quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hen_na_doelpunt.html
Je teamgenoten neerhoeken na een doelpunt.
Hehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef FJD het volgende:
Bart was gewoon even aant undercoveren![]()
Wat een boefje! Tis maar goed dat Ijs niet als 1e heeft gereageerd op deze nieuwkomer
Inderdaad.. niet echt een prijs in lijn met de DVD al zal die wel gaan dalen nu er volumes gaan komen. Soms zie je dan een BR box voor 35-40 euro en dan vraag ik me af waarom het dan wel kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef staticdata het volgende:
moet die prijs wel naar beneden. 25 euro is nog wel te duur. en het eerste waar mensen op gaan besparen zal dit soort ongein zijn.
Denk juist dat de prijs van de spelers omlaag moet. Dan pas zullen verkopen van de schijfjes ook wel hard omhoog schieten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef staticdata het volgende:
moet die prijs wel naar beneden. 25 euro is nog wel te duur. en het eerste waar mensen op gaan besparen zal dit soort ongein zijn.
Zequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Hehehe
Maar ze mag alsnog reageren hoor![]()
Ijs, ik dacht dat je het over Ijsmeis hadquote:
Nah weet niet of daar het knelpunt zit. De PS3 verschaft een leuke verspreiding van spelers en de dedicated spelers komen ook op aanvaardbare tarieven uit tegenwoordig. Zal nog wel even duren voor er eentje bij de Aldi ligt voor 35 euro maar toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk juist dat de prijs van de spelers omlaag moet. Dan pas zullen verkopen van de schijfjes ook wel hard omhoog schieten.
Heb net hallo gezegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Bart het volgende:
Jullie hebben je ook niet netjes voorgesteld aan jullie nieuwe modje, hoe kan ik dan weten over wie jullie het allemaal hebben
Is dit eigenlijk een verkapte terugkomst postquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Mr_Baus het volgende:
oh gaaf! Dan kom ik ondertussen ff fokking hard schijten in dit topic
[ afbeelding ]
Dus je zit in de IT?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb net hallo gezegd
maar voor de volledigheid. Ik doe optimalisatie van datastromen en daarbij meedraaien in allerlei projecten tbv datastromen / datamanagement
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Bart het volgende:
Jullie hebben je ook niet netjes voorgesteld aan jullie nieuwe modje, hoe kan ik dan weten over wie jullie het allemaal hebben
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.![]()
Puni: Vaste waarde en de balans in de ploeg maar een echte stroomvreter
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
Postman: werken werken werken en werken. En daarnaast ook wereldreiziger.
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Raffie: Rustig maar aanwezig!
Niels: af en toe en op de fiets
Jaffar: druk met liquidatieproces dus 'even' geen tijd om te posten
Inco; Verse Brabantse tukker van de tekenkamer
Frankie: Denon, monster HDMI en Xdoos maar wel op de eretribune voor de zekerheid
Mrakzor: Maagdelijke Boffer en geen leven zonder Fok!
Keltie: Relluh! maar zijn vrouwtje vind hem ook wel lief met al zijn plakplaatjes van de kuip
Foxy: de eeuwige snotneus maar kan wel eieren bakken!
Baus: Lunchpauze met zijn PKM op zijn bord
Tja en JP.. tja.. Brabantse vlaamse Indiėr maar op zijn tijd een feestje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.![]()
Puni: Vaste waarde en de balans in de ploeg maar een echte stroomvreter
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
Postman: werken werken werken en werken. En daarnaast ook wereldreiziger.
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Raffie: Rustig maar aanwezig!
Niels: af en toe en op de fiets
Jaffar: druk met liquidatieproces dus 'even' geen tijd om te posten
Inco; Verse Brabantse tukker van de tekenkamer
Frankie: Denon, monster HDMI en Xdoos maar wel op de eretribune voor de zekerheid
Mrakzor: Maagdelijke Boffer en geen leven zonder Fok!
Keltie: Relluh! maar zijn vrouwtje vind hem ook wel lief met al zijn plakplaatjes van de kuip
Foxy: de eeuwige snotneus maar kan wel eieren bakken!
Baus: Lunchpauze met zijn PKM op zijn bord
Tja en JP.. tja.. Brabantse vlaamse Indiėr maar op zijn tijd een feestje
Maar wat heb je dan gestudeerd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mwoah meer maar dan meer zachte kant, de processen en mensen. IT mogen andere mensen oplossen
Dat mogen de mensen zelf doen. ludiek is ok maar ik ga niet over de BoF privacy regels.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen ben je vergeten de Foknamen erbij te zetten, want jullie hebben niet net zo cool als ik je echte naam hetzelfde als je foknaam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |