zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga voor mn PM box zitten wachten tot de postbode is geweest
sterfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
Ik heb geen levenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Als je alles erop wilt hebben wel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik gelijk maar een panoramic shot van mezelf maken ja ?
diequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterf
[..]
Ik heb geen leven
Red me...
nou ik vind het harstikke lief hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is gewoon ronduit triest
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet postenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik een zeurkous zou zijn dan zou ik niet meer dan twee jaar modje zijn van een forum zonder doodsbedreigingen
hoi! welkom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk! en mag hier eigenlijk niet posten
zie je nou dat hij het zietquote:
ik ben alziendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je nou dat hij het ziet
Hoi! Dank je!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! welkom!
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
kwijt ? verhuren heet zoiets!quote:
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
En dan heb jij niet eens breedbeeldquote:
Natuurlijk wel alles op video opnemen, wij willen ook wat te lachen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
saaie college´s kun je makkelijk leuk maken, al je kleren uittrekken en dan gillend door de zaal rennen
Juist! Geld verdienen met moeders!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kwijt ? verhuren heet zoiets!
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi! Dank je!
Koffie, lekker! ik zit in een saai college, dan mag het ook toch? *puppyoogjes*
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeldquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar het is hier al niet al te warm..
alleen je telefoon ontbreekt nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeld
Boh!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , dan kan je idd wel wat sterks gebruiken
kijk eens
[ afbeelding ]
zolang je maar niet het gebouw uitstuitertquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Boh!
* Handen aan warmt
* Opdrinkt
* Rondstuitert
Ik wist dat er zoiets moest komen, maar had geen zin meer om het aan te passenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
fout, zowel tv, laptop als gewone monitor zijn breedbeeld
nee bijna afsluit tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef Sgele het volgende:
Bagg0rtijd?
Oh is dat hetquote:
auw!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh is dat het
Ik moet godver nog 1,5 uur
een sony ericsson W350iquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen je telefoon ontbreekt nog
kan iemand hier je niet helpen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
fucking eval error maar ben er niet zo goed in
de oppernerdjes zijn er nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan iemand hier je niet helpen ?
ik ieder geval niet
Daar moet ik eigenlijk gaan wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
Fucking is trouwens ook een dorpje in Oostenrijk
mischien moet jij er eens heengaan dan jij stomme nepmofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
Fucking is trouwens ook een dorpje in Oostenrijk
Het was leuk je te kennen, tot over 24 uurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
ow kut ik heb geen zin meer nu scheld ik modje uit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was leuk je te kennen, tot over 24 uur
Godsamme ik moest heel hard lachenquote:
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
wie flikkert die axe header eens weg hij is echt focking irritant en maakt alles zo sloom als de pest
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweek
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
Daar krijgen ze geld voor, gaan ze heus niet voor jou weghalenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
quote:
Lelijkquote:
Tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Sgele het volgende:
Die hond van Debbie is wel heul slim!
[ afbeelding ]
Oh wat een schattig ventjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een baby foto van me gevonden
[ afbeelding ]
Thuisquote:
quote:
Not mequote:
Nee ik kom net hoi zeggenquote:
Ohw okeejquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee ik kom net hoi zeggen
ga niet weg hoor
Zolang je mn lingeriefoto niet gebruikt vind ik het prima
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand ge-pwnied
Ik dacht dat jij een extra grote wortel wel zou waarderen
* Moozzie doet fobo checkquote:
Ik weet wat je leuk vindquote:Bedankt voor de extra grote wortel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |