Ontzettend vette plaat dit! Je kan de haren op de kop van de (mug?) bijna tellen. Heel mooi deze fotoquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef omniradius het volgende:
[..]
Ontzettend vette plaat dit! Je kan de haren op de kop van de (mug?) bijna tellen. Heel mooi deze foto
WEIRD! (positief)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Oe, ik heb pas een hoop foto's gemaakt die volgens mij prima zouden kunnen. Zoals:
8.
[ afbeelding ]
Ik vind 2 ook het mooist, maar valt denk ik buiten de regels of niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
Ik vind ze allebei leuk, honne! Maar nummer 2 is wel het meest bijzonder en abstract, vind ik.![]()
Chanty, ben het wel met Ynske eens, zie er niet echt het thema in terug.
Gooi er nog eentje in:
[ afbeelding ]
ik vind ze leuk jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Oe, ik heb pas een hoop foto's gemaakt die volgens mij prima zouden kunnen. Zoals:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
[ afbeelding ]
8.
[ afbeelding ]
Vind het heel mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Spvdb het volgende:
Ik vind het een moeilijk onderwerp....
Is dit wat? Vind het zelf niet echt abstract, maar voor een potje tandenstokers vind ik het er eigenlijk wel kunstzinnig uitzien.
[ afbeelding ]
Nou, ik weet niet of 8 mooier zou worden van verder inzoomen. Dan ga je namelijk beter zien wat het is en verdwijnt het aparte, abstracte.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:05 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik vind ze leuk ja, alleen mogen ze allemaal beetje recht getrokken worden. vooral 2, 3 & 6. het stoort nu beetje dat de lijnen niet helemaal verticaal lopen.
Foto 8 zou denk ik erg mooi zijn als je verder had ingezoomt, nu is het erg plat en druk.
Geinig.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Spvdb het volgende:
Ik vind het een moeilijk onderwerp....
Is dit wat? Vind het zelf niet echt abstract, maar voor een potje tandenstokers vind ik het er eigenlijk wel kunstzinnig uitzien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:07 schreef P_B het volgende:
Oh help, wat een ingewikkelde discussie over abstract / figuratief als je net met een hoofd vol snot onder een bak met heet water en dampo vandaan komt... Ik laat hem even voorbijgaan.
Vandaag 5 minuutjes aan de gang geweest met de macro-lens maar het al snel opgegeven: iso 1600, F4 en zelfs dan nog moeten onderbelichten. Veel ruis en gebrekkige scherpte dus maar voor een begin wel redelijk. En wat ge-experimenteer met bordermaker. Maar ja, valt het onder abstract?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kun je toch ook wel in een foto maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit bedoelde ik overigens met de samengestelde foto. maar ja als ie niet mag...
[ afbeelding ]
Doet me meteen aan Rodin denkenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:58 schreef LSD.tv het volgende:
Mijn eerste post op Fok
Ik hoop dat het voldoet aan de eisen van dit topic...
[ afbeelding ]
Deze vind ik super!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem tof, shark!
Ik zie alleen linksonder aan de rand van de rook wat kartels.
Ik heb nog een probeersel:
[ afbeelding ]
Vergis je niet in de kracht van eenvoud, ik zou foto 1 zelfs nog strakker inkaderen zodat ze streep rechtsboven er niet meer bij zit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:22 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
beetje leeg he![]()
[ afbeelding ]
Doet me beetje denken aan Yann Arthus-Bertrand, de aarde vanuit de hemelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef k_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |