dat hangt ervan af hoor. ik ken zat mensen die het gewoon van toppen maken. Skuffquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is weer anders
Trouwens dat wordt van afval (knipafval) gemaakt
Ik heb ooit zelf gekweekt, geknipt en verkocht
Hoe ze Icolator maken weet ik niet... ga het vanavond eens vragen
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af hoor. ik ken zat mensen die het gewoon van toppen maken. Skuff![]()
ik heb zelf ook jaren planten gehad, en vrienden van mij ook. blijft erg leuk vindt ik
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar isquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebt
of als de shop geen toppen meer heeft
Het is en blijft een uitdaging om te laten groeien
is het een vrouwtje, is het een mannetje?
Vooral als je buitenwiet kweekt is het leuk
Ingrijpen voordat het nederlandse klimaat toprot veroorzaakt is wel nodig dan
Had bijna een kilo weg kunnen flikkeren door toprot
Hee junkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scuff krijg je vanzelf als je alle toppen op hebt
of als de shop geen toppen meer heeft
Het is en blijft een uitdaging om te laten groeien
is het een vrouwtje, is het een mannetje?
Vooral als je buitenwiet kweekt is het leuk
Ingrijpen voordat het nederlandse klimaat toprot veroorzaakt is wel nodig dan
Had bijna een kilo weg kunnen flikkeren door toprot
er zijn genoeg kassen bij jouw in de buurtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar is
wel zonde ja dat weggooien.
wat dat betreft had ik vroeger geluk dat ik in de tuinbouw werkte , en een goeie baas had.
had een paar planten in de kas staan. en haalde 400gram per plant eraf (gedroogd), dat was werelds.
helaas mocht het maar één keer, het stonk zo vondt ie
dat kan je wel zeggen ja, maar om ze nou allemaal af te gaan om te vragen of het magquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn genoeg kassen bij jouw in de buurt
Bel Nicole maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:12 schreef lighted het volgende:
[..]
Hee junk
Waar blijft me spankie, ik zit hier te wachten.
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij verduisterden altijd. gewoon zorgen dat in aug/okt alles klaar is
wel zonde ja dat weggooien.
wat dat betreft had ik vroeger geluk dat ik in de tuinbouw werkte , en een goeie baas had.
had een paar planten in de kas staan. en haalde 400gram per plant eraf (gedroogd), dat was werelds.
helaas mocht het maar één keer, het stonk zo vondt ie
ach je kan het altijd proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen ja, maar om ze nou allemaal af te gaan om te vragen of het mag
Zodat bij de 3e de wouten meevragen voor je?quote:
WTF ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger was
omdat de THC via de huid opgenomen kan worden
Nicole??¿¿quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bel Nicole maar![]()
[..]
Ik mocht van mn vriend niet knippen toen ik zwanger was
omdat de THC via de huid opgenomen kan worden
Het is theoretisch mogelijkquote:
ja.. de vrouw van mn baas weet je nog?quote:
Oooooo, Chantal bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja.. de vrouw van mn baas weet je nog?
waarom zit jij nog niet in de kelder je heb huisarrestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Oooooo, Chantal bedoel je?
Ik heb je doooor!!
de mijne ging om 6.30quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had ik al niet meer om 7.20 deze morgen toen men wekker ging
fijne avond LLquote:
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is theoretisch mogelijk
maar het viel wel mee
Heb gewoon meegeknipt, want het moest af
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan rokenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.
ik bedoel , ik heb bananenschillen gerookt omdat we dachten dat je er stoned van kon worden
het hielp natuurlijk geen ruk
WL....wat heb jij niet gerookt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.
ik bedoel , ik heb bananenschillen gerookt omdat we dachten dat je er stoned van kon worden
het hielp natuurlijk geen ruk
kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
ja geloof me, dat werkt niet. net als dennenaaldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
het is zo druk zoals je het zelf maakt.quote:
Aangezien ik geen eigen baas benquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zo druk zoals je het zelf maakt.
Ik heb heul geen vriendenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele doe er dan wat aan nodig je vrienden uit ... oh kut nu is het nog stiller
Kut, toch gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
Ik durf niet in het topic van de duivel te posten
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme!!!
exeptionele errors in excell is niet leuk
!!
quote:
te laatquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maakt
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikker
* WhiteLightning prikt in een voodoo popquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
het IS ook kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
* Sgele gooit een paar spelden richting WLquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning prikt in een voodoo pop
echt fukking irritant gewoon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
WAS het maar kut, dan had je wat te neukenquote:
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat inquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een paar spelden richting WL
Altijd handig in combinatie met die poppen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt fukking irritant gewoon.
godverdomme alles getypt, wissel ik van bak in de printer. en hop exeptionele fout.
opstarten helpt ook niet
grrrrrrrrr
Wat heb jij er dan ingestoken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |