Ach, he was drunk. You were pretty. Whats the problemquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]. Ik heb medelijden met hem. Hij zit bij mij op school en ik kan 'm dus gewoon weer tegenkomen volgende week. Als hij heel veel ongeluk heeft moet ik samen met hem een project doen komend kwartaal.
Trouwens, vrijwel alle moslims die ik ken zuipen er in het weekend flink op los.
Precies. Hij doet tenminste zijn bestquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is ook zo. Ik geef 'm gewoon een box voor z'n doorzettingsvermogen!
Ik woon daar 200 meter vandaan dat. Wat een lelijke mensen trouwens op de fotoquote:
Zuid heeft zojuist West geklopt op Zuid, het was 1-0.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuid heeft zojuist West geklopt op Zuid, het was 1-0.
Weet ik toch. Als ik voor Sparta zou zijn, zou m'n pa me uit de familie knikkeren (Feyenoordfan, seizoenskaart, alles).quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zuid heeft zojuist West geklopt op Zuid, het was 1-0.
Vrij dicht in de buurt. Maar zo oud is de foto niet denk ik. 3/4 jaar geledenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Weet ik toch. Als ik voor Sparta zou zijn, zou m'n pa me uit de familie knikkeren (Feyenoordfan, seizoenskaart, alles).
En die foto is op de West-Kruiskade gemaakt ja. Woon jij bij Koolmees dan, Goeroe?
Volgens mij wel een oude foto trouwens, herken de toko's niet zo.
Dus Miss Westzijde is gewoon voor Feyenoord?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Weet ik toch. Als ik voor Sparta zou zijn, zou m'n pa me uit de familie knikkeren (Feyenoordfan, seizoenskaart, alles).
En die foto is op de West-Kruiskade gemaakt ja. Woon jij bij Koolmees dan, Goeroe?
Volgens mij wel een oude foto trouwens, herken de toko's niet zo.
Na 'Wie is de Mol?' kom ik wel langs. Of misschien ga ik WIDM wel via Uitzending gemist kijken en ben ik er wat eerder. Heb ook nog een borrel van werk en nog een eetdate, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal bij, morgen?
Overstappen is mooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
Wat een ongefundeerde onzin over de ov-chipkaart weer hier
Lees eens
http://www.ad.nl/binnenla(...)len_ovchipkaart.html
Wat is er nou zou moeilijk aan even de handleiding te lezen
=> http://www.ret.nl/service(...)ipkaart-landing.aspx
NS inchecktarief is al een tijdje bekend
=> http://www.ad.nl/binnenland/2916198/Chipkaart_straks_20_euro.html
Reis printen enzo via
http://www.ov-chipkaart.nl/
En die overstapkaarten zijn er voor als je uit een niet RET voertuig stapt, maar dat is in april ook verleden tijd. Overstappen tussen RET voertuigen is gewoon mogelijk zonder extra te betalen.
Alle RET voertuigen hebben inmiddels werkende chipkaartapparatuur. Ik ben er het afgelopen jaar in ieder geval geen zonder meer tegen gekomen.
Neem je er toch een chipkaart bij voor je werk. En met een strippenkaart had je werkgever ook kunnen uitvogelen waar je allemaal naar toe was en op welk tijdstipquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Tis mn werkgever, die hoeft niet te weten waar ik in mn vrije tijd allemaal heenga
Alleen de zones, niet de precies haltesquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Neem je er toch een chipkaart bij voor je werk. En met een strippenkaart had je werkgever ook kunnen uitvogelen waar je allemaal naar toe was en op welk tijdstip
Controlles zijn imho alleen maar toegenomen. Ben de afgelopen maand vaker gecontrolleerd dan de hele zomer en herfstperiode.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat zeker. Isegrim, wat dat betreft had 'cold-turkey' misschien beter geweest. Nu zit je in verschillende steden met verschillende systemen en zelfs in Rotterdam zelf kun je met je strippenkaart niet in de metro en met je OV-chipkaart nog niet in een aanzienlijk deel van de bussen of trams (ofwel er is nog helemaal geen incheckpaal, ofwel hij werkt niet). Ook niet handig.
En de controles zijn ook een lachertje. Ten eerste is er amper controle meer want er kan zogenaamd toch niemand meer zwartrijden, ten tweede werken de apparaten waarmee RET-controleurs de kaarten uit moeten lezen niet goed. Wat dus resulteert in een controleur die zucht, z'n schouders ophaalt en zegt "mjah, hij doet het iedere keer niet... nou ja, het zal wel". Lekker effectief, niet waar, een systeem invoeren wat je niet kan controleren?
Bij de trein gaat dit toch net anders werken. Die 4 euro is een streekov dagkaart. Vandaar dat bedrag.quote:Ook leuk trouwens: als je niet uitcheckt, kost het je 4 euro. Maar dalijk kun je ook met de trein en er zijn heel wat trajecten die meer dan 4 euro kosten. Kortom, ik stap hier op de trein naar Groningen en ik 'vergeet' uit te checken. Voordelig reizen hoor, met de OV-chipkaart!![]()
Enige terechte kritiek (gefundeerde kritiek..) die ik tot nu toe heb gehoord is dat blinden niet kunnen opwaarderen. Staat wel tegenover dat ze dit bij de balie nog wel gewoon kunnen. De poortjes zijn allemaal zo gepositioneerd dat de sensor rechts is voor het poortje links. Blindepad naar 2 richtingpoortje zou alle problemen oplossen.quote:Overigens vond ik de kritiek van de blinden en slechtzienden volledig terecht. Die kunnen dus de palen niet vinden want die staan (netjes volgesn de regels) te ver van de geleidebalken, ze kunnen het scherm niet lezen (geen braille oid), ze kunnen niet zien of ze goed ingecheckt hebben, kunnen hun saldo niet opvragen, etc. Hadden ze ook wel over na mogen denken van tevoren.
Dat had ik ook begrepen ja...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht -maar heb me daar verder niet in verdiept- dat het met de trein anders gaat werken en dat je nog steeds een 'kaartje' moet kopen dat dan op je chipkaart gezet wordt o.i.d.
Gaat alleen op met een overstap strip op chip.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog één van de problemen en betaal je dan dus een dubbel starttarief. Maar dat kun je wel terugvragen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |