Die heb ik dan weer welquote:
Die was je gegundquote:
Zo anders ga je je tampon even verwisselen...quote:
Ben wel benieuwd eigenlijk of hij gaat lopen jammerenquote:
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ben er weer vantussen..
kwam alleen ff een Fipo scoren..
en het is me nog gelukt ook
Toch lullig, ik zou er voor gaan zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.
jij wel ja, maar jij bent dan ook scheelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch lullig, ik zou er voor gaan zitten
Die had ik moeten zien aankomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij wel ja, maar jij bent dan ook scheel
Juistemquote:
ben niet vrouwelijk en ook niet van de verkeerde kant dus is het niet nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo anders ga je je tampon even verwisselen...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hey, tegenwoordig is het hip om een tampon met vodka in je reet te duwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben niet vrouwelijk en ook niet van de verkeerde kant dus is het niet nodig
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Okay dat is triestmijn pc is ook erg goed/snel/mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |