Jammer hequote:
quote:
WOAH ! vet gekquote:
Shark talequote:
Die moet ik aan een klant van mn vent laten zien.. die gozer pimpt zn 45-km autotje ook altijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nu we overgaan op 45 km/h wagentjes
[ afbeelding ]
hot rodquote:
your mother is a slutquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
in dit topic is iedereen bezeten van den duvel
Funny cars is toch iets aparts....quote:
Thanxquote:
vind je hem niet mooi ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Funny cars is toch iets aparts....
Zo eentje is er ook met allemaal lepels opquote:
Met die mag je me ook wel oppikkenquote:
quote:
de banden zijn goed iigquote:
Had ons dan even door de klantenservice laten omroepen, ik was je wel komen halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zag jullie nergens meer en nu moet ik alweer bijna weg!
hoi draakjequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zag jullie nergens meer en nu moet ik alweer bijna weg!
is daar dan ook een ballenbak?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ons dan even door de klantenservice laten omroepen, ik was je wel komen halen
ok anders had ik deze nog wel hoorquote:
Dus?quote:
hoi WLquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok anders had ik deze nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is daar dan ook een ballenbak?
wil ladylike naar de klantenservice komen, draakje wil graag uit de ballenbak
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok anders had ik deze nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Hey Draakje !quote:
Doe ik normaal ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ken jij een gesticht voor hem vinden
gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Draakje !![]()
![]()
Hoe gaat ie met je ?
oh okquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we het niet over hebben![]()
taxi!
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
[..]
Anders wilde je doen alsof je mijn scharrel bent!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrel
denk eraan![]()
mn vriend houdt van zware SM, dus bereid je maar alvast voor![]()
quote:
Nee hoor, hij vindt het gewoon lekker...quote:
ja iddquote:
dat hangt ervan af wie er achter staatquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vindt het gewoon lekker...
ik ga zo maar een peuk roken.. zijn iig 5-7 minuten omquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd![]()
zo nog 2,5 uur nixen
mag ik mee ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga zo maar een peuk roken.. zijn iig 5-7 minuten om
2 bier , een grove frikadel speciaal, en een broodje kwekkeboom met mosterd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
u riep?
Oe oe omgekeerde rollenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrel
denk eraan![]()
mn vriend houdt van zware SM, dus bereid je maar alvast voor![]()
altijdquote:
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit jequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:10 schreef lighted het volgende:
[..]
Oe oe omgekeerde rollen.. waar/wanneer/hoe/hoelaat?
Maak me gekquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd
[..]
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit je
ik zou maar zorgen dat je een rolstoel mee neemt!quote:
voyeurquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
* Friday12 geeft LL een cam(mag ook webcam gebruiken) zodat je ff alles kan filmen kunnen wij weer lachen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
* Friday12 geeft LL een cam(mag ook webcam gebruiken) zodat je ff alles kan filmen kunnen wij weer lachen
![]()
i dont wanna miss thatquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd
[..]
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit je
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
Ik dacht dat je ging helpen
dat zou idd wat zijn, heb jij dadelijk nog 2 gebroken benen omdat het te hoog isquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
je kent lighted IRL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
WL! keiharde eindbaas!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 bier , een grove frikadel speciaal, en een broodje kwekkeboom met mosterd!
![]()
BARRA![]()
ik ben net een halve dag bezig en ik heb al zin in het weekendquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ja kut man, duurt nog 2 uur voordat ik mag afsluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WL! keiharde eindbaas!
hoe is het?
Omdat je hem nu al niet moet heb ik het ideequote:
ik verveel me gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat je hem nu al niet moet heb ik het idee
je kan altijd gaan swaffelen op de wcquote:
klein bedrijfquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd gaan swaffelen op de wc
Dan swaffel je de directeurquote:
ja daaaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij heb vanaf nu 4 maanden huisarrest
je bedoeld dat er geen deur op de wc zit ?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee en er zijn ook geen vrouwen hier
nee in een hok in mijn kelderquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja daaaag![]()
Je gaat um niet 4 maanden bij mij dumpen![]()
ze hebben er 1 die is lelijk en bijna 50quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay nou heb ik medelijden met je
Edit: hebben ze geen secretaresse nodig?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zit hier helemaal alleen![]()
* WhiteLightning doet snel gordijnen dicht, en het licht uit
nja het enige dat ik kan bieden is dat ik 20 jaar jonger benquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee in een hok in mijn kelder![]()
[..]
ze hebben er 1 die is lelijk en bijna 50
beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
nja het enige dat ik kan bieden is dat ik 20 jaar jonger ben
Het is iig een begin hequote:
je lul zal als eerste die kleur hebben denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
man , ik blijf hier swaffelen tot alles paars wordt
oftewel
zzzZZZzzZZZzzz
dan heb je mn hand nog niet gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lul zal als eerste die kleur hebben denk ik
Laat die verf dan ook staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je mn hand nog niet gezien
quote:Geen verbod op Ice Hasj
DEN HAAG - Coffeeshops mogen zeer sterke hasj blijven verkopen. Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie ziet geen reden de verkoop van zogenoemde Ice Hasj aan te pakken, zolang coffeeshops zich houden aan de Opiumwet.
Dat heeft de bewindsman woensdag geantwoord op vragen van het CDA in de Tweede Kamer. Samen met de PvdA en VVD maakt het CDA zich zorgen over de verkoop van Ice Hasj, waarvan de werking drie tot vier keer sterker is dan bij normale hasj en wiet. Ice Hasj heeft een speciale behandeling gekregen om het gehalte van de werkzame stof THC te vergroten.
GVD! dat heb ik zeker nog nooit gerooktquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat die verf dan ook staan
Vanavond aan de Icolator
[..]
Ik zag het vorig jaar december pas voor het eerst in de shop en daar kom ik nu toch al 14 jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD! dat heb ik zeker nog nooit gerookt
Dat is weer andersquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wacht eens even, weet jij hoe ze dat doen ?
ik bedoel als ze de cristallen bevriezen , en dan eraf slaan , dan heb ik het wel gerookt
ooh boefjequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is weer anders
Trouwens dat wordt van afval (knipafval) gemaakt
Ik heb ooit zelf gekweekt, geknipt en verkocht
Hoe ze Icolator maken weet ik niet... ga het vanavond eens vragen
dat hangt ervan af hoor. ik ken zat mensen die het gewoon van toppen maken. Skuffquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is weer anders
Trouwens dat wordt van afval (knipafval) gemaakt
Ik heb ooit zelf gekweekt, geknipt en verkocht
Hoe ze Icolator maken weet ik niet... ga het vanavond eens vragen
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af hoor. ik ken zat mensen die het gewoon van toppen maken. Skuff![]()
ik heb zelf ook jaren planten gehad, en vrienden van mij ook. blijft erg leuk vindt ik
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar isquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebt
of als de shop geen toppen meer heeft
Het is en blijft een uitdaging om te laten groeien
is het een vrouwtje, is het een mannetje?
Vooral als je buitenwiet kweekt is het leuk
Ingrijpen voordat het nederlandse klimaat toprot veroorzaakt is wel nodig dan
Had bijna een kilo weg kunnen flikkeren door toprot
Hee junkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebt
of als de shop geen toppen meer heeft
Het is en blijft een uitdaging om te laten groeien
is het een vrouwtje, is het een mannetje?
Vooral als je buitenwiet kweekt is het leuk
Ingrijpen voordat het nederlandse klimaat toprot veroorzaakt is wel nodig dan
Had bijna een kilo weg kunnen flikkeren door toprot
er zijn genoeg kassen bij jouw in de buurtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar is
wel zonde ja dat weggooien.
wat dat betreft had ik vroeger geluk dat ik in de tuinbouw werkte , en een goeie baas had.
had een paar planten in de kas staan. en haalde 400gram per plant eraf (gedroogd), dat was werelds.
helaas mocht het maar één keer, het stonk zo vondt ie
dat kan je wel zeggen ja, maar om ze nou allemaal af te gaan om te vragen of het magquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn genoeg kassen bij jouw in de buurt
Bel Nicole maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef lighted het volgende:
[..]
Hee junk
Waar blijft me spankie, ik zit hier te wachten.
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar is
wel zonde ja dat weggooien.
wat dat betreft had ik vroeger geluk dat ik in de tuinbouw werkte , en een goeie baas had.
had een paar planten in de kas staan. en haalde 400gram per plant eraf (gedroogd), dat was werelds.
helaas mocht het maar één keer, het stonk zo vondt ie
ach je kan het altijd proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen ja, maar om ze nou allemaal af te gaan om te vragen of het mag
Zodat bij de 3e de wouten meevragen voor je?quote:
WTF ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger was
omdat de THC via de huid opgenomen kan worden
Nicole??¿¿quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bel Nicole maar![]()
[..]
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger was
omdat de THC via de huid opgenomen kan worden
Het is theoretisch mogelijkquote:
ja.. de vrouw van mn baas weet je nog?quote:
Oooooo, Chantal bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja.. de vrouw van mn baas weet je nog?
waarom zit jij nog niet in de kelder je heb huisarrestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Oooooo, Chantal bedoel je?
Ik heb je doooor!!
de mijne ging om 6.30quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had ik al niet meer om 7.20 deze morgen toen men wekker ging
fijne avond LLquote:
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is theoretisch mogelijk
maar het viel wel mee
Heb gewoon meegeknipt, want het moest af
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan rokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.
ik bedoel , ik heb bananenschillen gerookt omdat we dachten dat je er stoned van kon worden
het hielp natuurlijk geen ruk
WL....wat heb jij niet gerookt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.
ik bedoel , ik heb bananenschillen gerookt omdat we dachten dat je er stoned van kon worden
het hielp natuurlijk geen ruk
kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
ja geloof me, dat werkt niet. net als dennenaaldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
het is zo druk zoals je het zelf maakt.quote:
Aangezien ik geen eigen baas benquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zo druk zoals je het zelf maakt.
Ik heb heul geen vriendenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele doe er dan wat aan nodig je vrienden uit ... oh kut nu is het nog stiller
Kut, toch gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
Ik durf niet in het topic van de duivel te posten
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme!!!
exeptionele errors in excell is niet leuk
!!
quote:
te laatquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maakt
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikker
* WhiteLightning prikt in een voodoo popquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
het IS ook kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
* Sgele gooit een paar spelden richting WLquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning prikt in een voodoo pop
echt fukking irritant gewoon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
WAS het maar kut, dan had je wat te neukenquote:
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat inquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een paar spelden richting WL
Altijd handig in combinatie met die poppen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt fukking irritant gewoon.
godverdomme alles getypt, wissel ik van bak in de printer. en hop exeptionele fout.
opstarten helpt ook niet
grrrrrrrrr
Wat heb jij er dan ingestoken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat in
quote:
Leugena...oh wacht evenquote:
moe?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef draculettetje het volgende:
waarom laat mn hoofd de letters nog weer dansen?
teveel tegelijk willen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef tripack het volgende:
[..]
moe?
honger?
dorst?
ik denk dat ik zo maar ga afsluiten moet nog naar huis rijden... ff files checken
quote:
Leer schrijvenquote:
Rustig aan Draakje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel tegelijk willen doen
ik ga mn bedje weer eens opzoeken......
quote:
Dat zijn de berichten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zekers ik verveel me de pleuris maar over 5 minuten kan ik naar de bus gaan lopen [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
heeft een vrouw van 50+ hier vlakbij zelfmoord gepleegd, in de zogenoemde eendevijver.
das +- 70cm diep.
ze is gisteren avond onder het ijs gedoken, en is vannochtend gevonden.
ongelovelijk gewoon
Ok, dan ben je echt ver heen om in zo'n ondiep stukje water zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
heeft een vrouw van 50+ hier vlakbij zelfmoord gepleegd, in de zogenoemde eendevijver.
das +- 70cm diep.
ongelovelijk gewoon
FAILquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
das +- 70cm diep.
ongelovelijk gewoon
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]Godgloeiende, m'n koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Fijne avondquote:
ja dat vond ik dus nou ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ok, dan ben je echt ver heen om in zo'n ondiep stukje water zelfmoord te plegen
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb jij jou gepwniede foto gezien?
Dan verdien je het ook niet om te leven eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus nou ook.
Kon er wel om lachen hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Sgele het volgende:
Bagg0r!
En dan loop je over mij te klagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Sgele het volgende:
Tijd¿
Wie? Ik?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
En dan loop je over mij te klagen
En ik zit gewoon trouwens....lopend typen is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
En dan loop je over mij te klagen
Mijne ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ik zit gewoon trouwens....lopend typen is niet echt mijn ding
Heuh, jij weet hoe je me aan moet kijken dan? Normaal hebben ze geen flauw ideequote:
Ik word bijna emotioneelquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mijne ook niet
Hebben we wat gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |