Hey MD!! alles goed ?? en , en en ????quote:
Die is echt TE goedquote:
wel lekker duidelijkquote:
MD houd het wel lekker spannendquote:
Godsammequote:
Luiers aan het verschonenquote:
quote:
nu toch nog nietquote:
GEFELICITEERD!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd MaleDaddyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
[ link | afbeelding ]
Dank je... hmmm waar kan ik dan die foto uploaden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!Alleen je foto doet het niet
dat hadden we nog nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff niet
Gefeliciteerd man! (vind dat altijd zo dom om te zeggen bij een geboorte)
We hebben een vader in GRTDOJW!!
Leuke naam ook trouwens![]()
Gefeliciteerd man!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |