quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zou wel de hele dag willen slapen
ben je moe dan ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zou wel de hele dag willen slapen
goed ideequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
tering zeg, ik zou nog wel 2 uurtjes willen slapen
neej.. maar ik zou het wel willen..quote:
Die gast wordt afgemaakt, niet te zuinigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is ook een geweldig topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033&page=1
als je de plaatjes kan zien dan. hier werkt het gvd weer niet
Eensch!quote:
ja echt vervelend voor jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. maar ik zou het wel willen..
ff wat slaap inhalen zeg maar..
ben echt brak.. wat een week!
Ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ik het telkens leesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt vervelend voor je![]()
ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen, je zal alles wel al geprobeert hebben
ik had al 2 keer achterelkaar dat ik meer dan een uur half wakker lig..en ik werd daar al gek van....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik moet antwoorden als ik het telkens lees
Zelf zou ik helemaal gek worden denk
quote:
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we moeten wel gek zijn....we werken
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach we zijn allemaal gek hoor, als dat de pijn wat verlichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
everybody loves to make fun of sgelequote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
everybody loves to make fun of sgele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
ik ook nietquote:
Hey MD!! alles goed ?? en , en en ????quote:
Die is echt TE goedquote:
wel lekker duidelijkquote:
MD houd het wel lekker spannendquote:
Godsammequote:
Luiers aan het verschonenquote:
quote:
nu toch nog nietquote:
GEFELICITEERD!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Ze weegt 3075 gram en is 49 cm lang.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is gistermiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
We zijn inmiddels thuis uit het ziekenhuis en ik ben langzaam maar zeker aan het wennen aan het vader zijn. Maar het is een geweldig lief klein meisje en ik ga er zeker van genieten.
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd MaleDaddyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
[ link | afbeelding ]
Dank je... hmmm waar kan ik dan die foto uploaden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!Alleen je foto doet het niet
dat hadden we nog nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar dat boeit ff niet
Gefeliciteerd man! (vind dat altijd zo dom om te zeggen bij een geboorte)
We hebben een vader in GRTDOJW!!
Leuke naam ook trouwens![]()
Gefeliciteerd man!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Onze dochter (Joanne) is woensdagmiddag 4 februari 2009 om 17:31 geboren.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |