abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:06:51 #201
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65747954
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

. Ik heb medelijden met hem. Hij zit bij mij op school en ik kan 'm dus gewoon weer tegenkomen volgende week. Als hij heel veel ongeluk heeft moet ik samen met hem een project doen komend kwartaal.

Trouwens, vrijwel alle moslims die ik ken zuipen er in het weekend flink op los.
Ach, he was drunk. You were pretty. Whats the problem
pi_65748007
Is ook zo. Ik geef 'm gewoon een box voor z'n doorzettingsvermogen!
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:09:09 #203
39631 GoeRoe86
pi_65748051
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is ook zo. Ik geef 'm gewoon een box voor z'n doorzettingsvermogen!
Precies. Hij doet tenminste zijn best
pi_65748299

woensdag 4 februari 2009 @ 22:16:16 #205
39631 GoeRoe86
pi_65748370
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon daar 200 meter vandaan dat. Wat een lelijke mensen trouwens op de foto

Dat is bij club WATT, right?
pi_65748406
quote:
[ afbeelding ]

Zuid heeft zojuist West geklopt op Zuid, het was 1-0.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:17:40 #207
39631 GoeRoe86
pi_65748443
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

pi_65748605
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Weet ik toch. Als ik voor Sparta zou zijn, zou m'n pa me uit de familie knikkeren (Feyenoordfan, seizoenskaart, alles).

En die foto is op de West-Kruiskade gemaakt ja. Woon jij bij Koolmees dan, Goeroe?
Volgens mij wel een oude foto trouwens, herken de toko's niet zo.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:22:25 #209
39631 GoeRoe86
pi_65748690
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Weet ik toch. Als ik voor Sparta zou zijn, zou m'n pa me uit de familie knikkeren (Feyenoordfan, seizoenskaart, alles).

En die foto is op de West-Kruiskade gemaakt ja. Woon jij bij Koolmees dan, Goeroe?
Vrij dicht in de buurt. Maar zo oud is de foto niet denk ik. 3/4 jaar geleden
pi_65749606
Feyenoord

Tis een kwestie van geduld rustig wachten op de dag dat de maas spangen vult
pi_65749713
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Dus Miss Westzijde is gewoon voor Feyenoord?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65749802
Wat een ongefundeerde onzin over de ov-chipkaart weer hier

Lees eens
http://www.ad.nl/binnenla(...)len_ovchipkaart.html

Wat is er nou zou moeilijk aan even de handleiding te lezen
=> http://www.ret.nl/service(...)ipkaart-landing.aspx

NS inchecktarief is al een tijdje bekend
=> http://www.ad.nl/binnenland/2916198/Chipkaart_straks_20_euro.html

Reis printen enzo via
http://www.ov-chipkaart.nl/

En die overstapkaarten zijn er voor als je uit een niet RET voertuig stapt, maar dat is in april ook verleden tijd. Overstappen tussen RET voertuigen is gewoon mogelijk zonder extra te betalen.

Alle RET voertuigen hebben inmiddels werkende chipkaartapparatuur. Ik ben er het afgelopen jaar in ieder geval geen zonder meer tegen gekomen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:48:23 #213
39631 GoeRoe86
pi_65749804
Sparta is toch een beetje de vergeten club. Feyenoord is mijn club. Maar voor Sparta heb ik een zwak. De kleine club met de grote fans
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:48:58 #214
39631 GoeRoe86
pi_65749829
Wie is er eigenlijk allemaal bij, morgen?
pi_65749895
Ik zat net trouwens vanaf Leiden met een groep van die tribunevullers in de trein
pi_65749944
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal bij, morgen?
Na 'Wie is de Mol?' kom ik wel langs. Of misschien ga ik WIDM wel via Uitzending gemist kijken en ben ik er wat eerder. Heb ook nog een borrel van werk en nog een eetdate, maar daar heb ik geen zin in.
pi_65749945
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een ongefundeerde onzin over de ov-chipkaart weer hier

Lees eens
http://www.ad.nl/binnenla(...)len_ovchipkaart.html

Wat is er nou zou moeilijk aan even de handleiding te lezen
=> http://www.ret.nl/service(...)ipkaart-landing.aspx

NS inchecktarief is al een tijdje bekend
=> http://www.ad.nl/binnenland/2916198/Chipkaart_straks_20_euro.html

Reis printen enzo via
http://www.ov-chipkaart.nl/

En die overstapkaarten zijn er voor als je uit een niet RET voertuig stapt, maar dat is in april ook verleden tijd. Overstappen tussen RET voertuigen is gewoon mogelijk zonder extra te betalen.

Alle RET voertuigen hebben inmiddels werkende chipkaartapparatuur. Ik ben er het afgelopen jaar in ieder geval geen zonder meer tegen gekomen.
Overstappen is mooi
En ben zeer pro-chipkaart hoor, alleen strippenkaart was qua declaratie wat handiger, leverde gewoon dat vodje in en kreeg het gestort door mn werk. Nu moet ik gaan printen, en zien ze dus ook al mn andere reisjes, of moet weer moeite gaan doen die van het overzicht af te werken enzo. Niet dat ik zoveel dubieuze OV reisjes maak verder, maar gewoon... principe you know. Tis mn werkgever, die hoeft niet te weten waar ik in mn vrije tijd allemaal heenga
pi_65750012
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tis mn werkgever, die hoeft niet te weten waar ik in mn vrije tijd allemaal heenga
Neem je er toch een chipkaart bij voor je werk. En met een strippenkaart had je werkgever ook kunnen uitvogelen waar je allemaal naar toe was en op welk tijdstip
pi_65750125
Ik kan morgen niet
pi_65750223
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Neem je er toch een chipkaart bij voor je werk. En met een strippenkaart had je werkgever ook kunnen uitvogelen waar je allemaal naar toe was en op welk tijdstip
Alleen de zones, niet de precies haltes
En dat van die OV-Chip is wel handig idee ja, wellicht als dit beetje lang project word kunnen hun er gewoon eentje regelen met automatisch opwaarderen, scheelt mij weer voorschieten + declareren

Trouwens geen bier drinken morgenavond, sporten gaat ook nie door, wilde m'n examen vooruit schuiven omdat ik vanaf morgen weer project zit, dus heb afgelopen 2 dagen thuiswerken geen flikker uitgevoerd (lekker uitgeslapen) enzo, maar mn manager is beetje standvastig Ze wil dat ik hem a.s. dinsdag doe, dus moet nog ff de boeken in

Zo mn nest in dus, morgen 08:00 beginnen
  woensdag 4 februari 2009 @ 23:53:31 #221
39631 GoeRoe86
pi_65752028
Welstrusten peeps. Ik ben slapen.
pi_65752135
trusten allemaal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_65752289
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat zeker. Isegrim, wat dat betreft had 'cold-turkey' misschien beter geweest. Nu zit je in verschillende steden met verschillende systemen en zelfs in Rotterdam zelf kun je met je strippenkaart niet in de metro en met je OV-chipkaart nog niet in een aanzienlijk deel van de bussen of trams (ofwel er is nog helemaal geen incheckpaal, ofwel hij werkt niet). Ook niet handig.

En de controles zijn ook een lachertje. Ten eerste is er amper controle meer want er kan zogenaamd toch niemand meer zwartrijden, ten tweede werken de apparaten waarmee RET-controleurs de kaarten uit moeten lezen niet goed. Wat dus resulteert in een controleur die zucht, z'n schouders ophaalt en zegt "mjah, hij doet het iedere keer niet... nou ja, het zal wel". Lekker effectief, niet waar, een systeem invoeren wat je niet kan controleren?
Controlles zijn imho alleen maar toegenomen. Ben de afgelopen maand vaker gecontrolleerd dan de hele zomer en herfstperiode.
quote:
Ook leuk trouwens: als je niet uitcheckt, kost het je 4 euro. Maar dalijk kun je ook met de trein en er zijn heel wat trajecten die meer dan 4 euro kosten. Kortom, ik stap hier op de trein naar Groningen en ik 'vergeet' uit te checken. Voordelig reizen hoor, met de OV-chipkaart!
Bij de trein gaat dit toch net anders werken. Die 4 euro is een streekov dagkaart. Vandaar dat bedrag.
quote:
Overigens vond ik de kritiek van de blinden en slechtzienden volledig terecht. Die kunnen dus de palen niet vinden want die staan (netjes volgesn de regels) te ver van de geleidebalken, ze kunnen het scherm niet lezen (geen braille oid), ze kunnen niet zien of ze goed ingecheckt hebben, kunnen hun saldo niet opvragen, etc. Hadden ze ook wel over na mogen denken van tevoren.
Enige terechte kritiek (gefundeerde kritiek..) die ik tot nu toe heb gehoord is dat blinden niet kunnen opwaarderen. Staat wel tegenover dat ze dit bij de balie nog wel gewoon kunnen. De poortjes zijn allemaal zo gepositioneerd dat de sensor rechts is voor het poortje links. Blindepad naar 2 richtingpoortje zou alle problemen oplossen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65752324
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht -maar heb me daar verder niet in verdiept- dat het met de trein anders gaat werken en dat je nog steeds een 'kaartje' moet kopen dat dan op je chipkaart gezet wordt o.i.d.
Dat had ik ook begrepen ja...
pi_65752356
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog één van de problemen en betaal je dan dus een dubbel starttarief. Maar dat kun je wel terugvragen geloof ik.
Gaat alleen op met een overstap strip op chip.

In dit geval komt er te staan op de display "OVERSTAP OK" en het bedrag zal verrekend worden
pi_65752427
quote:
[ afbeelding ]

Westside ghetttoooo!
pi_65752466
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zat net trouwens vanaf Leiden met een groep van die tribunevullers in de trein
Woord van 2009
pi_65752494
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Overstappen is mooi
En ben zeer pro-chipkaart hoor, alleen strippenkaart was qua declaratie wat handiger, leverde gewoon dat vodje in en kreeg het gestort door mn werk. Nu moet ik gaan printen, en zien ze dus ook al mn andere reisjes, of moet weer moeite gaan doen die van het overzicht af te werken enzo. Niet dat ik zoveel dubieuze OV reisjes maak verder, maar gewoon... principe you know. Tis mn werkgever, die hoeft niet te weten waar ik in mn vrije tijd allemaal heenga
Ik lever mn pinbonnen van 20 euro in.

Is minder rekenwerk dan al die 45strippenkaarten.
pi_65752585
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woord van 2009
Resultaten 1 - 2 van 2 voor tribunevullers (en dit topic staat er niet niet bij)

Ik schijn ze geen h********, pantoffeldiertjes of iets dergelijks te mogen noemen...
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:29:18 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756227
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 heeft net bij Tekbir's Place besteld onder de naam 'Petra Sukkel' en met mijn nummer. Bellen ze me op om te zeggen dat de merguez op is.

Sorry, maar ik zie het echt helemaal voor me.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:30:58 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756244
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik persoonlijk begrijp ook niet echt dat mensen allerlei bezwaren maken tegen die OV-kaart. In mijn ogen komt het meeste gezeur erover voort uit een weerstand tegen verandering. Maar natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening, ik heb zelf alleen nog geen echt goeie onderbouwing van die mening gezien.
Dat niet alleen. Er zijn ook problemen die helemaal niet aan de OV-kaart te wijten zijn. Mensen die daar tegen aan lopen vinden het nu echter een goed moment om daar over te klagen en het te wijten aan de OV-kaart.
pi_65756261
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 heeft net bij Tekbir's Place besteld onder de naam 'Petra Sukkel' en met mijn nummer. Bellen ze me op om te zeggen dat de merguez op is.

Echt dat je die gast nog niet een keer in elkaar gemept heb

ik wil niet stoken hoor!
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:33:18 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756263
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Klopt het dat je gemiddeld duurder uit bent?
Dat hangt af van je reisgedrag. Als je gewend was om op eenzelfde stempel heen en terug te gaan zal het in de regel duurder zijn.
quote:
Daarnaast verdient de implementatie tot nu toe geen schoonheidsprijs natuurlijk. Meerdere malen is gebleken dat de kaartjes na te maken zijn.
Op zich is dat nog niet een heel erge ramp. Wel erg halstarrig dat ze vast hebben gehouden aan de geplande invoerdata en niet een ander kaartje bedacht hebben.
quote:
Ik vind het niet erg dat mensen daarmee gratis in het OV kunnen. Zolang mijn privacy en mijn kaartje maar veilig zijn.
Dat kun je je sowieso afvragen. Transacties worden maandenlang (eerst zelfs jarenlang) bewaard..
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:34:46 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756272
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Maeghan het volgende:

Overigens vond ik de kritiek van de blinden en slechtzienden volledig terecht. Die kunnen dus de palen niet vinden want die staan (netjes volgesn de regels) te ver van de geleidebalken, ze kunnen het scherm niet lezen (geen braille oid), ze kunnen niet zien of ze goed ingecheckt hebben, kunnen hun saldo niet opvragen, etc. Hadden ze ook wel over na mogen denken van tevoren.
Hadden ze inderdaad over mogen nadenken, maar die problemen lijken me toch niet nieuw. Met strippenkaarten waren er toch dezelfde problemen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:35:30 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756275
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik dacht -maar heb me daar verder niet in verdiept- dat het met de trein anders gaat werken en dat je nog steeds een 'kaartje' moet kopen dat dan op je chipkaart gezet wordt o.i.d.
Lekker efficiënt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:36:06 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756278
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, hoe doe ik t morgen als ik met mn OV chipkaartje van Molenvliet naar Eendrachtsplein ga (tram) en dan van Eendrachtsplein naar Dijkzigt (Metro), want dan betaal ik dus 2x basistarief als ik uitcheck bij eendrachtsplein, of snapt dat ding als ik hem daar scan dat ik niet uit-, maar overstap?
De OV-chipkaart snapt dat je overstapt, tenzij je overstapt naar een andere vervoerder.
pi_65756306
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Enige terechte kritiek (gefundeerde kritiek..) die ik tot nu toe heb gehoord is dat blinden niet kunnen opwaarderen. Staat wel tegenover dat ze dit bij de balie nog wel gewoon kunnen. De poortjes zijn allemaal zo gepositioneerd dat de sensor rechts is voor het poortje links. Blindepad naar 2 richtingpoortje zou alle problemen oplossen.
Mwah. Je kunt niet iemand 'meenemen' op je kaart. Da's ook vrij vervelend. Niet alleen loop ik er tegenaan als ik met iemand die op bezoek is even naar het centrum wil, maar van scholen hoor ik ook klachten. In plaats van een paar strippenkaarten halen en voor iedereen in de klas stempelen, moet er nu per persoon een chipkaart gehaald worden, met alle extra administratie en kosten van dien.

Daarnaast heb ik al een paar keer meegemaakt dat ik niet kon uitchecken: Alle 10 (!!) de kaartlezers op een station buiten gebruik. Dat is dan nog tot daar aan toe, maar dan mag je je vervolgens door een brakke website worstelen om teruggave aan te vragen, en daar neemt de RET dan vervolgens nog eens een week of 6 de tijd voor. Ik vind dat toch vrij schandalig eerlijk gezegd.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_65756355
Dát vind ik inderdaad ook wel jammer, dat je niet met meer mensen op één kaart kunt reizen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:02:07 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65756473
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:47 schreef Isegrim het volgende:
Dát vind ik inderdaad ook wel jammer, dat je niet met meer mensen op één kaart kunt reizen.
* Alicey too
pi_65757697
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:47 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en dat is niet anders. Gaat in de rest van de wereld net zo. Aangezien je bij een zelfde poortje in als uit kan checken (Bijv. iemand ophalen/afzetten) is het onmogelijk om twee keer in te checken. Je zou dan nooit op hetzelfde station uit kunnen checken.
pi_65757713
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:27:41 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65757722
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja, en dat is niet anders. Gaat in de rest van de wereld net zo. Aangezien je bij een zelfde poortje in als uit kan checken (Bijv. iemand ophalen/afzetten) is het onmogelijk om twee keer in te checken. Je zou dan nooit op hetzelfde station uit kunnen checken.
Je zou wel bijv. voor het inchecken een "2" kunnen intoetsen en dat het ding dan 2 mensen doorlaat.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:36:57 #243
39631 GoeRoe86
pi_65757940
Good mornin', Rotterdam
pi_65758228
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Sparta is toch een beetje de vergeten club. Feyenoord is mijn club. Maar voor Sparta heb ik een zwak. De kleine club met de grote fans
Wat hij zegt . Als de wind goed staat en er is en wedstrijd in het Kasteel, dan kan ik dat soms horen als ik hier in de straat sta
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:04:59 #245
39631 GoeRoe86
pi_65758519
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Wat hij zegt . Als de wind goed staat en er is en wedstrijd in het Kasteel, dan kan ik dat soms horen als ik hier in de straat sta
Precies
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:21:13 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65758906
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik helaas ook.
pi_65758952
Als ik op Maashaven sta, en er is iets te doen in de Kuip, dan is het net of er UFO's geland zijn op Zuid
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:50:29 #248
39631 GoeRoe86
pi_65761544
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Bijna middag
Nog 3 1/2 uur, en ik kan weer terug naar Rotterdam .
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_65761580
T'is wel een vloedgolf van newbie's zeg
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:53:44 #251
39631 GoeRoe86
pi_65761622
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben heul geen newbie
pi_65761643
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn andere account is ouder .

edit: Zelfs deze kloon bestaat al langer dan LHO, zie ik nu.
Meh.
pi_65761758
In dit topic, bedoel ik
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:31:33 #254
39631 GoeRoe86
pi_65762739
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In dit topic, bedoel ik
Ach. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Right?
pi_65763751
Wie komen er vanavond nou allemaal?
pi_65763762
een grote familie hier
pi_65763940
ik, ldg, westside-meisje, jij , heiden, GoeRoe, Breuls?, DutchTrain,

en iedereen die ik vergeet
pi_65763972
Wie vergeet je allemaal dan, want ik wil dat even weten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:13:15 #259
39631 GoeRoe86
pi_65763979
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik, ldg, westside-meisje, jij , heiden, GoeRoe, Breuls?, DutchTrain,

en iedereen die ik vergeet
Ik ben er bij
pi_65763991
Alicey en SC?
  Admin donderdag 5 februari 2009 @ 13:14:34 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65764030
?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_65764176
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Alicey en SC?
ik, ldg, westside-meisje, jij , heiden, GoeRoe, Breuls, DutchTrain, Alicey, SingleCoil, Obscurus, Bierie ... ?

Ik zal zo even Obscurus (mouse) wakker schudden

edit 2:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef Bierie het volgende:
ik zag dat er een meeting zat aan te komen. Besloten fuif of is er nog ruimte voor nog een Fok!ker?

[ Bericht 14% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 05-02-2009 13:27:58 ]
pi_65764257
volle bak gezellig!

ik ga vaker gedwongen binnen blijven heb zowat mn hele tentamen voor morgen in een keer gestampt
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:29:05 #264
39631 GoeRoe86
pi_65764494
Het wordt druk
pi_65764526
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
volle bak gezellig!

ik ga vaker gedwongen binnen blijven heb zowat mn hele tentamen voor morgen in een keer gestampt
De politie is je beste vriend.
pi_65764640
TJ komt die faalneef van je ook?

En IHVK? Als we toch het turkgehalte wat omhoog gaan brengen

En Loveless, je date al afgezegd?
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:45:38 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65765019
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Alicey en SC?
Niet waarschijnlijk. Ik moet vrijdag gewoon weer werken, dus kan het niet laat maken. Het is de eerste avond van de week dat we de hele avond voor onszelf hebben, dus vroeg komen zijn we ook al niet van plan..

Ander keertje weer
pi_65765173
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet waarschijnlijk. Ik moet vrijdag gewoon weer werken, dus kan het niet laat maken. Het is de eerste avond van de week dat we de hele avond voor onszelf hebben, dus vroeg komen zijn we ook al niet van plan..

Ander keertje weer

pi_65766624
Het is droog buiten..
pi_65767104
Is dat een "ik kom ook"?
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:08:51 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65768027
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Maak eens een tijdmachine voor ons! (Een machine waarmee je tijd kunt maken, niet slechts schakelen)
pi_65768071
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maak eens een tijdmachine voor ons! (Een machine waarmee je tijd kunt maken, niet slechts schakelen)
Draag een avond een kuisheidsgordel!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:30:45 #273
39631 GoeRoe86
pi_65768810
Ik vind dat dit topic vol moet voor de meet

Help eens ff mee, jongens
pi_65768841
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik vind dat dit topic vol moet voor de meet

Help eens ff mee, jongens
maar... maar.. we kunnen toch geen deel 51 gaan vieren
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:38:03 #275
39631 GoeRoe86
pi_65769073
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

maar... maar.. we kunnen toch geen deel 51 gaan vieren
Ik kan alles vieren, Maakt het heel weinig uit, wat ik vier
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:49:18 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_65769457
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Draag een avond een kuisheidsgordel!
Je dacht dat meneer Konijntje zich daardoor liet tegenhouden?
pi_65770333
Ik drink vanavond een Guiness op het feit dat ik klaar ben met m'n tentamens voor deze periode!
pi_65770424
Waarschijnlijk zijn syl en ik er al iets eerder dan de aangegeven negen uur, omdat we toch ook ergens in het centrum wat gaan eten
pi_65770498
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarschijnlijk zijn syl en ik er al iets eerder dan de aangegeven negen uur, omdat we toch ook ergens in het centrum wat gaan eten
miss zelfs wel bij o sheas

meer gegadigden voor vette ierse hap?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:20:31 #280
39631 GoeRoe86
pi_65770552
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

miss zelfs wel bij o sheas

meer gegadigden voor vette ierse hap?
Hoe laat dan ongeveer?
pi_65770676
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:20 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Hoe laat dan ongeveer?
dan moet ik weer even schaapachtig naar mn wormvormig aanhangsel lho kijken ligt eraan hoe laat ie klaar is op zn werk.
pi_65770814
Ik ben er rond 21.00
pi_65770841
Zes uur, half zeven.

Mouse (Obscurus) wilde daar ook wel eten
pi_65771067
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zes uur, half zeven.

redt die het ook rond half 7 denk je?
pi_65771108
Geen idee, we kunnen alvast een stoel warm houden
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:39:48 #286
39631 GoeRoe86
pi_65771251
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zes uur, half zeven.

Ik vind het prima. Ik pm mijn tel nummer wel even voor de precieze tijd
pi_65771314
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen idee, we kunnen alvast een stoel warm houden
das waar doen we alvast een drankje
pi_65771572
Ik denk dat ik ook wel eventjes langsloop.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:48:20 #289
39631 GoeRoe86
pi_65771601
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik ook wel eventjes langsloop.
Loop dan gezellig even naar binnen
pi_65771769
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het verschil is dat je in bijv. London een kaart koopt die alleen kost wat je reis kost. Hier betaal je voor een pas E7,50.

Stel dat jouw familie uit Verweggistan langskomt, twee volwassenen en twee kinderen. Die willen hier met het OV reizen, jullie gaan gezellig samen naar de dierentuin met het openbaar vervoer, etc. Ze blijven hier meerdere weken en willen iedere dag wat gaan doen, dus dagkaarten zijn geen optie. Dat betekent dus dat het je minimaal 4 x 7,50 + 4 x 4,00 starttarief kost. Voor niks, want die kaarten worden uiteindelijk niet meer gebruikt als ze weer naar huis gaan.
Sanity is (not) statistical
pi_65771806
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Loop dan gezellig even naar binnen
Ik denk dat ik zelfs wel even naar binnen loop.

En als ze dit keer weer geen bitterballen hebben, sla ik die hele tent kort en klein.
pi_65771841
Ik heb helemaal niks betaald voor mijn chipkaart. Maar de mijne zit op mijn NS-kortingskaart.
pi_65771858
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het verschil is dat je in bijv. London een kaart koopt die alleen kost wat je reis kost. Hier betaal je voor een pas E7,50.

Stel dat jouw familie uit Verweggistan langskomt, twee volwassenen en twee kinderen. Die willen hier met het OV reizen, jullie gaan gezellig samen naar de dierentuin met het openbaar vervoer, etc. Ze blijven hier meerdere weken en willen iedere dag wat gaan doen, dus dagkaarten zijn geen optie. Dat betekent dus dat het je minimaal 4 x 7,50 + 4 x 4,00 starttarief kost. Voor niks, want die kaarten worden uiteindelijk niet meer gebruikt als ze weer naar huis gaan.
Waar tover je die vier euro starttarief vandaan?

Daarnaast kan je kaarten nu al voor 1,50 krijgen (GVB, staat er wel een 020 tram op...) en zal de chipkaart zo algemeen worden dat iedereen straks wel 1 of 2 anonieme kaarten in huis "als reserve" zal hebben...
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:55:24 #294
39631 GoeRoe86
pi_65771882
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Maeghan het volgende:

[..]

En nou is het genoeg met die godverdomde OV fucking chipkaart!

pi_65771893
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb helemaal niks betaald voor mijn chipkaart. Maar de mijne zit op mijn NS-kortingskaart.
De NS past de truc anders toe. Vroeger was je eerste jaar kortingsabonnement 45 euro. Daarna 55. Nu is je eerste jaar 55 euro, en krijg je de chipkaart gratis. Jaar daarop (geen chipkaart) is 45.
pi_65771916
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zelfs wel even naar binnen loop.

En als ze dit keer weer geen bitterballen hebben, sla ik die hele tent kort en klein.
pi_65771925
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De NS past de truc anders toe. Vroeger was je eerste jaar kortingsabonnement 45 euro. Daarna 55. Nu is je eerste jaar 55 euro, en krijg je de chipkaart gratis. Jaar daarop (geen chipkaart) is 45.
Aha.
pi_65772016
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Isegrim het volgende:

Acht uur sluit de keuken
pi_65772034
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Acht uur sluit de keuken
Hodver. Een bar moet toch barfood hebben? Ik wil nom nom.
  Admin donderdag 5 februari 2009 @ 16:58:50 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65772045
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Sneaky

Al heb ik mijn chipkaart gekregen in een later jaar. Overigens tegelijk met die van de RET. Een beetje coördinatie tussen de partijen had best gemogen: nu heb ik 2 OV chipkaarten die ik niet bij elkaar kan bewaren omdat ik dan mijn mapje met pasjes niet over de lezer kan zwaaien zonder errorgebliep.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')