tis niet anders hequote:
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskankerquote:
quote:Hoi,
Gratis Condoom.com geeft nog steeds GRATIS condooms weg !!
De afgelopen maanden hebben duizenden mensen al reeds gebruik gemaakt van onze gratis condoom service en hebben wij zeer veel positieve reacties mogen ontvangen.
Ook voor jou hebben we gratis condooms gereserveerd: http://www.condoomdienst.nl/l/thomashaakmann/ Mocht je zelf geen gebruik willen maken van onze service dan kun je deze mail doorsturen naar een vriend, vriendin of kennis om er zo zeker van te zijn dat de voor jou gereserveerde gratis condooms toch goed terecht komen.
Met vriendelijke groeten,
Gratiscondoom
oh gewoon de griep wat heerstquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskanker
het zou wel vet zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien is het wel een dodelijke ziekte, een soort van buikgriepaidskanker
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
WHAHAHAHA ik krijg me een mailtje binnengeniaal
[..]
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het zou wel vet zijn, ben ik de eerste die dat heeft
![]()
word ik beroemd !
kerel daar ook op klikkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Sex Education"
For assistance, contact your network support team.
gast! ik zit nu op mn werk. ik klik werkelijk overal opquote:
wel ? werkt een kennis bij de drogist ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral blij dat mijn ouders er niets van merken als ik condooms bestel
Mogguhquote:
Maar jij doet het niet via de telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben vooral blij dat mijn ouders er niets van merken als ik condooms bestel
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? werkt een kennis bij de drogist ?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonen
diepquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast! ik zit nu op mn werk. ik klik werkelijk overal op
heeft Klonk ook weer wat te doen zoquote:
waag het eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heeft Klonk ook weer wat te doen zo
hoeveel krijg ik ?quote:
DE manier om een dubbelleven vol te houdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze merken het vooral niet omdat ze een kleine 250 km verderop wonen
ik heb ze besteld, wanneer heb je tijd ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DE manier om een dubbelleven vol te houden
tussen 12.00 en 13.00 uur...quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ze besteld, wanneer heb je tijd ?
das heul niet liefquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
een slotje, en het einde van de GRTOJW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |