heb jij geen bruiloft vandaag ?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben een echte dertiger
Op een oude fiets moet je het leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh kut.. ik ben ook bijna 30
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
sorry hoor, ik sta op klappen:(quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stop dan ook met die worstpraat![]()
Hey BCC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
*Proest,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
oh kut.. ik ben ook bijna 30![]()
nee gekke p wil nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij geen bruiloft vandaag ?
ja en die fiets heeft geen remmen!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
oh kut.. ik ben ook bijna 30![]()
Hahahaquote:
wat lullig zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en die fiets heeft geen remmen!!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat lullig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ja.. erg hequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en die fiets heeft geen remmen!!
Heuh, dat weten we maar nooit bij jou hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
ik zal je nog eens onder swaffelen zegquote:
Alsjeblieft niet, straks prik je me in m'n goede oogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal je nog eens onder swaffelen zeg
ja weet ik hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]dat zou ik toch wel eerder hebben gezegd dan 1 dag van tevoren
![]()
ik ben af en toe een late planner, maar zo laatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh, dat weten we maar nooit bij jou he
dalijk slaat tie je een klaplongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, straks prik je me in m'n goede oog
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstorenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben af en toe een late planner, maar zo laaten tegen die tijd kunnen jullie wel een uitnodiging verwachten hoor
quote:
wie zegt dat de tijd en plek kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstoren![]()
dan neem ik mn Moeder mee!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk, denk je op je gemak te gaan trouwen, komen wij je feestje verstoren![]()
Hey Mooz!quote:
Zal ze fijn vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan neem ik mn Moeder mee!![]()
oh nee, die is bestemd voor sm0kez
quote:
hoezo ? die heb ik toch ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? die heb ik toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je weet wel dat ik dat bedoelIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
nog 45 posts en ik heb er 11500quote:
maar ik had al een foto gegeven ?quote:
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar ik had al een foto gegeven ?
[ afbeelding ]Ja, die, en de naaktfoto via mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, die, en de naaktfoto via mailjaja chantage... hmmmm.............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* WhiteLightning staat in dubio nuDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar ik had al een foto gegeven ?
[ afbeelding ]die foto komt gelukkig niet zo vaak langs hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik pronk graag met mezelf, dat zie je welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die foto komt gelukkig niet zo vaak langs hier
Tja.. ik ben gewend dat ik nooit wat terug krijgquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja chantage... hmmmm.............
* WhiteLightning staat in dubio nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
ik zou ook trots op mn lijf zijn als ik zo uitzag hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik pronk graag met mezelf, dat zie je wel
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja.. ik ben gewend dat ik nooit wat terug krijg
Stelletje falers allemaalja sorry ik ben een faler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik haat gewoon mezelf op fotos, das al![]()
behalve op degene in dat superman pak dan
maar ik zal thuis eens kijken
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry ik ben een faler.
ik haat gewoon mezelf op fotos, das al![]()
behalve op degene in dat superman pak dan
maar ik zal thuis eens kijken
weet je dat zeker?quote:
quote:
dingen wennen nou eenmaal hehquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef Klonk het volgende:
ik zeur nooit
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingenquote:
dat is gewoon ronduit triestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn PM box zitten wachten tot de postbode is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |