Ontzettend vette plaat dit! Je kan de haren op de kop van de (mug?) bijna tellen. Heel mooi deze fotoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef omniradius het volgende:
[..]
Ontzettend vette plaat dit! Je kan de haren op de kop van de (mug?) bijna tellen. Heel mooi deze foto
WEIRD! (positief)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Oe, ik heb pas een hoop foto's gemaakt die volgens mij prima zouden kunnen. Zoals:
8.
[ afbeelding ]
Ik vind 2 ook het mooist, maar valt denk ik buiten de regels of niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Ik vind ze allebei leuk, honne! Maar nummer 2 is wel het meest bijzonder en abstract, vind ik.![]()
Chanty, ben het wel met Ynske eens, zie er niet echt het thema in terug.
Gooi er nog eentje in:
[ afbeelding ]
ik vind ze leuk jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Oe, ik heb pas een hoop foto's gemaakt die volgens mij prima zouden kunnen. Zoals:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
[ afbeelding ]
8.
[ afbeelding ]
Vind het heel mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Spvdb het volgende:
Ik vind het een moeilijk onderwerp....
Is dit wat? Vind het zelf niet echt abstract, maar voor een potje tandenstokers vind ik het er eigenlijk wel kunstzinnig uitzien.
[ afbeelding ]
Nou, ik weet niet of 8 mooier zou worden van verder inzoomen. Dan ga je namelijk beter zien wat het is en verdwijnt het aparte, abstracte.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik vind ze leuk ja, alleen mogen ze allemaal beetje recht getrokken worden. vooral 2, 3 & 6. het stoort nu beetje dat de lijnen niet helemaal verticaal lopen.
Foto 8 zou denk ik erg mooi zijn als je verder had ingezoomt, nu is het erg plat en druk.
Geinig.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Spvdb het volgende:
Is dit wat? Vind het zelf niet echt abstract, maar voor een potje tandenstokers vind ik het er eigenlijk wel kunstzinnig uitzien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef P_B het volgende:
Oh help, wat een ingewikkelde discussie over abstract / figuratief als je net met een hoofd vol snot onder een bak met heet water en dampo vandaan komt... Ik laat hem even voorbijgaan.
Vandaag 5 minuutjes aan de gang geweest met de macro-lens maar het al snel opgegeven: iso 1600, F4 en zelfs dan nog moeten onderbelichten. Veel ruis en gebrekkige scherpte dus maar voor een begin wel redelijk. En wat ge-experimenteer met bordermaker. Maar ja, valt het onder abstract?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kun je toch ook wel in een foto maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit bedoelde ik overigens met de samengestelde foto. maar ja als ie niet mag...
[ afbeelding ]
Doet me meteen aan Rodin denkenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:58 schreef LSD.tv het volgende:
Mijn eerste post op Fok
Ik hoop dat het voldoet aan de eisen van dit topic...
[ afbeelding ]
Deze vind ik super!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem tof, shark!
Ik zie alleen linksonder aan de rand van de rook wat kartels.
Ik heb nog een probeersel:
[ afbeelding ]
Vergis je niet in de kracht van eenvoud, ik zou foto 1 zelfs nog strakker inkaderen zodat ze streep rechtsboven er niet meer bij zit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
beetje leeg he![]()
[ afbeelding ]
Doet me beetje denken aan Yann Arthus-Bertrand, de aarde vanuit de hemelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Leuk en zeker kunstzinnige weergave van een doosje tandenstokersquote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Spvdb het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer eens Art te schrijvenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Erg leuk Spvdb!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de eerstequote:Op maandag 16 februari 2009 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Erg leuk Spvdb!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze alle drie wel tof, ik heb alleen geen idee wat de eerste voor moet stellen. Persoonlijk zou ik voor foto 2 gaan. Die geeft mij het meest 'abstracte' gevoel.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Danny het volgende:
Zit erg te twijfelen tussen deze (en de vraag of 3 onder abstract valt)...
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
En dat is hij niet echt. De foto heeft een duidelijk zichtbaar onderwerp.quote:Abstract
zonder herkenbare voorstelling
het licht dat je ziet is ons raam dat weerspiegelt in de motorkap van een auto. 's avonds genomen. op de motorkap liggen regendruppels.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind ze alle drie wel tof, ik heb alleen geen idee wat de eerste voor moet stellen.
kunstzinnig mocht ookquote:Wat foto 3 betreft, ik vind 'm niet abstract.
Dat had ik dus nooit zelf verzonnen hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
[..]
het licht dat je ziet is ons raam dat weerspiegelt in de motorkap van een auto. 's avonds genomen. op de motorkap liggen regendruppels.
Je vraag was of hij al dan niet onder abstract vielquote:[..]
kunstzinnig mocht ook
iets als dit?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie daar potentieel fotowedstrijd-materiaal. Van die garde in die kom kan je leuke close-ups maken denk ik.
Iets als dat, maar ik zou 'm van iets grotere afstand doen, en wat minder spelen in photoshop, zodat je nog van die toffe refecties in de kom overhoudt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
iets als dit? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef k_man het volgende:
Wat fijn dat je de zelfredzaamheid een beetje stimuleert.
Vooral niet hier melden wat het is, daar worden we maar lui van.
quote:Wanneer krijg ik een prijs?
De top 2 krijgt een doek. Deze worden bepaald via de stemronde zoals bekend is.
Wie het 3e doek krijgt wordt door FOK! bepaald a.h.v. het onderwerp en de inzendingen!
doeken 1 en 2 worden niet door FOK! bepaald, die worden door de users bepaald. Via het stemmen. Met FOK! bedoel ik hier "de organisatie van FOK!".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef ElizabethR het volgende:
Dat is nogal een ruim begrijp: 'Wordt door FOK bepaald'
Doek 1 en 2 worden toch ook door FOK bepaald! Wees nou eens wat duidelijker? Wordt er een commissie samengesteld? Wie zitten daarin? Doet één persoon die derde? Wie dan?
ZENKS! Die ga ik ook maar insturen bij gebrek aan iets anders/tijd/inspiratie etc.quote:
Door FOK dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doeken 1 en 2 worden niet door FOK! bepaald, die worden door de users bepaald. Via het stemmen.
Oké, duidelijk. Dankjewel.quote:Met FOK! bedoel ik hier "de organisatie van FOK!".
De derde winnaar zal door mods en een aantal PR-leden worden geselecteerd.
Zal e.e.a. even in het topic verduidelijken ook.
In mijn zin bedoelde ik met "FOK!" de organisatie. Niet de users.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Door FOK dus
FOK is de users. Geen users, geen FOK.
[..]
Oké, duidelijk. Dankjewel.![]()
Die maken minder kans. áls ze mee doen maken ze wel kans op de doeken die door userstemmen vergeven wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef k_man het volgende:
Dat betekent dus dat die mensen zelf niet mee mogen doen?
Ze hebben allemaal wel wat, maar ik zou voor die eerste gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 18:37 schreef Danny het volgende:
Zit erg te twijfelen tussen deze (en de vraag of 3 onder abstract valt)...
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |