Dan komtie dus morgen in een hele groep mensen die hij nooit eerder gezien heeft?quote:

Aggregaat en paar straalkachels mee, waarom niet dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Je gaat toch niet BBQ-en in de winter?

Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Klik dan ook met je blonde hoofd op het stemknopje!

quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?

Koud.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aggregaat en paar straalkachels mee, waarom niet dan?

Hoer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?

Topic dodende opmerking, zo blijktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slettebak, slettestem. I haz them!

quote:

Laten we het er maar niet meer over hebben dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Topic dodende opmerking, zo blijkt

Ik zal mijn best doen het niet meer op te rakelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben dan...

quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben dan...

Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Die parselmouth, dat was pas een slet! Blij dat we die al een hele tijd niet meer gezien hebben!

En ging pissen op een boot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?

Niet alleen een slet, ook nog een werkeloze pauper.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?

Daarom zijn meets zo leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een insidersjoke die ik niet begrijp

http://fotoboek.fok.nl/Parselmouthquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een insidersjoke die ik niet begrijp

Volgens mij is dat arme meisje dakloos geworden, het schijnt dat ze in de struiken in dat parkje piestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet alleen een slet, ook nog een werkeloze pauper.

Ze was zo'n mooie jonge meid en nu helemaal afgegleden. Tsk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is dat arme meisje dakloos geworden, het schijnt dat ze in de struiken in dat parkje piest![]()
Zo treurig

Je vraagt je af waar dat heen moet met zo'n meiske..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze was zo'n mooie jonge meid en nu helemaal afgegleden. Tsk.

Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar dat heen moet met zo'n meiske..

maar laten we niet de hoop verliezen, er kan altijd nog een wonder gebeurenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...

Ze danst nu op de bar in de Baja Beachclub, laten we alsjeblieft hopen dat ze zich hier nooit weer vertoont.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...

quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 heeft net bij Tekbir's Place besteld onder de naam 'Petra Sukkel' en met mijn nummer.Bellen ze me op om te zeggen dat de merguez op is.

oh kut, ik was hem vergeten uit de oven te halen!quote:

Als we allen op een acceptabele tijd terug willen, lijkt 8 me een beter idee. Of is dat te vroeg?quote:

dan moeten wij ff in de stad eten denk... anders word het voor ons een beetje krapquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als we allen op een acceptabele tijd terug willen, lijkt 8 me een beter idee. Of is dat te vroeg?

'quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moeten wij ff in de stad eten denk... anders word het voor ons een beetje krap
of niet * littledrummergirl kijkt lho vragend aan

quote:

Als iedereen zo positief is, waarom vindt 78,2% van de ondervraagden door Tros Radar de OV-chipkaart dan geen verbetering en geeft 41,1% dan aan de kaart geen goede ontwikkeling te vinden?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Elk van je pogingen tot argumentatie slaat gewoon nergens op. De poortjes zijn relatief makkelijk open te beuken, gaan open van de SOS knop, brandalarm, ... camera, of de vrijwel altijd aanwezige RET'ers.
Berdere discussie is idd onzinnig, je vormt namelijk een mening op basis van niets, terwijl de ervaring van de honderdduizenden reizigers juist positief is.

Wie zijn die ondervraagden? Is dat onderzoek gedaan via de site van Radar? Want dan weet ik wel waarom.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als iedereen zo positief is, waarom vindt 78,2% van de ondervraagden door Tros Radar de OV-chipkaart dan geen verbetering en geeft 41,1% dan aan de kaart geen goede ontwikkeling te vinden?

Zelfs als een onderzoek via Radar tot meer negatieve stemmers leidt dan via een andere site, betekent het dat er wel degelijk mensen zijn die ontevreden zijn over de kaart. LHO doet (niet alleen in dit topic) alsof iedereen de kaart geweldig vindt en iedereen die dat niet vindt gek is en dus niet meetelt. Dat irriteert me een beetje. Dat je iets zelf wel een goede ontwikkeling vindt, prima. Maar dat betekent nog niet dat mensen die het niet handig vinden allemaal debiel zijn of zo. Mensen zijn nou eenmaal verschillend, maar dat is voor sommige mensen nogal lastig te accepteren blijkbaar. Ik zou bijna denken dat LHO aandelen heeft in die grafkaart.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie zijn die ondervraagden? Is dat onderzoek gedaan via de site van Radar? Want dan weet ik wel waarom.

Ik heb me er niet echt mee bezig gehouden maar wat ik heb begrepen is het gemiddeld wel duurder geworden...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik persoonlijk begrijp ook niet echt dat mensen allerlei bezwaren maken tegen die OV-kaart. In mijn ogen komt het meeste gezeur erover voort uit een weerstand tegen verandering. Maar natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening, ik heb zelf alleen nog geen echt goeie onderbouwing van die mening gezien.
Meer dan de helft van de mensen was ook ontevreden over de euro toen die net nieuw was en iedereen riep dat alles zo vreselijk veel duurder was geworden. Was grotendeels onzin / denkbeeldig. Mensen houden nou eenmaal niet van nieuweigheden.

Klopt het dat je gemiddeld duurder uit bent? Daarnaast verdient de implementatie tot nu toe geen schoonheidsprijs natuurlijk. Meerdere malen is gebleken dat de kaartjes na te maken zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn kinderziektes, dat zal iedereen erkennen lijkt me. Maar dat is met alle nieuwe dingen en dat komt vanzelf goed. Als geheel systeem vind ik het een enorme verbetering en van mijn hadden ze het "cold turkey" in het hele land mogen invoeren, dan went men snel genoeg en worden de kinderziektes er gauw genoeg uitgehaald.

Er zijn anonieme kaarten, dus dan geen problemen met privacy.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Klopt het dat je gemiddeld duurder uit bent? Daarnaast verdient de implementatie tot nu toe geen schoonheidsprijs natuurlijk. Meerdere malen is gebleken dat de kaartjes na te maken zijn.
Ik vind het niet erg dat mensen daarmee gratis in het OV kunnen. Zolang mijn privacy en mijn kaartje maar veilig zijn.

Dat zeker. Isegrim, wat dat betreft had 'cold-turkey' misschien beter geweest. Nu zit je in verschillende steden met verschillende systemen en zelfs in Rotterdam zelf kun je met je strippenkaart niet in de metro en met je OV-chipkaart nog niet in een aanzienlijk deel van de bussen of trams (ofwel er is nog helemaal geen incheckpaal, ofwel hij werkt niet). Ook niet handig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Klopt het dat je gemiddeld duurder uit bent? Daarnaast verdient de implementatie tot nu toe geen schoonheidsprijs natuurlijk. Meerdere malen is gebleken dat de kaartjes na te maken zijn.
Ik vind het niet erg dat mensen daarmee gratis in het OV kunnen. Zolang mijn privacy en mijn kaartje maar veilig zijn.

Maar dan kun je dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn anonieme kaarten, dus dan geen problemen met privacy.Gemiddeld duurder uit hangt geloof ik vooral van je traject af. Soms ben je duurder uit, soms goedkoper. Er was een probleem met dubbele instaptarieven bij overstappen. Dat had je niet gehad als je 't overal in één keer had ingevoerd.
Maar dan had dat later gemoeten want nog lang niet alles is daar klaar voor.

Dat weet de NS toch niet van tevoren? Als ik hier incheck, dan weet dat ding niet automatisch waar ik heen ga.Als ik incheck op het perron bij de trein naar Den Haag, dan kan ik ook in Schiedam uitstappen. Dat hoef je van tevoren nergens aan te geven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Met de trein gaat het niet die vier euro worden geloof ik. Je moet meer op de kaart hebben staan dan je reis kost lijkt me.

Ik dacht -maar heb me daar verder niet in verdiept- dat het met de trein anders gaat werken en dat je nog steeds een 'kaartje' moet kopen dat dan op je chipkaart gezet wordt o.i.d.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Als ik hier incheck, dan weet dat ding toch niet automatisch waar ik heen ga? Als ik incheck op het perron bij de trein naar Den Haag, dan kan ik ook in Schiedam uitstappen. Dat hoef je van tevoren nergens aan te geven.

Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het lijkt net de uier van een varken

Ik wil echt NIET weten wat voor zonden jij hebt begaan waar uiers van varkens bij betrokken waren.quote:

Ok, zou kunnen, maar daar heb ik echt niets over gehoord. Nu reis ik ook nooit meer met de trein, want die kan qua prijs toch nooit op tegen mijn energiezuinige vierwieler (en nee, het is geen skelter).quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht -maar heb me daar verder niet in verdiept- dat het met de trein anders gaat werken en dat je nog steeds een 'kaartje' moet kopen dat dan op je chipkaart gezet wordt o.i.d.

Volgens mij is dat nog één van de problemen en betaal je dan dus een dubbel starttarief. Maar dat kun je wel terugvragen geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, hoe doe ik t morgen als ik met mn OV chipkaartje van Molenvliet naar Eendrachtsplein ga (tram) en dan van Eendrachtsplein naar Dijkzigt (Metro), want dan betaal ik dus 2x basistarief als ik uitcheck bij eendrachtsplein, of snapt dat ding als ik hem daar scan dat ik niet uit-, maar overstap?

Horeca is wel duurder geworden na de euro. Maar niet door de euro. Horeca ondernemers hebben de euro als reden aangegrepen om eea. duurder te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik persoonlijk begrijp ook niet echt dat mensen allerlei bezwaren maken tegen die OV-kaart. In mijn ogen komt het meeste gezeur erover voort uit een weerstand tegen verandering. Maar natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening, ik heb zelf alleen nog geen echt goeie onderbouwing van die mening gezien.
Meer dan de helft van de mensen was ook ontevreden over de euro toen die net nieuw was en iedereen riep dat alles zo vreselijk veel duurder was geworden. Was grotendeels onzin / denkbeeldig. Mensen houden nou eenmaal niet van nieuweigheden.

Jammer. Ik heb zulke mooie anekdotes eroverquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil echt NIET weten wat voor zonden jij hebt begaan waar uiers van varkens bij betrokken waren.
Maar je bent dus geen moslim?

En daar zijn ze toen ook wel voor gestraft in de vorm van minder klandizie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Horeca is wel duurder geworden na de euro. Maar niet door de euro. Horeca ondernemers hebben de euro als reden aangegrepen om eea. duurder te maken.

Meestal zal je goedkoper uit zijn, alleen als je heel extreem door 1 zone gaat reizen, kan je nu duurder uit zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]

Ah, je bent een halve moslim.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb zulke mooie anekdotes erover
Ik ben heul wel moslim! Ik eet geen varken. Drink soms (met mate)

met een compensatiekaart.. een soort lege strippenkaart die je kunt halen bij iedere bemande ret balie, kun je daarna weer declarerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog één van de problemen en betaal je dan dus een dubbel starttarief. Maar dat kun je wel terugvragen geloof ik.

Tering, die onzin ga ik niet aan beginnen hoor, baas betaald toch, al moet ik nog ff verzinnen hoe ik ga declareren zonder hem meteen inzicht te geven in al mn andere reisjes met het OV.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met een compensatiekaart.. een soort lege strippenkaart die je kunt halen bij iedere bemande ret balie, kun je daarna weer declareren

In mijn wereld wel.quote:
Kun je seculier en gelovig tegelijk zijn dan?quote:doet de WSS-turk na: Ik ben een seculiere turkz weetzje

Dat van seculier was een garpjequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In mijn wereld wel.
[..]
Kun je seculier en gelovig tegelijk zijn dan?

Voor zover ik begrepen heb kun je bij het oplaadpunt een uitdraai maken van je reis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, die onzin ga ik niet aan beginnen hoor, baas betaald toch, al moet ik nog ff verzinnen hoe ik ga declareren zonder hem meteen inzicht te geven in al mn andere reisjes met het OV.
Bij de goeie ouwe strippenkaart was dat wel wat makkelijker

Dus dan zou ik iedere dag even uitdraai moeten maken als ik uitcheck ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb kun je bij het oplaadpunt een uitdraai maken van je reis.

quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heet dat zo?
doet de WSS-turk na: Ik ben een seculiere turkz weetzje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |