Ja inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doe es lief![]()
moos is gewoon een beetje emo van de situatie !
met een bot mes kom je er ook wel door heen hoarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
en is me mes ook nog bot
hehe Meneer Klonkiequote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
zo af en toe kunnen jullie best tellen ja
mr Klonkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
Je wilt me dood hebben hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
[..]
met een bot mes kom je er ook wel door heen hoar
Alleen -madquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
maar ik heb de skills altijd al gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
op jullie tel skills, dacht het niet
en maar gek vinden dat je vriendin zoveel bij mij isquote:
nias heb je een cam op je werk ? ik kom zo online w88 ffquote:
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik heb de skills altijd al gehad
ik ben meer van de schapenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga vanaf nu bijhouden wie er hier het vaakst zit te kloten, aan het eind van het jaar mag die dan een gezellige avondje uit met een geile kudde stieren, glijmiddel niet incl.
succes daarmeequote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat jij heel vaak fout gaat tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Nu je het zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en maar gek vinden dat je vriendin zoveel bij mij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |