Jij je sollicidingesgesprek al gehad?quote:
Ik heb de poll aangepast omdat ik beide dagen kan en dat er niet tussenstond. Je stem zit er niet meer bij dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:20 schreef Isegrim het volgende:
WTF?Ik stemde op 'Ik kan beide dagen niet en faal hard', maar mijn stem staat bij 'Allebei de dagen'.
(Morgen)donderdag? Iedereen kan in elk geval donderdag, alleen niet lang...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Poll: Wanneer meten?vrijdag 13 februari zaterdag 14 februari Allebei de dagen Ik kan beide dagen niet en faal hard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben slecht in dingen regelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
(Morgen)donderdag? Iedereen kan in elk geval donderdag, alleen niet lang...
ik ben wel voor morgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
twee zuipgelegenheden plannen is ook geen ramp hoor, bijv. Donderdag én volgende week
Same herequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja precies. Ik kan morgen ook wel, maar het liefst ook niet tot diep in de nacht. Moet die dag erna en die dag daarna ook nog uit.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja precies. Ik kan morgen ook wel, maar het liefst ook niet tot diep in de nacht. Moet die dag erna en die dag daarna ook nog uit.
Zwaar leven heb je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het vordert redelijk, maar dat van afgelopen maandag gaat 'm niet worden (van beide kanten iets te veel twijfel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij je sollicidingesgesprek al gehad?Hoe is dat verlopen?
![]()
Huidige/vorige baas al tot een voodoopop verwerkt?
Terwijl die man zo leuk je huidige werkgever af kon zeikenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het vordert redelijk, maar dat van afgelopen maandag gaat 'm niet worden (van beide kanten iets te veel twijfel).
Heb wel een paar dingetjes lopen.
Ik kan trouwens morgenavond wel denk ik.
in het verleden behaalde resultaten...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik weet uit ervaring dat naar een meeting gaan, veel te veel zuipen, en dan elders wakker worden op de dag van een sollicitatiegesprek geen slechte invloed op dat gesprek heeft
Is die vriend op Fok! geregistreerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Morgenavond ben ik iig al sporten en dus daarna bier drinken met een vriend
Ja, ik ookquote:
Die bedoel ik dan ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Ik wist niet dat jij pas nog je verjaardag gevierd heb, ik weet alleen die in Oktober nog
Poll: Waar meeten we? :-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn pm staat open. laat iemand mij weten waar ik moet zijn morgen?
Studenten. Het zware leven, ik hoor het al weer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben daarna ook niet nog een keer jarig geweest bij mijn weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Ik wist niet dat jij pas nog je verjaardag gevierd heb, ik weet alleen die in Oktober nog
Eérst doorlezen, dán invoeren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woeps wat tikfouten hier en daar
Mooie actie was dat toen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Terwijl die man zo leuk je huidige werkgever af kon zeiken![]()
Ik weet uit ervaring dat naar een meeting gaan, veel te veel zuipen, en dan elders wakker worden op de dag van een sollicitatiegesprek geen slechte invloed op dat gesprek heeft
Oshea heeft de laatste tijd ook de neiging met livemuziek dit iets harder dan gewenst te hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm in Rotown kun je op een gegeven moment niet echt meer 'praten' op donderdagavond. Denk dat een van de twee pubs dan een beter idee is, hoeRotown ook is.
het zou bij mij ook niet opkomen. Hoewel ik het idee gek genoeg vind om te proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Je gaat toch niet BBQ-en in de winter?
Klik dan ook met je blonde hoofd op het stemknopje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm in Rotown kun je op een gegeven moment niet echt meer 'praten' op donderdagavond. Denk dat een van de twee pubs dan een beter idee is, hoeRotown ook is.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Je gaat toch niet BBQ-en in de winter?
nopequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is die vriend op Fok! geregistreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |