mag ik mee ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga zo maar een peuk roken.. zijn iig 5-7 minuten om
2 bier , een grove frikadel speciaal, en een broodje kwekkeboom met mosterd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
u riep?
Oe oe omgekeerde rollenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrel
denk eraan![]()
mn vriend houdt van zware SM, dus bereid je maar alvast voor![]()
altijdquote:
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit jequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:10 schreef lighted het volgende:
[..]
Oe oe omgekeerde rollen.. waar/wanneer/hoe/hoelaat?
Maak me gekquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd
[..]
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit je
ik zou maar zorgen dat je een rolstoel mee neemt!quote:
voyeurquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
* Friday12 geeft LL een cam(mag ook webcam gebruiken) zodat je ff alles kan filmen kunnen wij weer lachen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:15 schreef Friday12 het volgende:
* Friday12 geeft LL een cam(mag ook webcam gebruiken) zodat je ff alles kan filmen kunnen wij weer lachen
![]()
i dont wanna miss thatquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd
[..]
zodra ik thuis ben kick ik de shit uit je
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
Ik dacht dat je ging helpen
dat zou idd wat zijn, heb jij dadelijk nog 2 gebroken benen omdat het te hoog isquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
je kent lighted IRL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stuur hem daarna per pakket post naar mij op dan schop ik hem van mijn balkon af en spring daarna op hem(woon laag)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
WL! keiharde eindbaas!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 bier , een grove frikadel speciaal, en een broodje kwekkeboom met mosterd!
![]()
BARRA![]()
ik ben net een halve dag bezig en ik heb al zin in het weekendquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en 13 minuten, dan heb ik weekend !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ja kut man, duurt nog 2 uur voordat ik mag afsluitenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WL! keiharde eindbaas!
hoe is het?
Omdat je hem nu al niet moet heb ik het ideequote:
ik verveel me gewoonquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat je hem nu al niet moet heb ik het idee
je kan altijd gaan swaffelen op de wcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |