hoooiquote:
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axe![]()
jij wilt naar alles met een piemol toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom wil ik steeds naar je toe! je hebt axe![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij wilt naar alles met een piemol toe
Das niet waar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij wilt naar alles met een piemol toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet waar!Maar mad is 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:
Oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Daar ga je madquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel![]()
ow wacht...
quote:[..]
Oeps
Ik lulde maar watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ga je mad!
[..]
Ik lulde maar wat
Speel met jezelf tenenquote:
oh, je hebt zweetvoeten?quote:
"tel jij mijn tenen, tel ik die van jou"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neej maar staat een beetje raar als ik op kantoor aan me tegen ga zitten
nee dank jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een snoepje ?
[ afbeelding ]
nee das morgenquote:
wat?quote:
euh ?!?! ga je trouwen ?quote:
maar crazy-p wil nietquote:
wat is dat nou ?quote:
ze zei ik ga nooit trouwen....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is dat nou ?
wil Crazy-P zich even melden bij Kassa12 AUB!
ik was de S vergetenquote:morgen trouwen
nu geloof ik er nix meer van hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ze zei ik ga nooit trouwen....
en ik wou haar alleen maar nog een verlate morgen wensen
maar ik maakte er dit van
[..]
ik was de S vergeten
ik wil ook thuis chillenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
zo die konijn van mij ligt hier ff te chillen dat wil je niet weten
kwart voor 12quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu geloof ik er nix meer van hoor![]()
hoe laat worden we verwacht ?
sla hem z´n kop in, chillende konijntjes smaken het bestequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
zo die konijn van mij ligt hier ff te chillen dat wil je niet weten
ze is al aardig gegroeid, maar 1 het is een dwerg konijn en 2. ze is nog niet vet genoegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
sla hem z´n kop in, chillende konijntjes smaken het beste
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschienquote:
Mensen die een contract nodig hebben om hun liefde te verklarenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |