Tof, moet wel de hele week werken maar kan in den avond wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga Woensdag maar Skate2 halen !
Dan wil ik wel tegen je spelen
www. gamecard .nuquote:Op maandag 2 februari 2009 14:15 schreef Moozze het volgende:
Jeej, zijn hier mensen die skate 2 willen spelen?
Zoja, hoe kan ik een gold account kopen zonder mijn huis te verlaten?
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:34 schreef Adamo144 het volgende:
ok laatste vraagje van mij over de xbox zelf: ik sta een beetje voor een dilemma
of ik kan een 2e hands xbox kopen voor 109 pond (met 20gb) in een professionele winkel (garantie etc) of ik koop een nieuwe voor 120 pond met 254 mb ofzo (veel minder geheugen iig) maar die is dan wel 'nieuw'
welke zal ik doen?
(zijn 2e hands consoles gewoon prima te vertrouwen?)
Thanks, worth a try!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef LivingAngel het volgende:
[..]
www. gamecard .nu
bestel ik ook altijd is te vertrouwen binnen een uur heb je de code in je mail
Gewoon doen, het is best een leuke media centerquote:Op maandag 2 februari 2009 14:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zit nog wel te twijfelen om een XBOX 360 te kopen.
Ja daar blijf ik een beetje ophangen. Heb in de zomer toch aardig wat centen uit gegeven aan mijn PC. Wat alles perfect draait, ieder spel (Allerhoogste settings) en heb zelf een 1TB media schijf aan mijn tv hangen. Maar sommige spellen zijn er nou eenmaal niet voor de pc.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is best een leuke media center
ja, je hebt wel gelijk, maar de vraag is dan ook: IS nieuw dan ook zoveel beterquote:Op maandag 2 februari 2009 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je twijfelt omdat je weet dat nieuw beter is.
Ik zou voor een nieuwe gaan, maar dan wel met 20GB. Kost tegenwoordig niks meer..
mm geen ergerlijke camera enzo ?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net Crash: Mind over Mutant uitgespeeld. Leuke game, platformfans zouden 'm eens moeten checken voor een euro of 15
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms wel. En de besturing is ook niet altijd even precies waardoor je soms mis springt.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef lennartb.nl het volgende:
tvp
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Teringjantje, wat zijn die Afrikanen sterk in Far Cry 2 zeg.
Dat constant rijden vind ik niet zo hinderlijk, maar die klote malaria pillen die om de haverklap op zijn, dat repareren van je motor gaat ook schijtvervelend worden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
Is dat zo'n Xbox Original?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
ik probeer black te downloaden maar na een tijdje krijg ik een error. keer op keeriemand enig idee hoe dit komt?
Ik wacht gewoon netjes tot de uitgebreide versiequote:Op maandag 2 februari 2009 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niemand onder de indruk van mn eerste indruk?
Ik zal de game vanavond wel iets meer spelen, wie weet weet ik dan of het beter is dan AoE!
Klinkt veelbelovend Spanky!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Speciaal voor dit topic!
Eerste indruk Halo Wars: net Age of Empires maar dan in Halo-universum! (gebaseerd op de eerste paar missies), met al de plus- en minpunten van dien!
En het feit dat ik net thuis benquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
OJa wanneer begon je nu ook al weer aan Fallout 3? de zomervakantie toch?
Uiteraard worden ze goed ontvangen spanky. Ik verwachtte ook geen revolutie met deze game en jij bevestigd het. Als je niet van halo houdt zal deze game geen meerwaarde voor je hebben denk ik. Maar iemand zoals ik die ook alle boeken heeft gelezen zal zich uitstekend vermaken met de game. Ik denk zelfs dat Mp ook nog wel kan meevallen. Het zal geen Company of Heroes of Supreme Commander worden, maar een leuke rts voor de console.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef SpankmasterC het volgende:ik ben blij dat mijn exclusieve voorproefjes toch goed ontvangen worden!
Kortom: je prijst de game de hemel in, maar wil er geen tijd voor vrij makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoop het! Maar dat is ook niet zeker meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |