ik geef altijd mooie cadeaus en niet zout/peper stelletjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja als ik echt ga trouwen nodig ik jullie wel uit....misschien
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mensen die een contract nodig hebben om hun liefde te verklaren!
stuur eens pmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kep trouwens een filmpje gezien dat ze met levende katjes vissen. (ik zal hem maar niet linken)
echt te gruwelijk gewoon![]()
Romantisch moet op je eigen manierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
of mensen die gewoon romantisch willen zijn
trouwen doe je ook op je eigen manierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Romantisch moet op je eigen manier
zieke mensenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kep trouwens een filmpje gezien dat ze met levende katjes vissen. (ik zal hem maar niet linken)
echt te gruwelijk gewoon![]()
wat probeerder ze ermee te vangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zieke mensen![]()
die mafkezen hangen een katje(een lief zwart kleintje) aan een grote vishaak
verder had ik niet gekeken![]()
idd, martelen die gastenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zieke mensen![]()
die mafkezen hangen een katje(een lief zwart kleintje) aan een grote vishaak
verder had ik niet gekeken![]()
haaien en merlijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
wat probeerder ze ermee te vangen?
hondshaaien?
zoiets jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
wat probeerder ze ermee te vangen?
hondshaaien?
in een ton met kleine haaitjes en langzaam op laten etenquote:
das echt ziek.... ik hoef het echt niet te zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
zo een beesie hing dus aan een vishaak van 5 cm en dat door zijn nekvel enz![]()
![]()
![]()
![]()
daarom keek ik niet verder dat beest hing trillend eerst nog in de luchtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:15 schreef tripack het volgende:
[..]
das echt ziek.... ik hoef het echt niet te zien
ja je moet er idd wel tegen kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom keek ik niet verder dat beest hing trillend eerst nog in de lucht
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?quote:
Nog meer hobby's waar je over wilt vertellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus nu ben je het neukertje van Gerard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |