Die vraag heb ik al een paar keer gesteld in het feedback topic, maar het antwoord heb ik nog niet zien verschijnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Ronhui het volgende:
Zijn er trouwens nog bewerkingsregels waar ik rekening mee moet houden?
Volgens mij heb jij een ietwat oudere monitor, correct? Op m'n oudere 15" TFT ziet 'ie er goed uit, op m'n 22" LCD issie erg lichtzwart zeg maar. =pquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem tof, shark!
Ik zie alleen linksonder aan de rand van de rook wat kartels.
Ik heb nog een probeersel:
[ afbeelding ]
Ik vond je vorige leuker, met heldere kleurenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem tof, shark!
Ik heb nog een probeersel:
[ afbeelding ]
Rook? dat is geen rook, dat is vloeibaar regenboogselquote:Op maandag 9 februari 2009 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem tof, shark!
je monitor staat verkeerd denk ik. op allebei mijn gecalibreerde monitoren (mac en windows) issie echt zwart.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een ietwat oudere monitor, correct? Op m'n oudere 15" TFT ziet 'ie er goed uit, op m'n 22" LCD issie erg lichtzwart zeg maar. =p
Hoe calibreer je? Heb het idee dat mijn monitor ook niet helemaal goed is afgesteldquote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef Shark.Bait het volgende:
je monitor staat verkeerd denk ik. op allebei mijn gecalibreerde monitoren (mac en windows) issie echt zwart.
op deze manier.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe calibreer je? Heb het idee dat mijn monitor ook niet helemaal goed is afgesteld.
Hm, moet ik em toch maar callibreren.. Waar ga ik dat geld nou weer vandaan halen. D: 75 euro valt me trouwens best mee, maar goed. Thanks for the tip.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je monitor staat verkeerd denk ik. op allebei mijn gecalibreerde monitoren (mac en windows) issie echt zwart.
Dankjequote:
Nee je hebt gelijk... tis meer een grafisch ding geworden. Toch nog maar even verderzoeken naar iets...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan niet echt meer van een foto spreken hè, maar ik vind 'm wel tof.
Origineelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
probeersel met uitersten van belichting,
[ afbeelding ]
Is dat een abstracte foto of is dat iets abstracts op de foto?quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
vind deze misschien ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
vraag me af of je foto binnen de regels valt,...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Xilantof het volgende:
Het onderwerp van deze maand is "Abstract en Kunstzinnig". Een foto van een (abstract) kunstwerk valt hier niet onder natuurlijk, tenzij het een abstracte foto is
Toch we jammer ditquote:Het onderwerp van deze maand is "Abstract en Kunstzinnig". Een foto van een (abstract) kunstwerk valt hier niet onder natuurlijk, tenzij het een abstracte foto is
Ik vind dit niet echt bij de wedstrijd passen omdat je zelf niet (imo) de moeite hebt genomen om een abstract iets daadwerkelijk nog abstracter op de foto te zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind hem wel zéér fraai kvdv
Shark en Miss-Bliss ook erg fraai zeg!! Wat zijn jullie ontzettend kunstzinnig!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |