gefeliquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
http://tinypic.com/quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... hmmm waar kan ik dan die foto uploaden?
photobucketquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je zou photobucket kunnen proberen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
handige plekquote:
quote:
MD GEFELICITEEEEEERDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
Hoi Fridayquote:
morgen debsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]nja van jouw kan ik het wel hebben
jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Fridayje naam is weer toepasselijk vandaag
quote:
Haaai WL ik zie het plaatje welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgne debbie .
meh je plaatje doet het niet md
wat een schatjequote:
MD gefeliciteerd!quote:
quote:
Wat een lekker dingquote:
quote:
auwquote:
eindelijkquote:
nee zn gezicht is van der af... dus 2 puntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
Nogmaals...voor de herengeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedankt debs
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nogmaals...voor de herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals...voor de herengaan we stoer doen ja ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij staat niet voor niets in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we stoer doen ja ?![]()
hij staat niet voor niets in een spoilerGoed en bedankt voor mijn vroege stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
awwww niet drietig zijnquote:
[..]
hij staat niet voor niets in een spoilerik heb al geen honger meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cuz your with mequote:
[..]
hij staat niet voor niets in een spoilerGodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mogge tallyquote:
yepquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Vandaag is het weer zover
Ieuw..quote:
Moequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Vandaag is het weer zover
een nieuwe grtdojw-stel?quote:
hee, maar waar werd het aangekondigd dat jullie samen zijn dan??quote:
quote:
Dude das al zo langquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
hee, maar waar werd het aangekondigd dat jullie samen zijn dan??
ik had al wel zo'n vermoeden,maja achquote:
Mwoa niet zo serieus hoor...gewoon neukertjes zo nu en danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had al wel zo'n vermoeden,maja achweet ik veel wanneer dat serieus is hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |