En toch moet je die 2de zin erbij typen he.... Boehoehoehoe!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX![]()
Gelukkig komt Feyenoord volgende week... 110% inzet nu als je maar 1 punt uit 4 wedstrijden haalt.
Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef FJD het volgende:
Als we zo spelen dan hebben we volgende week zelfs een kansjeWel zuur van die onterechte gele kaart voor Hofland
De Leffe staat al koud voor bij de samenvattingen straks
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..
Ik zet mijn geld zeker op Ajax.
Ik wacht ook eerst wat de odds worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnen
Met Suarez, Suljemani en Cvitanic hebben ze genoeg in huis om onze verdediging horendol te spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnen
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Mrakz0r het volgende:
FC Utrecht
FC Twente
Sfeertje in Utrecht was (uiteindelijk) wel tof.
\Mrakz0r heeft balls of steel door zijn auto incl. Twente shirtje aan 't raam bij het Galgenwaard te parkeren. (en geluk, want ik was 't gewoon vergeten)
PSV ey...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen niet
Er werden wel veel stoeltjes gegooit door Den Haag.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen niet
Totdat ze je een voorstel doen...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag reden we langs een circus. Zijn er even gestopt en dat even werd uiteindelijk iets langer..
De vrouw van de eigenaar blijkt uit Ridderkerk te komen..
Veel gepraat, ritje op de olifant gemaakt en de olifant mogen voeren.
Uiteindelijk wilden we weer weg gaan omdat we nog andere plannen hadden. Wilden we nog een donatie doen, mochten we gratis naar de show..
Bij de show nog iemand anders ontmoet wiens man bij Disney werkt en die neemt ons binnenkort voor niets mee naar Disney..
Oohja, van de week ook nog bij die circus mensen op de koffie..![]()
Al met al wel een toffe dag dus..
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:42 schreef staticdata het volgende:
Fer, je moet ook ff Resident evil downloaden ziet er wel erg mooi uit
De controls zijn wat raar, je kunt niet zijwaarts bewegen en die zombie's komen wmb te snel op je af. In het eerste level v/d demo vluchtte Frank en ik uit het huisje en dan kom je op een grotere vlakte en dan is het enige wat je doet heel hard naar de andere kant rennen, omdraaien, 4x schieten en dan weer heel hard terugrennen. Nee geef mij dan maar FEAR, Killzone of Gears of Warquote:Op maandag 9 februari 2009 08:37 schreef staticdata het volgende:
dat wel ja. Het richten gaat erg sloom
Klopt maar het ligt niet zozeer aan het genre oid maar echt aan de gameplay.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:45 schreef staticdata het volgende:
Denk ook niet dat RE5 vergelijkbaar is met Fear of GOW
Is goed. Vanavond? Kunnen we ook nog een keer GoW proberen uit te spelen?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt maar het ligt niet zozeer aan het genre oid maar echt aan de gameplay.
Misschien toch maar eens zo proberen Frankie? 1x schieten en dan meppen.
Oeh even kijken. Ik zal wel weer tegen een eiland aan liggenquote:
We kunnen Killzone coopen als die optie beschikbaar komtquote:
Adriaantjuh!!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag reden we langs een circus. Zijn er even gestopt en dat even werd uiteindelijk iets langer..
Uiteindelijk wilden we weer weg gaan omdat we nog andere plannen hadden. Wilden we nog een donatie doen, mochten we gratis naar de show..
Bij de show nog iemand anders ontmoet wiens man bij Disney werkt en die neemt ons binnenkort voor niets mee naar Disney..
begin het wel steeds sterker te overwegen, maar aan de andere kant speel ik sporadisch en om dan een abonnement te moeten gaan betalen voor die 1e keer dat ik online speelquote:
moet je dan ook nog per spel betalen voor online?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Ach t kost 36,- voor 13 maanden, dat vind ik t wel waard. Volgende week ook maar eens wat Live points kopen voor Worms enzo
toch 36 euro teveel als je maar 1x in een jaar online speeltquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Ach t kost 36,- voor 13 maanden, dat vind ik t wel waard. Volgende week ook maar eens wat Live points kopen voor Worms enzo
Kreeg net de aanbiedingen van Gamehubs. Klik! Hmmm sold out atmquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Dan speel je wel vaker tochquote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
toch 36 euro teveel als je maar 1x in een jaar online speelt
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteuntquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet je dan ook nog per spel betalen voor online?![]()
Sowieso vind ik het een hekel punt om te betalen om online te kunnen spelen.
Wormsquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteunt
Livepoints zijn punten die je op je Liveaccount kan zetten zodat je spellen kan downloaden op de Marketplace.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??![]()
Worms rules...
Mannen we moeten weer eens een LAN doen ergens in mei ofzo.
Hier ook geen problemen, zelfs met hoge pingwaardes.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Ga eens na welke poorten je open moet gooien, kan alles uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef staticdata het volgende:
PSN werkt niet, dat is het probleem
lbp is erg laggy!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Die mensen, van SKS, sporen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef FJD het volgende:
Pedofielen worden belaagd
Goed idee geweest man
Dat wijf erachter ja.quote:
volledig eensch...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
Overigens beschadigd de overheid in 80% van de gevallen ook meer dan het goed doet maar dat terzijdequote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
Nee helaas, en het was ook de tuinman en de butler niet. Ook was het slachtoffer stiekem niet dood en zat hij in het complot.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef staticdata het volgende:
Het was de Dokter, die met een pollepel de moord heeft gepleegd
misschien zagen ze in jou wel de ideale werknemerquote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Rofl je had wel bijna gelijk!Het was de nurse!
xD
quote:
Ga gewoon een vriendin zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yeah!E-penis alert!
GoW 1&2 op Insane uitgespeeld!
Nu komt Viro vertellen dat hem dit dezelfde avond nog lukte
Die zorgen er toch voor dat de enige penis die je nog hebt je E-Penis is?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Ga gewoon een vriendin zoeken.
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?
Neeeeee! spoilertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?
Wat hebben ze je geboden voor deze post?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
net alsof jij de laatste act haalt!
die 2 zijn zo goed dat haal jij nooit!
das waarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
net alsof jij de laatste act haalt!
die 2 zijn zo goed dat haal jij nooit!
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat hebben ze je geboden voor deze post?
We laten graag je waardigheid in standquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:48 schreef Sickert het volgende:
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifa
paint?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Incolumis het volgende:
vanaf de tekenkamer meld ik mij vandaag
Op zich vertekend natuurlijk door een drama markt in US en een Chinees nieuwjaar waarbij veel auto`s worden gekocht. Maar toch interessant.quote:735.000 nieuwe auto's
In totaal werden vorige maand in China 735.000 nieuwe auto's verkocht, vergeleken met bijna 657.000 in de VS. Dat maakten Chinese staatsmedia dinsdag bekend.
de Guzman in de 90ste minuut!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifa
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
We laten graag je waardigheid in stand
Vrije trap stijf kruising
Tof, maar kredietcrisis eyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
[TK] RC Model FG competition F1 - PaSe tuned
[TK] RC model sopwith Camel 1/3 van Mick Reeves
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeldquote:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeld
Ruilen voor een Xbox als je wint?
Alleen Kung-Fu Panda hoort bij de Xbox hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef staticdata het volgende:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meer
Leuk plan hoor, maar er is niks mis met Kieskeurig.nlquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yeah!E-penis alert!
GoW 1&2 op Insane uitgespeeld!
Nu komt Viro vertellen dat hem dit dezelfde avond nog lukte
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
en dan ook de reacties.quote:
quote:Ben ik het zeker mee eens. Straks zit het fora vol met "beginnende" vragen.
Moet je steeds weer doorlinken naar oude fora en/of FAQ's
Maar zolang dat niet gebeurd lijkt het me goed voor de "simpele" consument voor electronica.
Die zag ik ook jaquote:
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja
Echt typisch zo'n trieste tweaker reactie
Ik vind die tweakers maar super triest, zij begrijpen niet hoe het echte leven werkt.
Het is een weelde aan info en de pricewatch is handig. Als ze iets doen doen ze het goed maar inderdaad de moderatie op het forum en de mentaliteit van de gemiddelde nerd daar is wel zo irritant. Je hoeft maar een letter verkeerd te posten en een of andere staatsmongool maakt een opmerking of je krijgt een mail van een mod waarom je post is aangepast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.
Tis een forum, daar mag je vragen stellen.. Behalve bij tweakers
Goedemorgen!
tweaknews...quote:Vanochtend is rond 6:30u 1 van de core routers gecrashed, hierdoor is het DSl verkeer verstoord en een gedeelte van de co-locatie en hosting. Herstarten van de core routers heeft geen effect gehad. onze engeneers zijn onderweg om ter plekke te kijken wat er aan de hand is om de storing te verhelpen.
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
Tweaknerds
ik kom daar dus niet meer na die ene War
aartsmongolen dat het zijn.. ik kan daar trouwens helemaal niet posten zonder meteen pwned wie ein neub te zijn.
aangezien ik geen normale zinsopbouw kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |