quote:
Leugena...oh wacht evenquote:
moe?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef draculettetje het volgende:
waarom laat mn hoofd de letters nog weer dansen?
teveel tegelijk willen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:59 schreef tripack het volgende:
[..]
moe?
honger?
dorst?
ik denk dat ik zo maar ga afsluiten moet nog naar huis rijden... ff files checken
quote:
Leer schrijvenquote:
Rustig aan Draakje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel tegelijk willen doen
ik ga mn bedje weer eens opzoeken......
quote:
Dat zijn de berichten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zekers ik verveel me de pleuris maar over 5 minuten kan ik naar de bus gaan lopen [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
heeft een vrouw van 50+ hier vlakbij zelfmoord gepleegd, in de zogenoemde eendevijver.
das +- 70cm diep.
ze is gisteren avond onder het ijs gedoken, en is vannochtend gevonden.
ongelovelijk gewoon
Ok, dan ben je echt ver heen om in zo'n ondiep stukje water zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
heeft een vrouw van 50+ hier vlakbij zelfmoord gepleegd, in de zogenoemde eendevijver.
das +- 70cm diep.
ongelovelijk gewoon
FAILquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeeennnnnnnnnnn
das +- 70cm diep.
ongelovelijk gewoon
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]Godgloeiende, m'n koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Fijne avondquote:
ja dat vond ik dus nou ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ok, dan ben je echt ver heen om in zo'n ondiep stukje water zelfmoord te plegen
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb jij jou gepwniede foto gezien?
Dan verdien je het ook niet om te leven eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus nou ook.
Kon er wel om lachen hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Sgele het volgende:
Bagg0r!
En dan loop je over mij te klagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Sgele het volgende:
Tijd¿
Wie? Ik?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
En dan loop je over mij te klagen
En ik zit gewoon trouwens....lopend typen is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
En dan loop je over mij te klagen
Mijne ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ik zit gewoon trouwens....lopend typen is niet echt mijn ding
Heuh, jij weet hoe je me aan moet kijken dan? Normaal hebben ze geen flauw ideequote:
Ik word bijna emotioneelquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mijne ook niet
Hebben we wat gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |