Een beetje overdreven, maar ze gaan wel hard!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef jpjedi het volgende:
Loopt 120km/uur![]()
Er komen zo nog wat foto`s bij in de OP. Done
Ligt er helemaal aan welke puley dat je op de riemen legt natuurlijk. 145 kan ook maar dan kom ik op het circuit niet zo ver mee. 80-90 in cempetitie setup is inderdaad de max snelheid echter in de huidige verhoudingen moet hij in theorie 114 lopen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Een beetje overdreven, maar ze gaan wel hard!![]()
Ik denk dat 80 a 90 meer in de buurt komt
Dan zou ik het lijstje van specificaties nog eens even doorlezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:47 schreef MarkyB het volgende:
3500 euro nieuw lijkt me een beetje over de top. Op http://www.pitstop-shop.nl/ kan je er een samenstellen, ook getuned en met hydraulische remmen voor 2542 euro (nieuw) waar dan nog 2 of 3 servo's bij komen voor 70 euro per stuk. Beetje jammer van de prijs voor een 2 jaar oude auto.
Gelukkig wel! Ik werd de tuinstoel in de huiskamer zo beu!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef r3gi3boy het volgende:
Is je container heelhuids aangekomen?
Jouw specificaties geven veel standaard opties, namelijk alle spoilers los. Die zitten erbij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou ik het lijstje van specificaties nog eens even doorlezen..
Volledige details over de nieuwwaarde zijn beschikbaar voor geinteresseerden.
Ik vind de prijs scherp maar de markt bepaald de prijs en niet ik. Doe een serieus bod en ik overweeg het.
Dit is een pro versie met carbon wings. Alles is apart besteld hoor. Het chassis is volledig los aangekocht. Pm je mailID even even en je krijgt de prijzen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:58 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Jouw specificaties geven veel standaard opties, namelijk alle spoilers los. Die zitten erbij.
Een servo saver zit erbij, etc, dus dan wil ik die lijst wel van je
Verder, met welke mengverhouding heb je ermee gereden?
Tja ik kan je een heel prive verhaal uit de doeken doen maar laten we het er even bij houden dat ik hem verkoop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef MarkyB het volgende:
Mja, laat maar, ik vind het toch een wazig verhaal als je een radiografische auto van dik 2 duizend euro koopt terwijl je niet eens weet wat je ermee moet doen.
Wie? Ik???quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat meneer een aantal keer is bedonderd in zijn leventje.
oh ok,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |