krijg je dan niet dat je weer zit te wachten op de bedenker? dan zou ik eerder zeggen, terug in tijd en maar 1 dag liefst korter bezig zijn met de opdracht, dan heb je iig iedere dag de kansquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Marc H het volgende:
Omdat er nogal veel animo is om mee te doen, is het misschien handiger om drie (of vijf ?) personen fotos te laten maken, en dan kiest de bedenker van het onderwerp de beste foto uit. De "winnaar" mag dan het nieuwe onderwerp bepalen.
Ik wil sport wel doen, heb vanmiddag als het goed is een leuk onderwerp voor de lensquote:Op zondag 15 februari 2009 04:42 schreef Ruud het volgende:
iemand anders mag het doen, foto van gisteren is mislukt en vandaag zie ik de kans niet
excusez-moi
toch nog gelukt, al kon de foto wel wat beter
[ afbeelding ]
volgende onderwerp: sport
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil sport wel doen, heb vanmiddag als het goed is een leuk onderwerp voor de lens.
zeg me alsjeblieft dat dit nep isquote:Op zondag 15 februari 2009 04:42 schreef Ruud het volgende:
iemand anders mag het doen, foto van gisteren is mislukt en vandaag zie ik de kans niet
excusez-moi
toch nog gelukt, al kon de foto wel wat beter
[ afbeelding ]
volgende onderwerp: sport, hier gaat Debsterr mee aan de slag
boomstamwegwerpenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
zoals? Knikkeren? Kleiduivenschieten? Slootjespringen?
Niet in Ierland hoor!!quote:
is in het Ripley's Believe It Or Not museumquote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
zeg me alsjeblieft dat dit nep isAuw auw auw
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:27 schreef Tijnes het volgende:
Goeie topic, altijd leuk
Ik wil vuur wel doen als dat mag
... even kijken ... *zoekt oude kranten*, ja gaat lukken
quote:Man steekt eigen huis in de brand
Een 19 jarige man uit Zwijndrecht heeft in de nacht van maandag op dinsdag zijn eigen huis in de as gelegd. Tegenover de politie verklaarde hij dat hij een vuurtje stookte om een goede foto te maken voor een spelletje op een niet nader te noemen internetforum. Later meer...
quote:Man steekt eigen huis in de brand
Een 19 jarige man uit Zwijndrecht heeft in de nacht van maandag op dinsdag zijn eigen huis in de as gelegd. Tegenover de politie verklaarde hij dat hij een vuurtje stookte om een goede foto te maken voor een spelletje op een niet nader te noemen internetforum. Later meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:41 schreef Isdatzo het volgende:ipv preview, post geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent erg snel.....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
Jaja, edit maar snel, ik zag 't wel hoor. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef PKfotografie het volgende:
keuken-gereedschap wil ik wel doen
Ghhehehehehe, leuke fotoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
wel eens last met recepten?
pak een kom, doe hier het ei in, pak een garde en kluts het ei.
welk ei? een kwartel ei? een kippen ei? of van een struisvogel?
ach voor elke klus dan maar een kom met garde
[ afbeelding ]
als hij goed is mag de volgende met tegenlicht spelen.
Ik zie daar potentieel fotowedstrijd-materiaal. Van die garde in die kom kan je leuke close-ups maken denk ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die het willen weten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ghhehehehehe, leuke foto
(Vooral omdat ik weet hoe groot die rechter kom en garde wel niet is)
welke van de 3?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie daar potentieel fotowedstrijd-materiaal. Van die garde in die kom kan je leuke close-ups maken denk ik.
Ik doe tegenlicht wel, als deze is goedgekeurdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
was goed hoor, zo niet dan loopt hij te emmerenquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik doe tegenlicht wel, als deze is goedgekeurd
Leuk! Crosspostuh met wedstrijdtopic?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:39 schreef tonja het volgende:
En boter bij de vis:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: giftig
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:10 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Leuk! Crosspostuh met wedstrijdtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |