Dan komtie dus morgen in een hele groep mensen die hij nooit eerder gezien heeft?quote:
Aggregaat en paar straalkachels mee, waarom niet dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Je gaat toch niet BBQ-en in de winter?
Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Klik dan ook met je blonde hoofd op het stemknopje!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?
Koud.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aggregaat en paar straalkachels mee, waarom niet dan?
Hoer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het maakt mij geen ruk uit welke Irish Pub het wordt. Iemand mijn stem kopen?
Topic dodende opmerking, zo blijktquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Slettebak, slettestem. I haz them!
quote:
Laten we het er maar niet meer over hebben dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Topic dodende opmerking, zo blijkt
Ik zal mijn best doen het niet meer op te rakelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben dan...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Laten we het er maar niet meer over hebben dan...
Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Die parselmouth, dat was pas een slet! Blij dat we die al een hele tijd niet meer gezien hebben!
En ging pissen op een boot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?
Niet alleen een slet, ook nog een werkeloze pauper.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos mens was dat.... Weet je nog, dat ze ontslagen was en toen met die meet aan de zuip ging?
Daarom zijn meets zo leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een insidersjoke die ik niet begrijp
http://fotoboek.fok.nl/Parselmouthquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een insidersjoke die ik niet begrijp
Volgens mij is dat arme meisje dakloos geworden, het schijnt dat ze in de struiken in dat parkje piestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet alleen een slet, ook nog een werkeloze pauper.
Ze was zo'n mooie jonge meid en nu helemaal afgegleden. Tsk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is dat arme meisje dakloos geworden, het schijnt dat ze in de struiken in dat parkje piest![]()
Zo treurig
Je vraagt je af waar dat heen moet met zo'n meiske..quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze was zo'n mooie jonge meid en nu helemaal afgegleden. Tsk.
Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar dat heen moet met zo'n meiske..
maar laten we niet de hoop verliezen, er kan altijd nog een wonder gebeurenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...
Ze danst nu op de bar in de Baja Beachclub, laten we alsjeblieft hopen dat ze zich hier nooit weer vertoont.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het op zo jonge leeftijd al misgaat, komt het meestal niet meer goed...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 heeft net bij Tekbir's Place besteld onder de naam 'Petra Sukkel' en met mijn nummer.Bellen ze me op om te zeggen dat de merguez op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |