:
Nee, ik lever alleen verse stroom met madeliefjes- en tulpengeurquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Sickert het volgende:
levert hij ook van die oude stinkende stroom dan?
buuh ik zie het al....quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Das heul niet waar! Ik kom niet op geenstijl![]()
[..]
Nee, ik lever alleen verse stroom met madeliefjes- en tulpengeur
Wie is Puniquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
buuh ik zie het al....
Pak m Puni!!
Ik ben motorrijder jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Liefst met tv om de nodige uurtjes te doden.![]()
Maar motorrijder Bart? Ook Ringer?
Als je dat niet weet ben je geen echte motorrijder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie is Puni
[..]
Ik ben motorrijder jaHelaas is het nu slecht weer
Ringer? Jullie spreken hier wel geheimtaal hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringer Wijs het anders ff aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je geen echte motorrijder.
Das mooi, maar wie is Puni danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |