quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?
Ik ken niet al jouw hobby's hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog meer hobby's waar je over wilt vertellen?
Die vent draagt meer make-up dan ikquote:
omgquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
oke deze dan!
let op is NSFWhttp://i245.photobucket.c(...)funny-love-ecard.jpg
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Crazy-p het volgende:
damn.. nu nog niet vol?
nou leef je uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Crazy-p het volgende:
toen ik gister naar huis ging waren we al op pagina 2 :-P
had op zn minst een volle verwacht
je kan iemand anders hem laten openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef Crazy-p het volgende:
lol..
@WL dank je![]()
ik ga toch echt niet trouwen hoor.. ik vertik het.. zowiezo niet.. niet eens met mn eigen vriend.. ik weiger om te trouwen
@friday neej dank je.. dan moet ik een nieuwe openen
mooi..a ls ik hem sluit mag jij hem openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je kan iemand anders hem laten openen
ik ga op visite bij mensen die net zoveel online zijn als ikquote:
ja zolang ik maar geen nieuwe hoef te openenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Sgele het volgende:
Zullen we 'm even volbaggeren dan?
nou moet ik bekennen dat mn laptop al standaard mee naar mn schoonouders gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ga op visite bij mensen die net zoveel online zijn als ik
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |