2 dagen voorwaardelijk opgesloten met mn moederquote:
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tussen 12.00 en 13.00 uur...
Ik zie je zo..
ik sla deze keer over denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 dagen voorwaardelijk opgesloten met mn moeder
[ afbeelding ]
kutzooi!quote:
Nou.. ik zeg toch.. tot zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijn
En meteen ook de troostprijsquote:
nee, dan had ik NOG vaker moeten tankenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou.. ik zeg toch.. tot zo
jammer dat het geen 2,5 liter is.. dan was je er NOG sneller
moet jij meer dan 1 keer tanken om naar Heerlen te komen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dan had ik NOG vaker moeten tanken
neuh !quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet jij meer dan 1 keer tanken om naar Heerlen te komen?
en of die allochtoon onder je motorkap wilt doorrennen zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neuh !ligt eraan hoe ver ik het gaspedaal in trap
Maar ik zie je dus zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met mijn 2 liter golf moet dat geen probleem zijn
ik heb heul geen allochtoon onder te motorkapquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en of die allochtoon onder je motorkap wilt doorrennen zeker
ik ook, voel me echt beroerd !quote:
Dat kanquote:
gewoon bij je baas in het kantoor stappen, broek laten zakken, en zo op zn bureau schijten.quote:
Die eten zeker minderquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb heul geen allochtoon onder te motorkap
ik heb hamsters
Je wilt naar MIJN huis bedoel jequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, voel me echt beroerd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |