Tof, moet wel de hele week werken maar kan in den avond wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga Woensdag maar Skate2 halen !
Dan wil ik wel tegen je spelen
www. gamecard .nuquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Moozze het volgende:
Jeej, zijn hier mensen die skate 2 willen spelen?
Zoja, hoe kan ik een gold account kopen zonder mijn huis te verlaten?
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Adamo144 het volgende:
ok laatste vraagje van mij over de xbox zelf: ik sta een beetje voor een dilemma
of ik kan een 2e hands xbox kopen voor 109 pond (met 20gb) in een professionele winkel (garantie etc) of ik koop een nieuwe voor 120 pond met 254 mb ofzo (veel minder geheugen iig) maar die is dan wel 'nieuw'
welke zal ik doen?
(zijn 2e hands consoles gewoon prima te vertrouwen?)
Thanks, worth a try!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef LivingAngel het volgende:
[..]
www. gamecard .nu
bestel ik ook altijd is te vertrouwen binnen een uur heb je de code in je mail
Gewoon doen, het is best een leuke media centerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zit nog wel te twijfelen om een XBOX 360 te kopen.
Ja daar blijf ik een beetje ophangen. Heb in de zomer toch aardig wat centen uit gegeven aan mijn PC. Wat alles perfect draait, ieder spel (Allerhoogste settings) en heb zelf een 1TB media schijf aan mijn tv hangen. Maar sommige spellen zijn er nou eenmaal niet voor de pc.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is best een leuke media center
ja, je hebt wel gelijk, maar de vraag is dan ook: IS nieuw dan ook zoveel beterquote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.
Ik zou voor een nieuwe gaan, maar dan wel met 20GB. Kost tegenwoordig niks meer..
mm geen ergerlijke camera enzo ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net Crash: Mind over Mutant uitgespeeld. Leuke game, platformfans zouden 'm eens moeten checken voor een euro of 15
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms wel. En de besturing is ook niet altijd even precies waardoor je soms mis springt.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef lennartb.nl het volgende:
tvp
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Teringjantje, wat zijn die Afrikanen sterk in Far Cry 2 zeg.
Dat constant rijden vind ik niet zo hinderlijk, maar die klote malaria pillen die om de haverklap op zijn, dat repareren van je motor gaat ook schijtvervelend worden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
Is dat zo'n Xbox Original?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
ik probeer black te downloaden maar na een tijdje krijg ik een error. keer op keeriemand enig idee hoe dit komt?
Ik wacht gewoon netjes tot de uitgebreide versiequote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niemand onder de indruk van mn eerste indruk?
Ik zal de game vanavond wel iets meer spelen, wie weet weet ik dan of het beter is dan AoE!
Klinkt veelbelovend Spanky!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
En het feit dat ik net thuis benquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
OJa wanneer begon je nu ook al weer aan Fallout 3? de zomervakantie toch?
Uiteraard worden ze goed ontvangen spanky. Ik verwachtte ook geen revolutie met deze game en jij bevestigd het. Als je niet van halo houdt zal deze game geen meerwaarde voor je hebben denk ik. Maar iemand zoals ik die ook alle boeken heeft gelezen zal zich uitstekend vermaken met de game. Ik denk zelfs dat Mp ook nog wel kan meevallen. Het zal geen Company of Heroes of Supreme Commander worden, maar een leuke rts voor de console.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Kortom: je prijst de game de hemel in, maar wil er geen tijd voor vrij makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meer
Die zooi kan je beter links laten liggen.. staat ook duidelijk in de beschrijving dat er problemen kunnen voorkomen dus dan weet je al genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja. lees net dat wel meer mensen dit probleem hebben. ligt aan de hd ofzo?
ik zag niks over problemen met downloaden..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die zooi kan je beter links laten liggen.. staat ook duidelijk in de beschrijving dat er problemen kunnen voorkomen dus dan weet je al genoeg.
moet je je belastings formulier niet onderhand is invullen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Teringjantje, wat zijn die Afrikanen sterk in Far Cry 2 zeg.
Dat constant rijden vind ik niet zo hinderlijk, maar die klote malaria pillen die om de haverklap op zijn, dat repareren van je motor gaat ook schijtvervelend worden.
Succes ermee en we horen het wel mocht er een probleem zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zag niks over problemen met downloaden..
maar na 20 pogingen is t eindelijk gelukt. en t werkt goed
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Succes ermee en we horen het wel mocht er een probleem zijn
Wat is je gamertag want ik wil weleens zien wat je profiel zegt wanneer je die game aan het spelen bent
"Last seen 1 hour ago playing Xbox Back Compat"quote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gewoon black lijkt me?
mn gamertag is hangmat
Van Mirror's Edge heb ik de demo gespeeld, maar dat is niet echt mijn ding. Dead Space wil ik wel nog ergens gaan scorenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Herkenbaar. Ik heb Dead Space en Mirror's Edge nog liggen.
Ik wacht op je 2e indruk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niemand onder de indruk van mn eerste indruk?
Ik zal de game vanavond wel iets meer spelen, wie weet weet ik dan of het beter is dan AoE!
Jawel maar ben bang dat ik dan nog met stage zitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kortom: je prijst de game de hemel in, maar wil er geen tijd voor vrij maken
Voor zover ik weet kun je die downloads gewoon zien als ISO's van hoe ze op de Xbox verschenen en worden ze gewoon via een soort emulator gespeeld. De specificaties van de ouwe Xbox game tellen dus en als GTA SA geen breedbeeld had, dan is dat nu ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef Bart het volgende:
Oke, er is hier vast wel iemand die mij antwoord kan geven. Ik heb mijn 360 op een hd-tv aangesloten. Als ik dan een oldschool Xbox-spel download, zoals GTA San Andreas om maar wat te noemen, is dat dan wel in breedbeeld te spelen zonder dat het beeld uitgerekt wordt, of heb ik twee mooie zwarte balken links en rechts? En hoe zit het met originele Xbox-games op DVD? Zijn die nog anders dan de download-versies qua beeld en geluid?
Fallout 3quote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef SkyChat het volgende:
Ik wil nog gamen vanavond maar ik heb echt geen idee welke game![]()
Ik MOET gamen ja!
En Prince of Persia?quote:
Ja klopt. Spanky zit stiekem Halo Kart te spelen, maar dat is nog geheim.quote:
Een race tussen een Grizzly en een Warthog is niet helemaal eerlijk als de wapens aan staanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja klopt. Spanky zit stiekem Halo Kart te spelen, maar dat is nog geheim.
Kun je tijdens de missie's wel gewoon rustig aan een verdediging opbouwen enz of moet je meteen aanvallen of wordt he meteen aangevallen steeds?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Tweede indruk Halo Wars: Nog geen skirmish gespeeld, dat staat voor binnenkort op het program (kan het lekker rustig aan doen, alles verkennen, embargo zit er nog wel een tijdje op), spel is wel leuk, maar is tot nu toe echt heel weinig revolutionair.. FMV's zijn wel echt bloedje mooi!!
Het ligt een beetje aan de missie of je een basis hebt of niet, maar als je die hebt dan krijg je in ieder geval tot nu toe wel de kans om deze lekker op te pimpen! Je wordt natuurlijk wel eens in de zoveel tijd aangevallen maar dat stelt niets voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je tijdens de missie's wel gewoon rustig aan een verdediging opbouwen enz of moet je meteen aanvallen of wordt he meteen aangevallen steeds?
Als je hem echt 3 dagen later al heb verstuurd: gewoon doorzeiken. ik zou het niet pikken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef WensMeester het volgende:
Vandaag heb ik een brief ontvangen van Microsoft. Ze konden mijn aanvraag niet behandelen voor de geld terug actie. Reden: Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen.
Hiervan was ik op de hoogte. Ik kocht mijn Xbox op 9 oktober 2008 en de brief ging de deur uit op 11 oktober 2008. Op de brief heeft Microsoft nu een stempel gezet dat deze 22 december in behandeling is genomen. Dat is inderdaad meer dan 4 weken na aankoop van de console, maar dat ligt dan dus duidelijk aan de post/microsoft ipv aan mij. De brief had ik voldoende gefrankeerd dus daar lag het ook niet aan.
Nu heb ik net contact opgenomen met Microsoft en natuurlijk krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen. Iemand een idee wat ik hiertegen zou kunnen doen? Het gaat toch om 50,- euro...De actie haalde me over de streep om m'n oude premium te vervangen voor een elite, anders had ik dit niet gedaan!
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Van Mirror's Edge heb ik de demo gespeeld, maar dat is niet echt mijn ding. Dead Space wil ik wel nog ergens gaan scorenWas onder de indruk van de gameplaytrailer(s) en video reviews. Ook wil ik Skate 2 nog halen en wacht ik vol smart op Metro 2033. Ook al duurt dat nog wel even. Helaas
Dead Space neem ik aan, anders betaal je nogal erg veelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.
advies prijs is nog steeds 25/30 euro hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dead Space neem ik aan, anders betaal je nogal erg veel
Waarom niet 2dehands voor 25 ~ 30 euri en dan dag later binnen hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:47 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dead Rising is voor 32 euro te bestellen op hmv.com. Zit er nu wel al 13 dagen op te wachten dus hoop dat hij nog komt.
edit: Dead Space bedoel ik idd. Het is nog vroeg.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig deel: [XBOX360] #398 ** The Lost and Damned!!
Ow fuckquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
De verplichte die je krijgt als je de 360 aan zet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow fuck
Welke update is dat Gijs?
Serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
sinds gistER?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De verplichte die je krijgt als je de 360 aan zet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
HDMI update gedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:58 schreef Sjotime het volgende:
Hier ook een,........ trek maar aan de alarm bel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |