Nee, geen idee wat ie gaat kokenquote:
Doe um maar de groetjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat ie gaat koken
Ik dacht al, wat duurt t lang
beter! ben er druk druk druk ingedoken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Bye
Hey Cali
Hoest met je werk-dipje?
vet actief johquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
beter! ben er druk druk druk ingedoken...maar lieft 10 regels getypt alweer
nu weer verder
Voorzichtig.. zometeen ben je overwerktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
nu weer verder
Zo herkenbaarquote:
quote:
Mjah stomquote:
oh sgat, nu ik per week betaald krijg is dit zo herkenbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah stommijn gasafrekening was dus gigantisch.. die moet ik nu dus ook nog in stukkies betalen elke maand (stukkies die ik er echt niet bij kan hebben) en deze maand ook nog schoolboeken. Nu is mijn geld op voor deze maand (ja nu al ja) en ik heb weer moeten lenen van een vriend
. De 24e komt weer nieuw geld
Hier duurt het ruim een maand om een factuur door 2 mensen getekend te krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n groot bedrijf. Dan bel je om iets te regelen, en 40 minuten en 5 afdelingen later heb je alleen een e-mailadres om je opdracht naartoe te sturen.
Wat kansloos allebeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier duurt het ruim een maand om een factuur door 2 mensen getekend te krijgen
stille wateren en diepe gronden enzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben IK de sex-verslaafde hier...
Grote bedrijvenquote:
duidelijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
stille wateren en diepe gronden enzo
What the f...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
nu we toch aan het mopperen zijn, ik ben er nog steeds niet overheen (whehehe, ik zei overheen) dat ik gisteren 20 euro moest dokken voor een formulier om mijn groot rijebwijs te verlengen...
Nee nou dat kan ik erg goed begrijpen! (van jou dus heh.. niet die 20 euro)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
nu we toch aan het mopperen zijn, ik ben er nog steeds niet overheen (whehehe, ik zei overheen) dat ik gisteren 20 euro moest dokken voor een formulier om mijn groot rijebwijs te verlengen...
Succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
nu weer verder
geen flauw idee, dan komt de keuring zelf er nog bij, beetje rondbellen heeft met 43 euro bespaard en het allerergste dat formulier moet je zelf terug sturen en dan niet vergeten er een postzegel op te plakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Grote bedrijven![]()
[..]
duidelijk!
[..]
What the f...
waar is die 20 euro dan goed voor? administratiekosten?
Mjah fijn is datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh sgat, nu ik per week betaald krijg is dit zo herkenbaar
3 weken niet kunnen pinnen is geen uitzondering
Ik heb wel het gevoel dat ik zo ongeveer al het beschikbare personeel gesproken heb, vandaag!quote:
Daar heb ik gelukkig altijd mn pappie voorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah fijn is datIk heb gewoon geen rooie cent meer en ik moet toch echt eten
schijnt.
Je maakt vriendenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat ik zo ongeveer al het beschikbare personeel gesproken heb, vandaag!.
Mja mijn mammie kan ik ook wel vergeten. bij mn vriend sta ik al 460 euro schuld, nu maar weer 80 euro geleend van een andere vriend om in ieder geval de laatste rekening te kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig altijd mn pappie voor
Hij heeft centen genoeg dus voelt dat toch niet
maar ik probeer altijd zelf.. paps is laatste redmiddel
Je moet gewoon thee drinkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef es70 het volgende:
Zo. Ook weer terug van weggeweest.
Er is me aangeraden om (gezien de hoeveelheid koffie die ik drink) over te stappen op decafe.
Wel mooi On Topic.
quote:
Ik denk dat ik dan pas tegen de avond een beetje ga levenquote:
Misschien scheelt het als ik mijn post bold maakquote:
MSN moet je vragenquote:
Good for youquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan pas tegen de avond een beetje ga leven.
Het is officieel.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als ik mijn post bold maak.
Waarom is msn beter als/dan Hyvesquote:
Thanks, denk ikquote:
In ieder geval erkenningquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, denk ik.
Nu nog 6 weken wachten op een afspraak met een officiele pillenpusher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |