Je dacht dat meneer Konijntje zich daardoor liet tegenhouden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Draag een avond een kuisheidsgordel!
miss zelfs wel bij o sheasquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarschijnlijk zijn syl en ik er al iets eerder dan de aangegeven negen uur, omdat we toch ook ergens in het centrum wat gaan eten
Hoe laat dan ongeveer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss zelfs wel bij o sheas![]()
meer gegadigden voor vette ierse hap?
dan moet ik weer even schaapachtig naar mn wormvormig aanhangsel lho kijkenquote:
redt die het ook rond half 7 denk je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zes uur, half zeven.
Mouse (Obscurus) wilde daar ook wel eten
Ik vind het prima. Ik pm mijn tel nummer wel even voor de precieze tijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zes uur, half zeven.
Mouse (Obscurus) wilde daar ook wel eten
das waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen idee, we kunnen alvast een stoel warm houden
Loop dan gezellig even naar binnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik ook wel eventjes langsloop.
Het verschil is dat je in bijv. London een kaart koopt die alleen kost wat je reis kost. Hier betaal je voor een pas E7,50.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, en dat is niet anders. Gaat in de rest van de wereld net zo. Aangezien je bij een zelfde poortje in als uit kan checken (Bijv. iemand ophalen/afzetten) is het onmogelijk om twee keer in te checken. Je zou dan nooit op hetzelfde station uit kunnen checken.
Ik denk dat ik zelfs wel even naar binnen loop.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Loop dan gezellig even naar binnen
Waar tover je die vier euro starttarief vandaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het verschil is dat je in bijv. London een kaart koopt die alleen kost wat je reis kost. Hier betaal je voor een pas E7,50.
Stel dat jouw familie uit Verweggistan langskomt, twee volwassenen en twee kinderen. Die willen hier met het OV reizen, jullie gaan gezellig samen naar de dierentuin met het openbaar vervoer, etc. Ze blijven hier meerdere weken en willen iedere dag wat gaan doen, dus dagkaarten zijn geen optie. Dat betekent dus dat het je minimaal 4 x 7,50 + 4 x 4,00 starttarief kost. Voor niks, want die kaarten worden uiteindelijk niet meer gebruikt als ze weer naar huis gaan.
En nou is het genoeg met die godverdomde OV fucking chipkaart!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het verschil is dat je in bijv. London een kaart koopt die alleen kost wat je reis kost. Hier betaal je voor een pas E7,50.
Stel dat jouw familie uit Verweggistan langskomt, twee volwassenen en twee kinderen. Die willen hier met het OV reizen, jullie gaan gezellig samen naar de dierentuin met het openbaar vervoer, etc. Ze blijven hier meerdere weken en willen iedere dag wat gaan doen, dus dagkaarten zijn geen optie. Dat betekent dus dat het je minimaal 4 x 7,50 + 4 x 4,00 starttarief kost. Voor niks, want die kaarten worden uiteindelijk niet meer gebruikt als ze weer naar huis gaan.
De NS past de truc anders toe. Vroeger was je eerste jaar kortingsabonnement 45 euro. Daarna 55. Nu is je eerste jaar 55 euro, en krijg je de chipkaart gratis. Jaar daarop (geen chipkaart) is 45.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb helemaal niks betaald voor mijn chipkaart.Maar de mijne zit op mijn NS-kortingskaart.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs wel even naar binnen loop.
En als ze dit keer weer geen bitterballen hebben, sla ik die hele tent kort en klein.
Aha.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De NS past de truc anders toe. Vroeger was je eerste jaar kortingsabonnement 45 euro. Daarna 55. Nu is je eerste jaar 55 euro, en krijg je de chipkaart gratis. Jaar daarop (geen chipkaart) is 45.
Acht uur sluit de keukenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Isegrim het volgende:
En als ze dit keer weer geen bitterballen hebben, sla ik die hele tent kort en klein.
Hodver.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Acht uur sluit de keuken
Sneakyquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De NS past de truc anders toe. Vroeger was je eerste jaar kortingsabonnement 45 euro. Daarna 55. Nu is je eerste jaar 55 euro, en krijg je de chipkaart gratis. Jaar daarop (geen chipkaart) is 45.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |