Grote meidquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Tally het volgende:
En ik heb niet door het slotje heen gepost
Iets wat je normaal wel doet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Tally het volgende:
En ik heb niet door het slotje heen gepost
Huftersquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
http://ruletheweb.co.uk/b(...)%20JE%20WERK/bus.jpg
Ask them
4xquote:
Verslik jij je anders ff in een liter zaadquote:
Ik wil niet weten hoeveel jij spuitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verslik jij je anders ff in een liter zaad
quote:
Stofquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel jij spuit
hoeft niet van 1 man te zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:
sgele is/was weer single....dus reken maar uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Geen liter hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef tripack het volgende:
[..]
sgele is/was weer single....dus reken maar uitZal die wel 1 gespierde arm hebbeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zal die wel 1 gespierde arm hebbe
Beetje afwisselen hequote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef tripack het volgende:
[..]
sgele is/was weer single....dus reken maar uitNo offence takenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
hey sensaiquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoger dan de lengte van het touw + jouw lengte in ieder geval
ik heb heul geen zin meer om mijn text in dat plaatje te plantenquote:
Nee maar leuker is om hem te zien bungelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als die brug 30 meter hoog is en zijn touw 40 dan overleeft hij het ook niet hoor
![]()
Hij's fijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb heul geen zin meer om mijn text in dat plaatje te planten![]()
en je mag blijven leven sqele
* Friday12 ziet filmpje voor zichquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee maar leuker is om hem te zien bungelen
quote:
Hoerenjongquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee maar leuker is om hem te zien bungelen
editquote:
Blij dat ik um gemist heb dus?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
edit
Nee daar moet ik geen grappen over maken
Cya tripackquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef tripack het volgende:
ik ga zo naar huis
tijd is voorbij
fijne avond allemaal![]()
Zie de quote van Fridayquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar niets boeit ik ben zo klaar
Hij leeft nog hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sry hij is al dood nu ga ik lekker naar huis
Wat ben je ook een droppie hequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie doet traantjes weg deppen bij Sgele
Heel handig bij iemand die al zolang als dat jij leeft vechtsporten beoefendquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het kan ook anders
* Moozzie doet traantjes weg meppen bij Sgele
Alsof jij wat terug kan doen als je aan een touw onder een brug hangtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel handig bij iemand die al zolang als dat jij leeft vechtsporten beoefend
Heuh..als ik nog kan typen, kan ik dat ook welquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof jij wat terug kan doen als je aan een touw onder een brug hangt!
Ohw kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh..als ik nog kan typen, kan ik dat ook wel
quote:
Je moet toch eerst langs me bierbuikquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Wees gerust.. ik zal je heel houden
jij hebt geen six pack, maar een beertender?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je moet toch eerst langs me bierbuik
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
jij hebt geen six pack, maar een beertender?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 6-pack is zo op
[ afbeelding ]
In een beertender zit veel meer
Ik moet nog 72 minutenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef Sgele het volgende:
pff ik heb heul geen zin meer, nog 12 lange minuten
Wat doe jij in hemelsnaam voor werk??quote:
Ik programmeer programma's om te communiceren met amerikaanse bankenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat doe jij in hemelsnaam voor werk??
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik programmeer programma's om te communiceren met amerikaanse banken [ afbeelding ] Hoooooi
Toen lag ik nog in bedquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar jij was ook niet om half 9 al op je werk
Ik vind um altijd wel chillquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die heb ik wederom maar weer is niet gezien
ik kom net aan op men werkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht**
* WhiteLightning heeft geen zin om naar zn werk te fietsen, maar gaat toch maar
totzo!
Het is nu al gewoon TE druk hier op het werkquote:
Doe mij maar een bak thee, m'n maag kan geen koffie meer hebben denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
koffie en thee ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koekje erbij?
jah tis vrijdag hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is nu al gewoon TE druk hier op het werk
Verder alles best hoor, bijna weekend!
Hoeist met jou?
dat krijg je aan het eind van de weekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe mij maar een bak thee, m'n maag kan geen koffie meer hebben denk ik
Er zit weer een griepje aan te komen, ik weet niet waarom, maar altijd problemen met m'n maag danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat krijg je aan het eind van de week
ik lust toch al geen koffiejquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zit weer een griepje aan te komen, ik weet niet waarom, maar altijd problemen met m'n maag dan
geef mij maar de koekjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
Thee dank je..
dat koekje mag je zelf houden
Ik drink ook niet zo heel veel koffie meer laatste tijd. Ik begin thee steeds meer te waarderenquote:
lekker hoor, bakje thee, melk erbijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe mij maar een bak thee, m'n maag kan geen koffie meer hebben denk ik
goedzo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink ook niet zo heel veel koffie meer laatste tijd. Ik begin thee steeds meer te waarderen
melkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor, bakje thee, melk erbij
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor, bakje thee, melk erbij
ja... als ik thee drink , ben ik echt ziekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoor
daar kan mn maag niet tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
gewoon Thee zonder suiker.. zonder melk
is best lekker
en het is vrijdag
daar is de thee nog sterker dan de koffiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoor
wtfquote:
daar gaat nog een vervolg op marioquote:
ik moest lachenquote:
cool toch mario livequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
daar gaat nog een vervolg op mario
Dat zijn echt verschrikkelijke stakkers zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is ook een geweldig topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033&page=1
als je de plaatjes kan zien dan. hier werkt het gvd weer niet
nog ergen dan fokkersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn echt verschrikkelijke stakkers zeg
quote:
ik zou wel de hele dag willen slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
tering zeg, ik zou nog wel 2 uurtjes willen slapen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zou wel de hele dag willen slapen
ben je moe dan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zou wel de hele dag willen slapen
goed ideequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
tering zeg, ik zou nog wel 2 uurtjes willen slapen
neej.. maar ik zou het wel willen..quote:
Die gast wordt afgemaakt, niet te zuinigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is ook een geweldig topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033&page=1
als je de plaatjes kan zien dan. hier werkt het gvd weer niet
Eensch!quote:
ja echt vervelend voor jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar ik zou het wel willen..
ff wat slaap inhalen zeg maar..
ben echt brak.. wat een week!
Ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ik het telkens leesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt vervelend voor je![]()
ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen, je zal alles wel al geprobeert hebben
ik had al 2 keer achterelkaar dat ik meer dan een uur half wakker lig..en ik werd daar al gek van....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ik het telkens lees
Zelf zou ik helemaal gek worden denk
quote:
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we moeten wel gek zijn....we werken
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
everybody loves to make fun of sgelequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
everybody loves to make fun of sgele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
ik ook nietquote:
Hey MD!! alles goed ?? en , en en ????quote:
Die is echt TE goedquote:
wel lekker duidelijkquote:
MD houd het wel lekker spannendquote:
Godsammequote:
Luiers aan het verschonenquote:
quote:
nu toch nog nietquote:
GEFELICITEERD!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd MaleDaddyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
[ link | afbeelding ]
Dank je... hmmm waar kan ik dan die foto uploaden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!Alleen je foto doet het niet
dat hadden we nog nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff niet
Gefeliciteerd man! (vind dat altijd zo dom om te zeggen bij een geboorte)
We hebben een vader in GRTDOJW!!
Leuke naam ook trouwens![]()
Gefeliciteerd man!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[ link | afbeelding ]
gefeliquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://tinypic.com/quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... hmmm waar kan ik dan die foto uploaden?
photobucketquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je zou photobucket kunnen proberen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
handige plekquote:
quote:
MD GEFELICITEEEEEERDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoi Fridayquote:
morgen debsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]nja van jouw kan ik het wel hebben
jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Fridayje naam is weer toepasselijk vandaag
quote:
Haaai WL ik zie het plaatje welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgne debbie .
meh je plaatje doet het niet md
wat een schatjequote:
MD gefeliciteerd!quote:
quote:
Wat een lekker dingquote:
quote:
auwquote:
eindelijkquote:
nee zn gezicht is van der af... dus 2 puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nogmaals...voor de herengeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedankt debs
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
Nogmaals...voor de herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals...voor de herengaan we stoer doen ja ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij staat niet voor niets in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we stoer doen ja ?![]()
hij staat niet voor niets in een spoilerGoed en bedankt voor mijn vroege stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
awwww niet drietig zijnquote:
[..]
hij staat niet voor niets in een spoilerik heb al geen honger meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cuz your with mequote:
[..]
hij staat niet voor niets in een spoilerGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogge tallyquote:
yepquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Vandaag is het weer zover
Ieuw..quote:
Moequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Vandaag is het weer zover
een nieuwe grtdojw-stel?quote:
hee, maar waar werd het aangekondigd dat jullie samen zijn dan??quote:
quote:
Dude das al zo langquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
hee, maar waar werd het aangekondigd dat jullie samen zijn dan??
ik had al wel zo'n vermoeden,maja achquote:
Mwoa niet zo serieus hoor...gewoon neukertjes zo nu en danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had al wel zo'n vermoeden,maja achweet ik veel wanneer dat serieus is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |