Dat is de schuld van de ouders zelfquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik bedoel je heb alleen geen rust met een klein kind
zo'n kind wil ik later ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
Het is ook de eerste donderdag van de week
[..]
Dat is de schuld van de ouders zelf
die van mij is zo opgevoed dat ie zonder zeuren naar bed gaat.
Als wij vinden dat ie ff rust moet nemen dan gaat ie naar zn bedje
en dan hebben wij automatisch ook rust
idd gewoon goed opvoedenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
Het is ook de eerste donderdag van de week
[..]
Dat is de schuld van de ouders zelf
die van mij is zo opgevoed dat ie zonder zeuren naar bed gaat.
Als wij vinden dat ie ff rust moet nemen dan gaat ie naar zn bedje
en dan hebben wij automatisch ook rust
Je moeder!! ZOMGROFLOLLEREINZZ!!!!111!!ONE!!111quote:
neem gewoon een huis met een leuke kelderquote:
Hey Barra!quote:
nah een snor staat me nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neem gewoon een huis met een leuke kelderdat scheelt al de helft
[ afbeelding ]
Dat kapsel ook nietquote:
dit meen ik dus ff echt heel serieus:quote:
waarschijnlijk ook nietquote:
dat slaan hoeft juist niet als je goed opvoedtquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd gewoon goed opvoeden![]()
[ afbeelding ]
wheheh we kijken "baby te huur" en mijn vriendin doet spwquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit meen ik dus ff echt heel serieus:
Je kind niet bij iedere huilbui uit bed halen
je kind niet bij jou in bed laten slapen
je kind grenzen geven.. nee is nee en naar bed is ook echt naar bed
Regelmaat en grenzen is het meest belangrijke in de opvoeding...
oh godquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh we kijken "baby te huur" en mijn vriendin doet spwen telkens beetje commentaar geven op de jongeren
en hoe ga je verveling tegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh god
mensen die het volgens de boekjes gaan doen
oeh mijn beste vriendin heeft ook spw gedaan.. ik wil de praktijk van haar wel eens gaan zien
Vaak zegt ze dingen en dan denk ik: jaaaaaja... we zien wel of je dat lukt
Maaaaar niet alles wat je geleerd krijgt is slecht... die dingen van regels, regelmaat, structuur en duidelijkheid is absoluuut waar
maar een vervelend kind is een kind zonder grenzen en wat zich wrs ook nog eens verveelt
nee maar een draai om de oren is echt wel een keer nodig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat slaan hoeft juist niet als je goed opvoedt
met treintjes spelen, ga kleuren, ga knippen, ga buiten spelen, ga naar een dierentuin, ga naar een kinderboerderij, pak eens een bal.. moet ik echt doorgaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
en hoe ga je verveling tegen![]()
je kan zo'n kind moeilijk in een topic "geen reet te doen thuis: ik verveel me" laten posten
ow je bedoeld zoals bij eerste hulp bij opvoeden ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
Ow en wat mij opvalt aan de tv programma's daarover:
De mensen hebben allemaal bij die vervelende kinderen geen grenzen aangegeven en de kinderen verwaarloods qua aandacht
Ik zei 9 van de 10 keer dingen dat ik denk: had je daar nou zelf ook niet op kunnen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |