Tof, moet wel de hele week werken maar kan in den avond wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga Woensdag maar Skate2 halen !
Dan wil ik wel tegen je spelen
www. gamecard .nuquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Moozze het volgende:
Jeej, zijn hier mensen die skate 2 willen spelen?
Zoja, hoe kan ik een gold account kopen zonder mijn huis te verlaten?
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Adamo144 het volgende:
ok laatste vraagje van mij over de xbox zelf: ik sta een beetje voor een dilemma
of ik kan een 2e hands xbox kopen voor 109 pond (met 20gb) in een professionele winkel (garantie etc) of ik koop een nieuwe voor 120 pond met 254 mb ofzo (veel minder geheugen iig) maar die is dan wel 'nieuw'
welke zal ik doen?
(zijn 2e hands consoles gewoon prima te vertrouwen?)
Thanks, worth a try!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef LivingAngel het volgende:
[..]
www. gamecard .nu
bestel ik ook altijd is te vertrouwen binnen een uur heb je de code in je mail
Gewoon doen, het is best een leuke media centerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zit nog wel te twijfelen om een XBOX 360 te kopen.
Ja daar blijf ik een beetje ophangen. Heb in de zomer toch aardig wat centen uit gegeven aan mijn PC. Wat alles perfect draait, ieder spel (Allerhoogste settings) en heb zelf een 1TB media schijf aan mijn tv hangen. Maar sommige spellen zijn er nou eenmaal niet voor de pc.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is best een leuke media center
ja, je hebt wel gelijk, maar de vraag is dan ook: IS nieuw dan ook zoveel beterquote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.
Ik zou voor een nieuwe gaan, maar dan wel met 20GB. Kost tegenwoordig niks meer..
mm geen ergerlijke camera enzo ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net Crash: Mind over Mutant uitgespeeld. Leuke game, platformfans zouden 'm eens moeten checken voor een euro of 15
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms wel. En de besturing is ook niet altijd even precies waardoor je soms mis springt.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef lennartb.nl het volgende:
tvp
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Teringjantje, wat zijn die Afrikanen sterk in Far Cry 2 zeg.
Dat constant rijden vind ik niet zo hinderlijk, maar die klote malaria pillen die om de haverklap op zijn, dat repareren van je motor gaat ook schijtvervelend worden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
Is dat zo'n Xbox Original?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
ik probeer black te downloaden maar na een tijdje krijg ik een error. keer op keeriemand enig idee hoe dit komt?
Ik wacht gewoon netjes tot de uitgebreide versiequote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niemand onder de indruk van mn eerste indruk?
Ik zal de game vanavond wel iets meer spelen, wie weet weet ik dan of het beter is dan AoE!
Klinkt veelbelovend Spanky!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
En het feit dat ik net thuis benquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
OJa wanneer begon je nu ook al weer aan Fallout 3? de zomervakantie toch?
Uiteraard worden ze goed ontvangen spanky. Ik verwachtte ook geen revolutie met deze game en jij bevestigd het. Als je niet van halo houdt zal deze game geen meerwaarde voor je hebben denk ik. Maar iemand zoals ik die ook alle boeken heeft gelezen zal zich uitstekend vermaken met de game. Ik denk zelfs dat Mp ook nog wel kan meevallen. Het zal geen Company of Heroes of Supreme Commander worden, maar een leuke rts voor de console.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Kortom: je prijst de game de hemel in, maar wil er geen tijd voor vrij makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meer
Die zooi kan je beter links laten liggen.. staat ook duidelijk in de beschrijving dat er problemen kunnen voorkomen dus dan weet je al genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja. lees net dat wel meer mensen dit probleem hebben. ligt aan de hd ofzo?
ik zag niks over problemen met downloaden..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die zooi kan je beter links laten liggen.. staat ook duidelijk in de beschrijving dat er problemen kunnen voorkomen dus dan weet je al genoeg.
moet je je belastings formulier niet onderhand is invullen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Teringjantje, wat zijn die Afrikanen sterk in Far Cry 2 zeg.
Dat constant rijden vind ik niet zo hinderlijk, maar die klote malaria pillen die om de haverklap op zijn, dat repareren van je motor gaat ook schijtvervelend worden.
Succes ermee en we horen het wel mocht er een probleem zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zag niks over problemen met downloaden..
maar na 20 pogingen is t eindelijk gelukt. en t werkt goed
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Succes ermee en we horen het wel mocht er een probleem zijn
Wat is je gamertag want ik wil weleens zien wat je profiel zegt wanneer je die game aan het spelen bent
"Last seen 1 hour ago playing Xbox Back Compat"quote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gewoon black lijkt me?
mn gamertag is hangmat
Van Mirror's Edge heb ik de demo gespeeld, maar dat is niet echt mijn ding. Dead Space wil ik wel nog ergens gaan scorenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Herkenbaar. Ik heb Dead Space en Mirror's Edge nog liggen.
Ik wacht op je 2e indruk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niemand onder de indruk van mn eerste indruk?
Ik zal de game vanavond wel iets meer spelen, wie weet weet ik dan of het beter is dan AoE!
Jawel maar ben bang dat ik dan nog met stage zitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom: je prijst de game de hemel in, maar wil er geen tijd voor vrij maken
Voor zover ik weet kun je die downloads gewoon zien als ISO's van hoe ze op de Xbox verschenen en worden ze gewoon via een soort emulator gespeeld. De specificaties van de ouwe Xbox game tellen dus en als GTA SA geen breedbeeld had, dan is dat nu ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef Bart het volgende:
Oke, er is hier vast wel iemand die mij antwoord kan geven. Ik heb mijn 360 op een hd-tv aangesloten. Als ik dan een oldschool Xbox-spel download, zoals GTA San Andreas om maar wat te noemen, is dat dan wel in breedbeeld te spelen zonder dat het beeld uitgerekt wordt, of heb ik twee mooie zwarte balken links en rechts? En hoe zit het met originele Xbox-games op DVD? Zijn die nog anders dan de download-versies qua beeld en geluid?
Fallout 3quote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef SkyChat het volgende:
Ik wil nog gamen vanavond maar ik heb echt geen idee welke game![]()
Ik MOET gamen ja!
En Prince of Persia?quote:
Ja klopt. Spanky zit stiekem Halo Kart te spelen, maar dat is nog geheim.quote:
Een race tussen een Grizzly en een Warthog is niet helemaal eerlijk als de wapens aan staanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Spanky zit stiekem Halo Kart te spelen, maar dat is nog geheim.
Kun je tijdens de missie's wel gewoon rustig aan een verdediging opbouwen enz of moet je meteen aanvallen of wordt he meteen aangevallen steeds?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede indruk Halo Wars: Nog geen skirmish gespeeld, dat staat voor binnenkort op het program (kan het lekker rustig aan doen, alles verkennen, embargo zit er nog wel een tijdje op), spel is wel leuk, maar is tot nu toe echt heel weinig revolutionair.. FMV's zijn wel echt bloedje mooi!!
Het ligt een beetje aan de missie of je een basis hebt of niet, maar als je die hebt dan krijg je in ieder geval tot nu toe wel de kans om deze lekker op te pimpen! Je wordt natuurlijk wel eens in de zoveel tijd aangevallen maar dat stelt niets voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je tijdens de missie's wel gewoon rustig aan een verdediging opbouwen enz of moet je meteen aanvallen of wordt he meteen aangevallen steeds?
Als je hem echt 3 dagen later al heb verstuurd: gewoon doorzeiken. ik zou het niet pikken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef WensMeester het volgende:
Vandaag heb ik een brief ontvangen van Microsoft. Ze konden mijn aanvraag niet behandelen voor de geld terug actie. Reden: Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen.
Hiervan was ik op de hoogte. Ik kocht mijn Xbox op 9 oktober 2008 en de brief ging de deur uit op 11 oktober 2008. Op de brief heeft Microsoft nu een stempel gezet dat deze 22 december in behandeling is genomen. Dat is inderdaad meer dan 4 weken na aankoop van de console, maar dat ligt dan dus duidelijk aan de post/microsoft ipv aan mij. De brief had ik voldoende gefrankeerd dus daar lag het ook niet aan.
Nu heb ik net contact opgenomen met Microsoft en natuurlijk krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen. Iemand een idee wat ik hiertegen zou kunnen doen? Het gaat toch om 50,- euro...De actie haalde me over de streep om m'n oude premium te vervangen voor een elite, anders had ik dit niet gedaan!
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Van Mirror's Edge heb ik de demo gespeeld, maar dat is niet echt mijn ding. Dead Space wil ik wel nog ergens gaan scorenWas onder de indruk van de gameplaytrailer(s) en video reviews. Ook wil ik Skate 2 nog halen en wacht ik vol smart op Metro 2033. Ook al duurt dat nog wel even. Helaas
Dead Space neem ik aan, anders betaal je nogal erg veelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.
advies prijs is nog steeds 25/30 euro hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dead Space neem ik aan, anders betaal je nogal erg veel
Waarom niet 2dehands voor 25 ~ 30 euri en dan dag later binnen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.
edit: Dead Space bedoel ik idd. Het is nog vroeg.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig deel: [XBOX360] #398 ** The Lost and Damned!!
Ow fuckquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
De verplichte die je krijgt als je de 360 aan zet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow fuck
Welke update is dat Gijs?
Serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
sinds gistER?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De verplichte die je krijgt als je de 360 aan zet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Sjotime het volgende:
Hier ook een,........ trek maar aan de alarm bel
[ afbeelding ]
Nice! Dus als ik over een paar weken mn XBOX terugkrijg en een netwerkkabel erin prop kan ik m meteen weer terug sturen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Sjotime het volgende:
Hier ook een,........ trek maar aan de alarm bel
[ afbeelding ]
Ook echt nog geloven ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik trek het niet meer, ben het zat!
Wat precies?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja ik zit PES te spelen op m'n pc. En het speelt gewoon niet lekker.quote:
www.insdiegamer.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er de afgelopen tijd nog wat leuke race, sport of simulatiegames uitgekomen?
Over 2 weken Race Proquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn er de afgelopen tijd nog wat leuke race, sport of simulatiegames uitgekomen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef Lyzio het volgende:
Lekkere update weer zeg. Ik heb gelukkig de netwerk-kabel er al weken uit hangen. Fallout 3 is een XBOX-redder!
Doet ie 't of doet ie 't niet, pjééééng [gitaargeluid]!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Update ging goed maar hij deed wel gek met installeren dus het was even spannend
Hoe bedoel je lage koers.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook:
http://www.play.com/Games(...)llout-3/Product.html
en dan in Euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
En wat is dan het probleem?quote:
Ik vind het zo jammer, dat spellen soms nog zo minder zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem?
Schijnt een uitstekende racesim te zijn voor een console. Games van Simbin zien er altijd ruk uit, maar zijn gameplaytechnisch toch echt geweldig![]()
Of ben je bang dat je ineens niet meer kunt patsen met je tv
Dus deze ''HDMI geluids verbeterings update'' heeft jouw HDMI geluid gekaaidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Normaal doet het geluid het altijd bij mij via de HDMI. Nu opeens af en toe niet meer
De besturing? Of nog niet echt druk gehad? Kun je al wat zeggen over de hoeveelheid missies?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede indruk Halo Wars: Nog geen skirmish gespeeld, dat staat voor binnenkort op het program (kan het lekker rustig aan doen, alles verkennen, embargo zit er nog wel een tijdje op), spel is wel leuk, maar is tot nu toe echt heel weinig revolutionair.. FMV's zijn wel echt bloedje mooi!!
Werkt gewoon hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef SkyChat het volgende:
xbox.com ligt volgens mij ook plat, wel toevallig..
Dames geen paniek, dit zijn playtrade prijzen en geen play.com prijzen. Prijsverschil zit dus bij de leverancier die waarschijnlijk voor wereldwijde delivery meer rekent. Altijd maar dat bashen op play hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ook:
http://www.play.com/Games(...)llout-3/Product.html
en dan in Euro:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Voor 25 euro kun je je grootmoeder naar Afrika sturen per post, mag hopen dat een game nét even goedkoper is? Playtrade of Play of desnoods TNT interesseert me overigens niet, dit ging om het verschil in Euro/Pond prijzen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Dames geen paniek, dit zijn playtrade prijzen en geen play.com prijzen. Prijsverschil zit dus bij de leverancier die waarschijnlijk voor wereldwijde delivery meer rekent. Altijd maar dat bashen op play hier
Ik heb het net al besteld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:59 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
?
ga je wel of niet kopen, ik waarschijnlijk een 2e handsje. zal xbox live toch wel niet gebruiken
1,10 ongeveerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoeveel is een pond op dit moment waard dan?
Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Fallout 3 binnen (2e hands), eens kijken of ik dit langer trek dan Oblivion.
Een maatje had m ook gekocht een tijdje terug, en die haat normaal gesproken RPGs, maar die vind m fantastisch en is helemaal om, dus het komt vast goed.
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
Serieus? Bedankt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tik tijdens een gevecht met een eindbaas met je vingers op de achterkant van je TV, dan raakt hij afgeleid en nieuwsgierig en kun je hem zo in zijn rug aanvallen!
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
omg, werkt dat echt?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als bij Football Manager het beeldscherm 90 graden te draaien zodat je makkelijker scoort door de toegenomen zwaartekracht.
Denk er nog even over naquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Neemt bij jou de zwaartekracht toe als je je scherm draait?
quote:
en welke game rade jullie mij aan? ben aan het twijfel tussen fallout 3, fable 2 en gta 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Escape het volgende:
kan je met deze kabel : http://www.bol.com/nl/p/g(...)000027729/index.html
je xbox aansluiten op je lcd monitor? want ik zie daar een rode en een witte tulp voor audio denk ik maar ik heb gewoon 1 aansluiting voor geluid in mijn monitor, een groene..of zit er een verloop stukje bij?
Hmm, jammer. Tnx voor het antwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je die downloads gewoon zien als ISO's van hoe ze op de Xbox verschenen en worden ze gewoon via een soort emulator gespeeld. De specificaties van de ouwe Xbox game tellen dus en als GTA SA geen breedbeeld had, dan is dat nu ook niet.
Geldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hoeveel is een pond op dit moment waard dan?
Waarom zou mijn gamerstag niet serieus zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
serieus?
Nee, maar jij loopt altijd te koop met dat je zo goed bent. Dus ik wil wel ff een wedstrijdje tegen je spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb iedergeval nog nooit fifa tegen je gespeeld
Wachten tot ie 'zwart' aan het worden is (je weet wel, die vorm waarin ze alleen door Elika geraakt kunnen worden), en tijdens dat zwart worden een Elika-aanval doen, met daarna gelijk een leuke combo. Zoals YXYAYYYB o.i.d. (uit mijn hoofd hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand tips voor die eindbazen bij PoP? Die duren soms super lang
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja is goed ik voeg je toe
Wie heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Loop je in het echt ook altijd weg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut goal van je in de laatste minuut van de blessuretijd
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.quote:
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Jesse_ het volgende:
past de component kabel van de 360 eigenlijk ook op de gewone xbox?
Ja want die kan je manipulerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
Online ben ik echt GEEN koning met FIFA. Maar zodra ik tegen een maat speel op de bank win ik keihard.
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik stond tot in de 92ste minuut 2-1 voor. Toen maakte hij nog gelijk die lucker. Ik had er zo de pest in dat ik bij de 2-3 in de verlenging ben vertrokken.
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je kunnen weten! Jorien is 1 van de beste Fifa spelers van NL
Je moet alles wat AQuila zegt delen door 100. Dan kom je heel dichtbij de waarheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Ik speelde niet geconcentreerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echtwaar? Ik vond hem niet echt goed ofzo. En dat terwijl ik sinds een maand of 2 vandaag weer begonnen ben.
Kan jij mij de fijne kneepkes van het vak leren ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik speelde niet geconcentreerd
Maar toch kom ik van 0-2 naar 3-2![]()
Toernooien enzo wint die bijna altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttigquote:
Af en toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
np, af en toe is dit topic nog wel nuttig
Ja, en die zitten er toch wel in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De setting spreekt mij ook wel aan, alleen schrikmomenten moet ik het niet zo van hebben
Fiscaal Q4. Dat is tot maart 2010.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect 2 komt nog dit jaar, Q4 om precies te zijn!
http://www.shacknews.com/onearticle.x/57076quote:BioWare's Mass Effect 2 and a sequel to DICE's Battlefield: Bad Company will arrive in the first three months of 2010, Electronic Arts CEO John Rictiello has revealed.
Ricitiello appeared to confirm a multi-platform release for Mass Effect 2 in today's conference call, suggesting that it will hit both PlayStation 3 and Xbox 360 at launch.
The first Mass Effect was a console exclusive for Xbox 360, trailed by a PC release a few months later. BioWare has suggested the sequel may follow that model.
The Battlefield: Bad Company sequel will presumably follow in the footsteps of the console-only original, which hit PS3 and Xbox 360 in the summer of 2008.
Both games will be released during the fourth quarter of the publisher's 2010 fiscal year, which runs from January 1 to March 31.
Ah, fiscale jaren. Naja, dan zal het wel maart worden. Dat 'ie ook naar de PS3 komt is alleen maar goed, dan kunnen meer mensen er van genieten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Fiscaal Q4. Dat is tot maart 2010.
En hij komt ook naar de PS3.
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/57076
.quote:In 2008 lanceerde SEGA de videogame Iron Man op basis van de gelijknamige film. Iron Man stelde uiteindelijk teleur qua kwaliteit, maar het spel ging wel vlot over de toonbank.
SEGA ontwikkelt dan ook een vervolg onder de naam Iron Man 2. Iron Man 2 zal in 2010 verschijnen en is gebaseerd op de gelijknamige film die ook in 2010 verschijnt. Voorlopig is er geen informatie over de game
Ja, mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, fiscale jaren. Naja, dan zal het wel maart worden. Dat 'ie ook naar de PS3 komt is alleen maar goed, dan kunnen meer mensen er van genieten.
Dus Final Fantasy XIII op de Xbox 360 is ook raar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.Beetje aparte move, wat mij betreft steken ze die moeite in extra content.
Exclusiviteit is te duurquote:Ook heel vreemd dat Microsoft dit gewoon toelaat. Had verwacht dat ze wat Mass Effect betreft wel console exclusiviteit hadden bedongen.
Duur ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus Final Fantasy XIII op de Xbox 360 is ook raar?
[..]
Exclusiviteit is te duur
2e hands of nieuw ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou vragen wat een goede prijs voor dit pakket zou zijn:
Xbox 360 20 Gig
4 Controllers (2 oplaadbaar, 2 gewone batterijen)
Headset (Kabel)
De volgende spellen:
Fifa 2009
Call of Duty: World at War
Call of Duty 4
Gta IV
Rainbow Six Vegas 2
Top Spin 3
Pro Evolution Soccer 2008
Pro Evolution Soccer 6
Table Tennis
Met alle kabel erbij natuurlijk om te kunnen spelen.
4 controllers, best wat oude spellen, 20gb schijf... ik gok 2e handsquote:
Fallout 3 is episch! Maar je moet niet denken dat het ff een snelle shooter ofzo is, 't is een echte rpg. En hij is briljantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef Escape het volgende:
[..]
en welke game rade jullie mij aan? ben aan het twijfel tussen fallout 3, fable 2 en gta 4.
Ohja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Fiscaal Q4. Dat is tot maart 2010.
En hij komt ook naar de PS3.
[..]
http://www.shacknews.com/onearticle.x/57076
Xbox 360 en PC zijn ook multiple platforms, en deel 1 is ook voor beide platforms verschenen. Ik zie nergens PS3 staan. Zou wel mooi voor de PS'ers zijn. Mass Effect is een game die je gespeeld moet hebbenquote:In today's conference call, Riccitiello said that Mass Effect 2 will arrive on multiple platforms, which means it could hit both PlayStation 3 and Xbox 360 at launch.
Fallout is de games der games Rossdale! Die leg je niet zomaar naast je neer nee!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
Net als Fallout 3 trouwensIk ben games altijd erg snel beu, maar fallout 3 kan ik maar niet naast me neerleggen. Dat heb ik volgens mij nog nooit gehad met een game
Eerst een game spelen, dan pas mauwenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout is de games der games Rossdale! Die leg je niet zomaar naast je neer nee!
Ik ben niet zo op de hoogte van die japanse rpg troep maar volgens mij staan die delen redelijk op zichzelf. Die vlieger gaat dus niet echt op aangezien ME een trilogie is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus Final Fantasy XIII op de Xbox 360 is ook raar?
Ik zie PS3 in dezelfde zin van die quote staan, lijkt me dat dat wel ergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
Xbox 360 en PC zijn ook multiple platforms, en deel 1 is ook voor beide platforms verschenen. Ik zie nergens PS3 staan. Zou wel mooi voor de PS'ers zijn. Mass Effect is een game die je gespeeld moet hebben
Lees die zin eens goed. "Which means it could" Kortom, de schrijver van het stukje gokt maar wat. Je weet alleen maar multiple platforms. PC en Xbox 360 lijken me het meest logische. Als het naar de PS3 zou gaan, dan verwacht ik eerder eerst een poort van deel 1.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van die japanse rpg troep maar volgens mij staan die delen redelijk op zichzelf. Die vlieger gaat dus niet echt op aangezien ME een trilogie is.
[..]
Ik zie PS3 in dezelfde zin van die quote staan, lijkt me dat dat wel ergens op gebaseerd is.
Spel was zijn hype gewoon waardquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Fallout 3 is episch! Maar je moet niet denken dat het ff een snelle shooter ofzo is, 't is een echte rpg. En hij is briljant![]()
GTA IV is ook heel vet, mits je niet zo beinvloed bent door de pre-release hypeMaar het blijft een heel erg tof spel.
Fable 2 is wel een leuke rpg maar de sfeer kon mij niet pakken en daarom was ie voor mij middelmatig, wel een lekker vechtsysteempje.
Zo grote stad, zo veel te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Spel was zijn hype gewoon waard, erg veel zin in The Lost and Damned.
70quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo grote stad, zo veel te doen.
Hoeveel uur heb je gespeeld?
Ach ja, jij gokt nu ook maar wat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees die zin eens goed. "Which means it could" Kortom, de schrijver van het stukje gokt maar wat. Je weet alleen maar multiple platforms. PC en Xbox 360 lijken me het meest logische. Als het naar de PS3 zou gaan, dan verwacht ik eerder eerst een poort van deel 1.
quote:The coin-op classics, R-Type and R-Type II, are together at last in R-Type Dimensions! Fight through all 14 Bydo-infested stages in original 2-D or all-new 3-D graphics, and swap back and forth on-the-fly. The classic gameplay remains untouched, and a new Infinite game mode allows continuous progression from game start to the final boss. The Bydo will not evade you this time! Game modes can be played as single player or multiplayer missions, either locally or over Xbox LIVE®. Pull yourself together, save the Earth, and strike down the evil Bydo Empire!
* Classic arcade action: R-Type Dimensions includes R-Type and R-Type II, two fully playable classic coin-op games.
* Multiple game modes: Try the Classic game mode with play that exactly mimics the original coin-op experiences, or the all-new Infinite game mode, assuring the completion of your game regardless of skill level. Either mode offers both single player and all-new co-op play (both local and over Xbox LIVE). Switch on-the-fly between 2-D and 3-D graphic modes even during play.
* Crazy camera: Play from a non-orthogonal camera view, adding a whole new perspective.
* Cooperative play: New cooperative play uses a simple yet thrilling revive system, and a ship collision feature that can be turned on for added difficulty and sparring.
* New features: The new stage unlock functionality allows you to have immediate access to your favorite stages, and the new Continue option lets you restart from the last accessed checkpoint when the game's over.
Zij zeggen zelf dat het WELLICHT MOGELIJK is dat..... Zij zeggen dus zelf dat ze het niet weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach ja, jij gokt nu ook maar wat.Enige verschil is dat zij wat dichter bij het vuur zitten. Feit is dat EA nog niets definitiefs over de platforms heeft gezegd dus er zal vast wel iets in de lucht hangen.
Je hebt wettelijk 2 jaar garantie, Microsoft kan hoog en laag springen maar als je de bon hebt (jij of je koper) dan zijn ze dat gewoon verplicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef THEFXR het volgende:
Zo, ik ben er even ingeluisd door MS.
Ik ging eens bellen over de status van mijn cashbackactie, die ik heb ingestuurd op 26 nov 2007.
Zegt die gast dat ik me verplicht moet laten registreren om die info te krijgen, dus ik met veel tegenzin me laten registreren, zegt die gast zo, je moet nog even 2 maanden wachten, ik kan er nu geen info over geven.
Ik vraag zo, nu mijn xbox geregistreerd is, kan ik hem dan 2dehands doorverkopen met garantie, nou dat ging dus niet, garantie heeft dus de 1ste eigenaar, als je hem door verkoopt vervalt dus de garantie, stellentje gekken daar, garantie heb je op een produkt,niet op de eigenaar!
Dan wordt het dus niet alleen qua gameplay RE4, maar ook qua graphics.quote:
Dat weet ik,maar ze weigeren dan doodleuk, recht hebben is iets anders dan recht krijgen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk 2 jaar garantie, Microsoft kan hoog en laag springen maar als je de bon hebt (jij of je koper) dan zijn ze dat gewoon verplicht.
Sorryquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst een game spelen, dan pas mauwen
Volgende week 3 on 3 NHL Arcadequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag te downloaden als het goed is
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het toffe is dat je terwijl je speelt kunt veranderen van de ouwe 2d gfx naar deze nieuwe 3d achtige gfx en weer terugquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Ron.666 het volgende:
Damn R-Type ziet er goed uit! En OutRun is gewoon een classic. Toch maar eens kijken of ik wat punten ergens kan scoren.
Dan zeg je tegen die telefoonmiep dat je een manager wilt spreken of dat je anders naar de rechter stapt. Ze mogen je niet afblazen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat weet ik,maar ze weigeren dan doodleuk, recht hebben is iets anders dan recht krijgen!
quote:Left 4 Dead verkoop staat op 1,8 miljoen exemplaren
Nieuws | 4 februari 2009 - Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat er van de zombie shooter Left 4 Dead 1,8 miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit aantal is van de PC en Xbox 360 bij elkaar, de verkoop via de online Steam dienst zijn hierbij niet opgeteld. Ook is dit niet het wereldwijde aantal van de verkoop van het spel aangezien de partners van Electronic Arts de verkoop in het grootste gedeelte van de wereld regelt maar dus niet overal. Ondanks dat gegeven kan toch wel gezegd worden dat de verkoop van het spel beslist niet tegenvalt.
In Left 4 Dead speel je in een groep van vier mensen die samen moeten werken om te overleven in een stad vol geïnfecteerde mensen. Deze zijn namelijk allemaal besmet met een mysterieus virus, wat ze van doodnormale mensen heeft veranderd in bloeddorstige 'killing machines'. Werk je samen, dan heb je kans op overleven, ren je weg dan ga je dood. In Left 4 Dead speel je met vier personages te weten: Bill, een Vietnam veteraan, Zoey, een dochter van een rijke familie, Louis, assistent medewerker bij een elektronica zaak en Francis, een luide, lompe gast die altijd je 'back' heeft. De game bestaat uit vier campagnes, maar kent niet echt een verhaal.
quote:De verkoop van FIFA 09 nadert de 8 miljoen
Nieuws | 4 februari 2009 - Nadat Electronic Arts eerder al goede verkoopcijfers van Left 4 Dead kon overleggen maakt het bedrijf nu ook bekend dat FIFA 09 zeer goed verkoopt. Tot dit moment heeft het concern namelijk 7,8 miljoen exemplaren van deze game verkocht. Dit in tegenstelling tot wat het NPD rapport over de globale verkoop van games van vorig jaar laat zien. In dat rapport komt het spel namelijk niet voor in de top 5 van best verkochte spellen in Engeland, Amerika en Japan. Wat dus zeer opmerkelijk is gezien het totaal aantal verkochte spellen.
FIFA 09 bevat in totaal 30 verschillende competities en 40 nationale teams, en is op 250 punten verbeterd ten opzichte van FIFA 08. Een vernieuwd botsing-systeem en meer realistischere reacties maken dit tot een nog realistischere voetbal game.
Nu nog eens kijken of de gemmiddelde speler van tegenwoordig nog wel gewend is aan de moeilijkheidsgraad van de serie, spel was indertijd al een van de moeilijkste shmupsquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het toffe is dat je terwijl je speelt kunt veranderen van de ouwe 2d gfx naar deze nieuwe 3d achtige gfx en weer terug![]()
Echt tof gedaan!
Dude, met mijn engels is niets mis. Met jouw vermogen om logische posts te maken kennelijk wel. Wat heeft mijn taalkennis hiermee te maken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zij zeggen zelf dat het WELLICHT MOGELIJK is dat..... Zij zeggen dus zelf dat ze het niet weten.
Als iemand jou daar op wijst, zeg jij dat zij dichter bij het vuur zitten en het beter kunnen weten, terwijl ze zelf aangeven dat ze het maar gokken en gewoon mogelijk achten. Oftewel, leer engels begrijpen
Gebruik een programmaatje wat TVersity heet, werkt perfect met de Xbox 360 om te streamen. Dan kun je zelfs .mp4 bestanden (HD) streamen, wat je op de normale manier niet lukt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:32 schreef VoreG het volgende:
Ik heb mijn 360 nu aangesloten op het netwerk zodat ik ook via Live online kan.
Alleen nu wil ik ook video's streamen vanaf mijn laptop naar de 360, alleen dat werkt niet. Ik heb gewoon de aflevering van 24 (in dit geval) in de library gezet, maar op de 360 gebeurt verder niets.
Ik heb gewoon alle instellingen overgenomen zoals die op www.xbox.nl/pcsetup staan.
Ook 1080p mkv's?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik een programmaatje wat TVersity heet, werkt perfect met de Xbox 360 om te streamen. Dan kun je zelfs .mp4 bestanden (HD) streamen, wat je op de normale manier niet lukt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Maargoed dit hele domme gelul had voorkomen kunnen worden als ik een vraag teken bij "dus ook naar de ps3" had gezet, naast het nieuwsbericht.
Das jammer.quote:
Op tweakers heb je een tooltje hiervoor volgens mij. Je moet ff op het forum daar in het Xbox-topic zoeken. Volgens mij staat het in de startpost.quote:
Om mkv te converteren naar wmvhd ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op tweakers heb je een tooltje hiervoor volgens mij. Je moet ff op het forum daar in het Xbox-topic zoeken. Volgens mij staat het in de startpost.
Ja, GoTsenTquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Om mkv te converteren naar wmvhd ofzo?
Dan ga ik dat maar eens proberenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik een programmaatje wat TVersity heet, werkt perfect met de Xbox 360 om te streamen. Dan kun je zelfs .mp4 bestanden (HD) streamen, wat je op de normale manier niet lukt.
Heb je dat Xbox pakket van Bol.com besteld? Een vriend van mij heeft dat pakket afgelopen maandag ergens in de middag besteld en heeft alleen nog maar Need For Speed binnen en de Xbox is nog niet eens verzonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Denk dat ik vandaag mijn XBOX360 nog niet ga krijgen. Is wel naar TNT verstuurd, kreeg ook een track & trace. Maar daar is geen zending op te vinden en daarbij reed net het busje van TNT door mijn straat maar die moest aan de overkant zijn. Verdomme zeg, bestel je het voor 9 uur omdat ie dan de volgende dag in huis is. Zul je maar net zien dat het bij mij niet gebeurd.
Wel code gehad van Bol, maar heb nog niks binnen. Heb er trouwens FIFA 09 bij besteld, ook niet binnen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Heb je dat Xbox pakket van Bol.com besteld? Een vriend van mij heeft dat pakket afgelopen maandag ergens in de middag besteld en heeft alleen nog maar Need For Speed binnen en de Xbox is nog niet eens verzonden.
Op maandag? OMG, ik heb het juist besteld zodat ik het de volgende dag had. Kan jij mooi profiterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef super-muffin het volgende:
Oké vaagEr klopt echt niks van.
Naja, die vriend heeft gisteren met Bol.com gebeld en hij zou er voor of op maandag zijn. In die tussen tijd vermaak ik mij even met Need for Speed
nee, gaat niet. de stekker van de voeding is net iets anders.(falcon heeft een lichtere voedingquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Twizla het volgende:
Misschien een stomme vraag maar, stel dat ik een falcon of jasper model terug krijg, gaat dat goed samen met het voedingblok van de oudere modellen?
Doe ook ff de XBLA lijst als je die hebt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Reintji het volgende:
LIVE Activity for week of January 26th
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 CoD: World at War
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 Left 4 Dead
6 GTA IV
7 Fallout 3
8 FIFA 09
9 Guitar Hero World Tour
10 Madden NFL 09
Goed nieuws! Heb er zin in deel 2. Maar ik zal mijn savegame niet meenemen denk ik. Gewoon opnieuw beginnen,.... dat kon toch bij ME?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, fiscale jaren. Naja, dan zal het wel maart worden. Dat 'ie ook naar de PS3 komt is alleen maar goed, dan kunnen meer mensen er van genieten.
Nee, kan niet. Spel is slechts eenmalig speelbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw beginnen,.... dat kon toch bij ME?
Redactie FP + Gamesquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Spel is slechts eenmalig speelbaar.
Ik heb alleen maar Gears1quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
wie wilt er samen met mij ownen met gears2?
Usersquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Redactie FP + Games
Zoals je misschien wel w,... oh nee,...... ! In Mass Effect is het mogelijk al je characters en keuzes incl. einde mee te nemen naar Mass Effect 2,... character and story transfer! Afhankelijk van je beslissingen en wie er nog leven etc. etc!
Misschien is het nu duidelijk
quote:
Jaja,... terugkrabbelen he pannekoek!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Users
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Misschien is het nu duidelijk
SkyChatquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wehehe ik weet niet of het een o of een 0 is wat is de jouwe dan voeg ik je toe en binnen 10 min online
Dat bedoel ik! Worms op 3quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Reintji het volgende:
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 The Maw
2 Castle Crashers
3 Worms
4 Super Street Fighter II Turbo HD Remix
5 UNO
6 A Kingdom for Keflings
7 Ultimate Mortal Kombat 3
8 Braid
9 Banjo-Kazooie
10 Bomberman Live
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jaja,... terugkrabbelen he pannekoek!
Ja man wtf was dat danquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef punjabirule het volgende:
Ik wou vragen wat een goede prijs voor dit pakket zou zijn:
Xbox 360 20 Gig
4 Controllers (2 oplaadbaar, 2 gewone batterijen)
Headset (Kabel)
De volgende spellen:
Fifa 2009
Call of Duty: World at War
Call of Duty 4
Gta IV
Rainbow Six Vegas 2
Top Spin 3
Pro Evolution Soccer 2008
Pro Evolution Soccer 6
Table Tennis
Met alle kabel erbij natuurlijk om te kunnen spelen.
... kerel dat spel moet echt zo makkelijk wezen als ik het zo hoor .quote:
Doe je er wel wat mee dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff ik heb gewoon teveel spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |