WL....wat heb jij niet gerookt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is mogelijk, als je er maar in geloofd.
ik bedoel , ik heb bananenschillen gerookt omdat we dachten dat je er stoned van kon worden
het hielp natuurlijk geen ruk
kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
ja geloof me, dat werkt niet. net als dennenaaldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet ook de sliertjes laten drogen en dan roken
het is zo druk zoals je het zelf maakt.quote:
Aangezien ik geen eigen baas benquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zo druk zoals je het zelf maakt.
Ik heb heul geen vriendenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sgele doe er dan wat aan nodig je vrienden uit ... oh kut nu is het nog stiller
Kut, toch gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
Ik durf niet in het topic van de duivel te posten
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme!!!
exeptionele errors in excell is niet leuk
!!
quote:
te laatquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die errors zijn zo exeptioneel als dat je ze zelf maakt
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zo exeptioneel, dat ik bijna het toetsenbord 5 meter weg flikker
* WhiteLightning prikt in een voodoo popquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Moozzie het volgende:
het IS ook kutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
* Sgele gooit een paar spelden richting WLquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning prikt in een voodoo pop
echt fukking irritant gewoon.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vind Excel ook gewoon kut eigenlijk
WAS het maar kut, dan had je wat te neukenquote:
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat inquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een paar spelden richting WL
Altijd handig in combinatie met die poppen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt fukking irritant gewoon.
godverdomme alles getypt, wissel ik van bak in de printer. en hop exeptionele fout.
opstarten helpt ook niet
grrrrrrrrr
Wat heb jij er dan ingestoken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kom je nu mee. nu zit er al een enorm gat in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |