zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn PM box zitten wachten tot de postbode is geweest
sterfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Als je alles erop wilt hebben wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?
diequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterf
[..]
Ik heb geen leven
Red me...
nou ik vind het harstikke lief hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
hoi! welkom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet posten
zie je nou dat hij het zietquote:
ik ben alziendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je nou dat hij het ziet
Hoi! Dank je!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! welkom!
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
kwijt ? verhuren heet zoiets!quote:
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
En dan heb jij niet eens breedbeeldquote:
Natuurlijk wel alles op video opnemen, wij willen ook wat te lachen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
Juist! Geld verdienen met moeders!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kwijt ? verhuren heet zoiets!
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi! Dank je!
Koffie, lekker! ik zit in een saai college, dan mag het ook toch? *puppyoogjes*
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeldquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..
alleen je telefoon ontbreekt nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeld
Boh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruiken
kijk eens
[ afbeelding ]
zolang je maar niet het gebouw uitstuitertquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boh!
* Handen aan warmt
* Opdrinkt
* Rondstuitert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |