ik heb hier nog geen sneeuw gezien. althans het valt naar beneden, en smelt meteenquote:
Ja idd! Ik had moeite met m'n nest uit te komen vanmorgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja had liever vrij gehad. niet zo leuk om je bed uit te rollen als het buiten -3 is
Dat bed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
# Edith! Yvette! Maria! Oh! Does nobody hear the cries of an poor old woman!?
# Ze flashing knobs, ze flashing knobs!! (at this point, Leclerc comes out from the bedclothes)
In Breda niet, in Boxtel welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
Hello? Zis is Night'awk
In moerdijk blijft de schnee ook liggen, nouja niet op het asfalt, maar voor de rest wel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* Edith: René! What are you doing with your arms around that girl?
René: You stupid woman? Can you not see she's suffering from claustrophobia? She accidentally locked herself in the larder.
Edith: But there is no key!
René: Exactly, that's why she couldn't get out.
Edith: Oh, the poor child. Oh, it happened to me once. I screamed and screamed, but nobody came.
René: We thought you were singing.
ik sta er niet eens inquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Het lijkt erop dat je een leven hebt
jij bent een hoaxquote:
kom maar eens langs dan zul je ontdekken hoeveel pijn een hoax je kan doenquote:
kut ik val door de mandquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Het lijkt erop dat je een leven hebt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom maar eens langs dan zul je ontdekken hoeveel pijn een hoax je kan doen
oh je hebt dan vast wel een rolstoel te leenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:
quote:
nee, ik word ziek denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben je een beetje dwars vanmorgen ?
+1quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |