Ik drink ook niet zo heel veel koffie meer laatste tijd. Ik begin thee steeds meer te waarderenquote:
lekker hoor, bakje thee, melk erbijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe mij maar een bak thee, m'n maag kan geen koffie meer hebben denk ik
goedzo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink ook niet zo heel veel koffie meer laatste tijd. Ik begin thee steeds meer te waarderen
melkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor, bakje thee, melk erbij
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hoor, bakje thee, melk erbij
ja... als ik thee drink , ben ik echt ziekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoor
daar kan mn maag niet tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
gewoon Thee zonder suiker.. zonder melk
is best lekker
en het is vrijdag
daar is de thee nog sterker dan de koffiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Melk in de thee? We leven niet in Engeland hoor
wtfquote:
daar gaat nog een vervolg op marioquote:
ik moest lachenquote:
cool toch mario livequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
daar gaat nog een vervolg op mario
Dat zijn echt verschrikkelijke stakkers zegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is ook een geweldig topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033&page=1
als je de plaatjes kan zien dan. hier werkt het gvd weer niet
nog ergen dan fokkersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zijn echt verschrikkelijke stakkers zeg
quote:
ik zou wel de hele dag willen slapenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
tering zeg, ik zou nog wel 2 uurtjes willen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |