quote:Zie hier het topic deel 46 waarin iedereen alles kwijt kan wat (al is het maar zijdelings) met Rotterdam te maken heeft. Of je er woont, studeert, stapt, in de goot ligt of triomfen viert. Maakt niet uit. Natuurlijk zijn wannabe Rotterdammers of zij die Rotterdam een warm hart toedragen ook meer dan welkom.
quote:Hartelijk welkom bij het achtste negende tiende elfde twaalfde derveervijfnegentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste vijfentwintigste zesentwintigste zevenentwintigste achtentwintigste negenentwintigste dertigste éénendertigste 40e! EenTweeënvier[/s]zesenveertigste deel
quote:Rotterdammerts #27 - Waar TJ te lui is om een topic te starten!
Rotterdam 38 - Zonder Isegrim, mét irish pubs!
Rotterrrrdam #41 - Waar we lekker door bouwen
Rotterdam #43 - Met een instortende Kuip!
Rotterdam #44 - Sjoekran Opstelten!
Rotterdam 45 - Nieuw topic, nieuw jaar, nieuwe burgemeester
Rotterdam #46 Groen Wit Groen stroomt door mn bloed
Rotterdam #49 - Waar we Mario Been van harte verwelkomen!
Wordquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Isegrim het volgende:
Het feest kan beginnen, want ik ben binnen.
(TVP)
Neuh over Xcuz_Me, die sloot nummertje 47 zonder een nieuwe te openen, aangezien ze ex-Rotterdammer is en nu in Gouda woontquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
LHO, je had het toch niet over mij toen je Gouwenaar zei, toch?
brr rilligen. Moet er niet aan denken om in Gouda te wonen. Zoveel zwarte kousen hier, niet normaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh over Xcuz_Me, die sloot nummertje 47 zonder een nieuwe te openen, aangezien ze ex-Rotterdammer is en nu in Gouda woont
Ja wonen we in de Maa-stad, de Maas-tad, of toch de Maas-stad?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er staat trouwens een s te weinig in de OP
My badquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Er staat trouwens een s te weinig in de OP
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het heeft echt in de verste verte niets met het onderwerp te maken but I like your thinking
Complot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, en de andere troetelturk haalt de spelfout wel weer uit de titel![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/LaTeX
Ha! En je wilde het niet geloven toen Geert het zei.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Isegrim het volgende:
We worden ineens overspoeld door Turken.
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn bestquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik had laatst een mooi (dronken) gesprek met een Turk.
Hij: "Maar ik ben niet zoals de andere Turken hoor. Ik ben een seculiere Turk!"
Ik: "....?"
Hij: "Je weet wat seculier betekent toch? Seculier betekent..."
Ik: "Ik weet wat seculier betekent"
Waar is die Osama 2.0 regel nu heen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn best
Dat zeker, hij heeft me een uur lang vermaakt met dergelijke uitsprakenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn best
Ik vond het een vrij slechte garpquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar is die Osama 2.0 regel nu heen?
What thats it? Not even first base?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat zeker, hij heeft me een uur lang vermaakt met dergelijke uitspraken
Een tsunami van Turken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ha! En je wilde het niet geloven toen Geert het zei.
Ik vind het allemaal prima. Maar gaan we nou wel of niet meeten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
party time
[ afbeelding ]
ik heb vrijdag nog wel een tentamen maar morgenavond is npheb em pas om 2 uur ofzo geloof ik.
Dat was z'n doel al aan het begin van het gesprek en daar ging het dus een uur lang over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What thats it? Not even first base?
Lullig
Ik kan vrijdag niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Doe dan vrijdagavond. Dan hoef ik niet vroeg naar bed.
Ahh ik snap het.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat was z'n doel al aan het begin van het gesprek en daar ging het dus een uur lang over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |