Die heb ik dan weer welquote:
Die was je gegundquote:
Zo anders ga je je tampon even verwisselen...quote:
Ben wel benieuwd eigenlijk of hij gaat lopen jammerenquote:
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
anyway.. ik ben er weer vantussen..
kwam alleen ff een Fipo scoren..
en het is me nog gelukt ook
Toch lullig, ik zou er voor gaan zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.
jij wel ja, maar jij bent dan ook scheelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch lullig, ik zou er voor gaan zitten
Die had ik moeten zien aankomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij wel ja, maar jij bent dan ook scheel
Juistemquote:
ben niet vrouwelijk en ook niet van de verkeerde kant dus is het niet nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo anders ga je je tampon even verwisselen...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, het eerste wat mensen doen is als ze bij mij komen , achter mn pc zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hey, tegenwoordig is het hip om een tampon met vodka in je reet te duwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben niet vrouwelijk en ook niet van de verkeerde kant dus is het niet nodig
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Okay dat is triestmijn pc is ook erg goed/snel/mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Okay dat is triestik lock mijn pc altijd werkt primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liever nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, tegenwoordig is het hip om een tampon met vodka in je reet te duwen![]()
kan je niet doen alsof ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben niet vrouwelijk en ook niet van de verkeerde kant dus is het niet nodig
Mijn eigen bezoek komt voor mij.. niet voor mn pc...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik lock mijn pc altijd werkt prima![]()
[..]
liever niet
als het om LL gaat, kan ik me voordoen zoals zij dat wilquote:
ik zeg altijd zo, mi casa es su casa.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn eigen bezoek komt voor mij.. niet voor mn pc...
bij mn schoonouders zitten we altijd.. dus af en toe achter de pc is niet erg daar
dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
LL : haha ja dan ken het makkelijk
en WL fucking slijmjurk dat je der bent
zolang je maar 18+ bent...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het om LL gaat, kan ik me voordoen zoals zij dat wil
hij is zelfs wel groter dan datquote:
Ik had het tegen jou hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is zelfs wel langer dan dat
Maar ben jij 18+cm?quote:
Yo BCCquote:
ik ben een echte dertigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Stop dan ook met die worstpraatquote:
jaquote:
heb jij geen bruiloft vandaag ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een echte dertiger
Op een oude fiets moet je het leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh kut.. ik ben ook bijna 30
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
sorry hoor, ik sta op klappen:(quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stop dan ook met die worstpraat![]()
Hey BCC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
*Proest,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
oh kut.. ik ben ook bijna 30![]()
nee gekke p wil nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij geen bruiloft vandaag ?
ja en die fiets heeft geen remmen!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
oh kut.. ik ben ook bijna 30![]()
Hahahaquote:
wat lullig zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en die fiets heeft geen remmen!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat lullig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ja.. erg hequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en die fiets heeft geen remmen!!
Heuh, dat weten we maar nooit bij jou hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
ik zal je nog eens onder swaffelen zegquote:
Alsjeblieft niet, straks prik je me in m'n goede oogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal je nog eens onder swaffelen zeg
ja weet ik hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
ik ben af en toe een late planner, maar zo laatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh, dat weten we maar nooit bij jou he
dalijk slaat tie je een klaplongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, straks prik je me in m'n goede oog
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstorenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben af en toe een late planner, maar zo laaten tegen die tijd kunnen jullie wel een uitnodiging verwachten hoor
quote:
wie zegt dat de tijd en plek kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstoren![]()
dan neem ik mn Moeder mee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstoren![]()
Hey Mooz!quote:
Zal ze fijn vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan neem ik mn Moeder mee!![]()
oh nee, die is bestemd voor sm0kez
quote:
hoezo ? die heb ik toch ?quote:
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? die heb ik toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je weet wel dat ik dat bedoelIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
nog 45 posts en ik heb er 11500quote:
maar ik had al een foto gegeven ?quote:
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar ik had al een foto gegeven ?
[ afbeelding ]Ja, die, en de naaktfoto via mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, die, en de naaktfoto via mailjaja chantage... hmmmm.............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* WhiteLightning staat in dubio nuDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar ik had al een foto gegeven ?
[ afbeelding ]die foto komt gelukkig niet zo vaak langs hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik pronk graag met mezelf, dat zie je welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die foto komt gelukkig niet zo vaak langs hier
Tja.. ik ben gewend dat ik nooit wat terug krijgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja chantage... hmmmm.............
* WhiteLightning staat in dubio nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
ik zou ook trots op mn lijf zijn als ik zo uitzag hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik pronk graag met mezelf, dat zie je wel
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja.. ik ben gewend dat ik nooit wat terug krijg
Stelletje falers allemaalja sorry ik ben een faler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haat gewoon mezelf op fotos, das al![]()
behalve op degene in dat superman pak dan
maar ik zal thuis eens kijken
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een faler.
ik haat gewoon mezelf op fotos, das al![]()
behalve op degene in dat superman pak dan
maar ik zal thuis eens kijken
weet je dat zeker?quote:
quote:
dingen wennen nou eenmaal hehquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
ik zeur nooit
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingenquote:
dat is gewoon ronduit triestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn PM box zitten wachten tot de postbode is geweest
zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn PM box zitten wachten tot de postbode is geweest
sterfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Als je alles erop wilt hebben wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?
diequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterf
[..]
Ik heb geen leven
Red me...
nou ik vind het harstikke lief hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
hoi! welkom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet posten
zie je nou dat hij het zietquote:
ik ben alziendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je nou dat hij het ziet
Hoi! Dank je!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! welkom!
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
kwijt ? verhuren heet zoiets!quote:
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
En dan heb jij niet eens breedbeeldquote:
Natuurlijk wel alles op video opnemen, wij willen ook wat te lachen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
Juist! Geld verdienen met moeders!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kwijt ? verhuren heet zoiets!
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi! Dank je!
Koffie, lekker! ik zit in een saai college, dan mag het ook toch? *puppyoogjes*
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeldquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..
alleen je telefoon ontbreekt nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeld
Boh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruiken
kijk eens
[ afbeelding ]
zolang je maar niet het gebouw uitstuitertquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boh!
* Handen aan warmt
* Opdrinkt
* Rondstuitert
Ik wist dat er zoiets moest komen, maar had geen zin meer om het aan te passenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeld
nee bijna afsluit tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Sgele het volgende:
Bagg0rtijd?
Oh is dat hetquote:
auw!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh is dat het
Ik moet godver nog 1,5 uur
een sony ericsson W350iquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen je telefoon ontbreekt nog
kan iemand hier je niet helpen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
fucking eval error maar ben er niet zo goed in
de oppernerdjes zijn er nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan iemand hier je niet helpen ?
ik ieder geval niet
Daar moet ik eigenlijk gaan wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
Fucking is trouwens ook een dorpje in Oostenrijk
mischien moet jij er eens heengaan dan jij stomme nepmofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
Fucking is trouwens ook een dorpje in Oostenrijk
Het was leuk je te kennen, tot over 24 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
ow kut ik heb geen zin meer nu scheld ik modje uit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was leuk je te kennen, tot over 24 uur
Godsamme ik moest heel hard lachenquote:
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
wie flikkert die axe header eens weg hij is echt focking irritant en maakt alles zo sloom als de pest
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweek
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
Daar krijgen ze geld voor, gaan ze heus niet voor jou weghalenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
quote:
Lelijkquote:
Tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Sgele het volgende:
Die hond van Debbie is wel heul slim!
[ afbeelding ]
Oh wat een schattig ventjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een baby foto van me gevonden
[ afbeelding ]
Thuisquote:
quote:
Not mequote:
Nee ik kom net hoi zeggenquote:
Ohw okeejquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee ik kom net hoi zeggen
ga niet weg hoor
Zolang je mn lingeriefoto niet gebruikt vind ik het prima
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand ge-pwnied
Ik dacht dat jij een extra grote wortel wel zou waarderen
* Moozzie doet fobo checkquote:
Ik weet wat je leuk vindquote:Bedankt voor de extra grote wortel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |