quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het heeft echt in de verste verte niets met het onderwerp te maken but I like your thinking
Complot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, en de andere troetelturk haalt de spelfout wel weer uit de titel![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/LaTeX
Ha! En je wilde het niet geloven toen Geert het zei.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Isegrim het volgende:
We worden ineens overspoeld door Turken.
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn bestquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik had laatst een mooi (dronken) gesprek met een Turk.
Hij: "Maar ik ben niet zoals de andere Turken hoor. Ik ben een seculiere Turk!"
Ik: "....?"
Hij: "Je weet wat seculier betekent toch? Seculier betekent..."
Ik: "Ik weet wat seculier betekent"
Waar is die Osama 2.0 regel nu heen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn best
Dat zeker, hij heeft me een uur lang vermaakt met dergelijke uitsprakenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahh. Hij deed waarschijnlijk heel erg hard zijn best
Ik vond het een vrij slechte garpquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar is die Osama 2.0 regel nu heen?
What thats it? Not even first base?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat zeker, hij heeft me een uur lang vermaakt met dergelijke uitspraken
Een tsunami van Turken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ha! En je wilde het niet geloven toen Geert het zei.
Ik vind het allemaal prima. Maar gaan we nou wel of niet meeten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
party time
[ afbeelding ]
ik heb vrijdag nog wel een tentamen maar morgenavond is npheb em pas om 2 uur ofzo geloof ik.
Dat was z'n doel al aan het begin van het gesprek en daar ging het dus een uur lang over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
What thats it? Not even first base?
Lullig
Ik kan vrijdag niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Doe dan vrijdagavond. Dan hoef ik niet vroeg naar bed.
Ahh ik snap het.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat was z'n doel al aan het begin van het gesprek en daar ging het dus een uur lang over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |