Dan speel je wel vaker tochquote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
toch 36 euro teveel als je maar 1x in een jaar online speelt
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteuntquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet je dan ook nog per spel betalen voor online?![]()
Sowieso vind ik het een hekel punt om te betalen om online te kunnen spelen.
Wormsquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Ach t kost 36,- voor 13 maanden, dat vind ik t wel waard. Volgende week ook maar eens wat Live points kopen voor Worms enzo
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteunt
Livepoints zijn punten die je op je Liveaccount kan zetten zodat je spellen kan downloaden op de Marketplace.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??![]()
Worms rules...
Mannen we moeten weer eens een LAN doen ergens in mei ofzo.
Hier ook geen problemen, zelfs met hoge pingwaardes.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Ga eens na welke poorten je open moet gooien, kan alles uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef staticdata het volgende:
PSN werkt niet, dat is het probleem
lbp is erg laggy!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Die mensen, van SKS, sporen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef FJD het volgende:
Pedofielen worden belaagd
Goed idee geweest man
Dat wijf erachter ja.quote:
volledig eensch...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
Overigens beschadigd de overheid in 80% van de gevallen ook meer dan het goed doet maar dat terzijdequote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |