paint?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Incolumis het volgende:
vanaf de tekenkamer meld ik mij vandaag
Op zich vertekend natuurlijk door een drama markt in US en een Chinees nieuwjaar waarbij veel auto`s worden gekocht. Maar toch interessant.quote:735.000 nieuwe auto's
In totaal werden vorige maand in China 735.000 nieuwe auto's verkocht, vergeleken met bijna 657.000 in de VS. Dat maakten Chinese staatsmedia dinsdag bekend.
de Guzman in de 90ste minuut!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifa
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
We laten graag je waardigheid in stand
Vrije trap stijf kruising
Tof, maar kredietcrisis eyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
[TK] RC Model FG competition F1 - PaSe tuned
[TK] RC model sopwith Camel 1/3 van Mick Reeves
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeldquote:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeld
Ruilen voor een Xbox als je wint?
Alleen Kung-Fu Panda hoort bij de Xbox hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef staticdata het volgende:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meer
Leuk plan hoor, maar er is niks mis met Kieskeurig.nlquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yeah!E-penis alert!
GoW 1&2 op Insane uitgespeeld!
Nu komt Viro vertellen dat hem dit dezelfde avond nog lukte
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
en dan ook de reacties.quote:
quote:Ben ik het zeker mee eens. Straks zit het fora vol met "beginnende" vragen.
Moet je steeds weer doorlinken naar oude fora en/of FAQ's
Maar zolang dat niet gebeurd lijkt het me goed voor de "simpele" consument voor electronica.
Die zag ik ook jaquote:
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja
Echt typisch zo'n trieste tweaker reactie
Ik vind die tweakers maar super triest, zij begrijpen niet hoe het echte leven werkt.
Het is een weelde aan info en de pricewatch is handig. Als ze iets doen doen ze het goed maar inderdaad de moderatie op het forum en de mentaliteit van de gemiddelde nerd daar is wel zo irritant. Je hoeft maar een letter verkeerd te posten en een of andere staatsmongool maakt een opmerking of je krijgt een mail van een mod waarom je post is aangepast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.
Tis een forum, daar mag je vragen stellen.. Behalve bij tweakers
Goedemorgen!
tweaknews...quote:Vanochtend is rond 6:30u 1 van de core routers gecrashed, hierdoor is het DSl verkeer verstoord en een gedeelte van de co-locatie en hosting. Herstarten van de core routers heeft geen effect gehad. onze engeneers zijn onderweg om ter plekke te kijken wat er aan de hand is om de storing te verhelpen.
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
Tweaknerds
ik kom daar dus niet meer na die ene War
aartsmongolen dat het zijn.. ik kan daar trouwens helemaal niet posten zonder meteen pwned wie ein neub te zijn.
aangezien ik geen normale zinsopbouw kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |