Godsamme ik moest heel hard lachenquote:
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Friday12 het volgende:
wie flikkert die axe header eens weg hij is echt focking irritant en maakt alles zo sloom als de pest
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Axe header? Ik kreeg maagkrampen van die Tmobile reclame vandeweek
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
Daar krijgen ze geld voor, gaan ze heus niet voor jou weghalenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat ook maar nu zit er in de header zon flash gebeuren en die maakt het zo sloom als de pest
quote:
Lelijkquote:
Tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Sgele het volgende:
Die hond van Debbie is wel heul slim!
[ afbeelding ]
Oh wat een schattig ventjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb trouwens een baby foto van me gevonden
[ afbeelding ]
Thuisquote:
quote:
Not mequote:
Nee ik kom net hoi zeggenquote:
Ohw okeejquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee ik kom net hoi zeggen
ga niet weg hoor
Zolang je mn lingeriefoto niet gebruikt vind ik het prima
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand ge-pwnied
Ik dacht dat jij een extra grote wortel wel zou waarderen
* Moozzie doet fobo checkquote:
Ik weet wat je leuk vindquote:Bedankt voor de extra grote wortel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |