Jammer hequote:
quote:
WOAH ! vet gekquote:
Shark talequote:
Die moet ik aan een klant van mn vent laten zien.. die gozer pimpt zn 45-km autotje ook altijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nu we overgaan op 45 km/h wagentjes
[ afbeelding ]
hot rodquote:
your mother is a slutquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef tripack het volgende:
in dit topic is iedereen bezeten van den duvel
Funny cars is toch iets aparts....quote:
Thanxquote:
vind je hem niet mooi ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Funny cars is toch iets aparts....
Zo eentje is er ook met allemaal lepels opquote:
Met die mag je me ook wel oppikkenquote:
quote:
de banden zijn goed iigquote:
Had ons dan even door de klantenservice laten omroepen, ik was je wel komen halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zag jullie nergens meer en nu moet ik alweer bijna weg!
hoi draakjequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zag jullie nergens meer en nu moet ik alweer bijna weg!
is daar dan ook een ballenbak?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ons dan even door de klantenservice laten omroepen, ik was je wel komen halen
ok anders had ik deze nog wel hoorquote:
Dus?quote:
hoi WLquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok anders had ik deze nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is daar dan ook een ballenbak?
wil ladylike naar de klantenservice komen, draakje wil graag uit de ballenbak
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok anders had ik deze nog wel hoor![]()
[ afbeelding ]
Hey Draakje !quote:
Doe ik normaal ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ken jij een gesticht voor hem vinden
gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey Draakje !![]()
![]()
Hoe gaat ie met je ?
oh okquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we het niet over hebben![]()
taxi!
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrelquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
[..]
Anders wilde je doen alsof je mijn scharrel bent!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ho ho.. JIJ bent MIJN scharrel
denk eraan![]()
mn vriend houdt van zware SM, dus bereid je maar alvast voor![]()
quote:
Nee hoor, hij vindt het gewoon lekker...quote:
ja iddquote:
dat hangt ervan af wie er achter staatquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vindt het gewoon lekker...
ik ga zo maar een peuk roken.. zijn iig 5-7 minuten omquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd![]()
zo nog 2,5 uur nixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |