Whahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Ladylike het volgende:
Mn vent: die bit.. zorgt ie er ook voor dat je je mond houdt?
Ik:![]()
![]()
Ik heb iig gezegd dat er dan niets meer bij pastquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Nahja het praat in ieder geval niet zo lekker denk ik
tjah das nog een heel verhaal...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we je trouw foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah das nog een heel verhaal...
staan we daar zo lekker op het strand komt WL's moeder opeens langs
[ afbeelding ]
en als klap op de vuurpijl hadden ze de verkeerde poppetjes op de taart gezetLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het feest kon beter dus![]()
echo echoquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hallo ? hallo? hallo? hallo?
echo ! echo ! echo ! echo !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
echo echomogguh manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
moggeuh !quote:
geniaal !quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! allo allo is zo slecht
Dude!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! allo allo is zo slecht
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:01 schreef Friday12 het volgende:
het is zo hatelijk met dat engelse accent en alles
ik haat engels accent
en een topic killerquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
maar allo allo is wel geniaal
ik vind duits irritant om te horen
Ze spreken Frenglishquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:01 schreef Friday12 het volgende:
het is zo hatelijk met dat engelse accent en alles
ik haat engels accent
idd allo allo is geniaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
maar allo allo is wel geniaal
ik vind duits irritant om te horen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd allo allo is geniaal
Lt. Hubert Gruber: You notice I am walking very gingerly.
René: Do not tell me you have dynamite in your trousers.
Lt. Hubert Gruber: You should not believe everything you hear, Rene.
Mogguh WLquote:
Meuning Fridayquote:
het is alweer in het midden van de week als ik lunch heb hoef ik nog maar een halve week te werkenquote:
mja had liever vrij gehad. niet zo leuk om je bed uit te rollen als het buiten -3 isquote:
ik heb hier nog geen sneeuw gezien. althans het valt naar beneden, en smelt meteenquote:
Ja idd! Ik had moeite met m'n nest uit te komen vanmorgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja had liever vrij gehad. niet zo leuk om je bed uit te rollen als het buiten -3 is
Dat bed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
# Edith! Yvette! Maria! Oh! Does nobody hear the cries of an poor old woman!?
# Ze flashing knobs, ze flashing knobs!! (at this point, Leclerc comes out from the bedclothes)
In Breda niet, in Boxtel welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Hello? Zis is Night'awk
In moerdijk blijft de schnee ook liggen, nouja niet op het asfalt, maar voor de rest wel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* Edith: René! What are you doing with your arms around that girl?
René: You stupid woman? Can you not see she's suffering from claustrophobia? She accidentally locked herself in the larder.
Edith: But there is no key!
René: Exactly, that's why she couldn't get out.
Edith: Oh, the poor child. Oh, it happened to me once. I screamed and screamed, but nobody came.
René: We thought you were singing.
ik sta er niet eens inquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Het lijkt erop dat je een leven hebt
jij bent een hoaxquote:
kom maar eens langs dan zul je ontdekken hoeveel pijn een hoax je kan doenquote:
kut ik val door de mandquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Het lijkt erop dat je een leven hebt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom maar eens langs dan zul je ontdekken hoeveel pijn een hoax je kan doen
oh je hebt dan vast wel een rolstoel te leenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:
quote:
nee, ik word ziek denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben je een beetje dwars vanmorgen ?
+1quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
tis niet anders hequote:
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskankerquote:
quote:Hoi,
Gratis Condoom.com geeft nog steeds GRATIS condooms weg !!
De afgelopen maanden hebben duizenden mensen al reeds gebruik gemaakt van onze gratis condoom service en hebben wij zeer veel positieve reacties mogen ontvangen.
Ook voor jou hebben we gratis condooms gereserveerd: http://www.condoomdienst.nl/l/thomashaakmann/ Mocht je zelf geen gebruik willen maken van onze service dan kun je deze mail doorsturen naar een vriend, vriendin of kennis om er zo zeker van te zijn dat de voor jou gereserveerde gratis condooms toch goed terecht komen.
Met vriendelijke groeten,
Gratiscondoom
oh gewoon de griep wat heerstquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskanker
het zou wel vet zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskanker
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
WHAHAHAHA ik krijg me een mailtje binnengeniaal
[..]
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het zou wel vet zijn, ben ik de eerste die dat heeft
![]()
word ik beroemd !
kerel daar ook op klikkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Sex Education"
For assistance, contact your network support team.
gast! ik zit nu op mn werk. ik klik werkelijk overal opquote:
wel ? werkt een kennis bij de drogist ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral blij dat mijn ouders er niets van merken als ik condooms bestel
Mogguhquote:
Maar jij doet het niet via de telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral blij dat mijn ouders er niets van merken als ik condooms bestel
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? werkt een kennis bij de drogist ?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonen
diepquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast! ik zit nu op mn werk. ik klik werkelijk overal op
heeft Klonk ook weer wat te doen zoquote:
waag het eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heeft Klonk ook weer wat te doen zo
hoeveel krijg ik ?quote:
DE manier om een dubbelleven vol te houdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonen
ik heb ze besteld, wanneer heb je tijd ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE manier om een dubbelleven vol te houden
tussen 12.00 en 13.00 uur...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ze besteld, wanneer heb je tijd ?
das heul niet liefquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
een slotje, en het einde van de GRTOJW
ik zat aan 24 uur te denkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
een slotje, en het einde van de GRTOJW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |