hoooiquote:
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axe![]()
jij wilt naar alles met een piemol toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axe![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij wilt naar alles met een piemol toe
Das niet waar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij wilt naar alles met een piemol toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet waar!Maar mad is 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:
Oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Daar ga je madquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel![]()
ow wacht...
quote:[..]
Oeps
Ik lulde maar watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ga je mad!
[..]
Ik lulde maar wat
Speel met jezelf tenenquote:
oh, je hebt zweetvoeten?quote:
"tel jij mijn tenen, tel ik die van jou"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neej maar staat een beetje raar als ik op kantoor aan me tegen ga zitten
nee dank jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een snoepje ?
[ afbeelding ]
nee das morgenquote:
wat?quote:
euh ?!?! ga je trouwen ?quote:
maar crazy-p wil nietquote:
wat is dat nou ?quote:
ze zei ik ga nooit trouwen....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is dat nou ?
wil Crazy-P zich even melden bij Kassa12 AUB!
ik was de S vergetenquote:morgen trouwen
nu geloof ik er nix meer van hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ze zei ik ga nooit trouwen....
en ik wou haar alleen maar nog een verlate morgen wensen
maar ik maakte er dit van
[..]
ik was de S vergeten
ik wil ook thuis chillenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
zo die konijn van mij ligt hier ff te chillen dat wil je niet weten
kwart voor 12quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu geloof ik er nix meer van hoor![]()
hoe laat worden we verwacht ?
sla hem z´n kop in, chillende konijntjes smaken het bestequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
zo die konijn van mij ligt hier ff te chillen dat wil je niet weten
ze is al aardig gegroeid, maar 1 het is een dwerg konijn en 2. ze is nog niet vet genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
sla hem z´n kop in, chillende konijntjes smaken het beste
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschienquote:
Mensen die een contract nodig hebben om hun liefde te verklarenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschien
ik geef altijd mooie cadeaus en niet zout/peper stelletjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschien
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mensen die een contract nodig hebben om hun liefde te verklaren!
stuur eens pmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kep trouwens een filmpje gezien dat ze met levende katjes vissen. (ik zal hem maar niet linken)
echt te gruwelijk gewoon![]()
Romantisch moet op je eigen manierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
of mensen die gewoon romantisch willen zijn
trouwen doe je ook op je eigen manierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Romantisch moet op je eigen manier
zieke mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kep trouwens een filmpje gezien dat ze met levende katjes vissen. (ik zal hem maar niet linken)
echt te gruwelijk gewoon![]()
wat probeerder ze ermee te vangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zieke mensen![]()
die mafkezen hangen een katje(een lief zwart kleintje) aan een grote vishaak
verder had ik niet gekeken![]()
idd, martelen die gastenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zieke mensen![]()
die mafkezen hangen een katje(een lief zwart kleintje) aan een grote vishaak
verder had ik niet gekeken![]()
haaien en merlijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
wat probeerder ze ermee te vangen?
hondshaaien?
zoiets jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
wat probeerder ze ermee te vangen?
hondshaaien?
in een ton met kleine haaitjes en langzaam op laten etenquote:
das echt ziek.... ik hoef het echt niet te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
zo een beesie hing dus aan een vishaak van 5 cm en dat door zijn nekvel enz![]()
![]()
![]()
![]()
daarom keek ik niet verder dat beest hing trillend eerst nog in de luchtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
das echt ziek.... ik hoef het echt niet te zien
ja je moet er idd wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom keek ik niet verder dat beest hing trillend eerst nog in de lucht
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?quote:
Nog meer hobby's waar je over wilt vertellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?
Ik ken niet al jouw hobby's hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog meer hobby's waar je over wilt vertellen?
Die vent draagt meer make-up dan ikquote:
omgquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
oke deze dan!
let op is NSFWhttp://i245.photobucket.c(...)funny-love-ecard.jpg
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Crazy-p het volgende:
damn.. nu nog niet vol?
nou leef je uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Crazy-p het volgende:
toen ik gister naar huis ging waren we al op pagina 2 :-P
had op zn minst een volle verwacht
je kan iemand anders hem laten openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef Crazy-p het volgende:
lol..
@WL dank je![]()
ik ga toch echt niet trouwen hoor.. ik vertik het.. zowiezo niet.. niet eens met mn eigen vriend.. ik weiger om te trouwen
@friday neej dank je.. dan moet ik een nieuwe openen
mooi..a ls ik hem sluit mag jij hem openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan iemand anders hem laten openen
ik ga op visite bij mensen die net zoveel online zijn als ikquote:
ja zolang ik maar geen nieuwe hoef te openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Sgele het volgende:
Zullen we 'm even volbaggeren dan?
nou moet ik bekennen dat mn laptop al standaard mee naar mn schoonouders gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ga op visite bij mensen die net zoveel online zijn als ik
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
hahahahaha.. zo gaat dat hier ook altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou moet ik bekennen dat mn laptop al standaard mee naar mn schoonouders gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |